Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar waarom zat ie daar?? daar moet toch een brander! waar moet ik de harde schijf dan doen?? (en mensen ik weet het.. ik weet NIKS van pc's) |
![]() |
|
Hoogstwaarschijnlijk heb je een IDE brander gekocht, de andere apparaten in je PC zijn ook IDE.
IDE is de aansluiting zeg maar, het is een lange platte kabel. Ik neem aan dat je ook een CD-ROM speler in je computer hebt, die kan je dmv. jumers op "master" zetten, de CD/RW moet op "slave". Waarschijnlijk staat dat allemaal wel goed. Wat je nu doet, zo'n IDE kabel heeft 3 aansluitingen, 1 voor op het moederbord, en 2, die wat dichter bij elkaar zitten, en die sluit je aan op de CD-ROM en de CD/RW. Maar doet je PC het helemaal niet meer? Het kan zijn dat zo'n kabel misschien niet goed aangedrukt is. Of je hebt per ongeluk iets anders los getrokken. Check even of dat alles goed vast zit.
|
Weet je wat je doet?
Laat er iemand naar kijken die er verstand van heeft, want begrijp me niet verkeerd, je snapt er geen zak van, dus dan moet je er ook niet aan beginnen, anders komt daar alleen maar ellende van. Wij kunnen je wel allemaal uit gaan leggen hoe het moet, maar dat snap je denk ik toch niet, aangezien je niet eens weet wat je er nu uit heb gehaald, een chip, 5 cm dik, ik zou zeggen, de hdisk, maar dat is helemaal geen chip. Dus ik begrijp niks van je verhaal, en je begrijpt er zelf ook niks van. Zoek iemand bij je in de buurt die er verstand van heeft. ![]()
||
Citaat:
Hij heeft het ingezien!
||
Citaat:
Tis mezelf al gelukt.. tja.. snap het zelf ook niet echt.. maar tis nou eenmaal gelukt! En ben trouwens een meisje.. en weet helemaal niets van pc's af.. ben duss wel trots op mezelf.. haha. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|