Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ten tweede: ik heb ook niets te klagen over de installatie. Snel gedaan, professioneel afgewerkt, aardige monteur. Die jongens kunnen ook niks doen aan het wanbeheer van het hogere personeel. Ik ben nu in twee weken vier dagen compleet van internet afgesloten geweest. Geen IP gekregen, niks. Helpdesk constant in gesprek, het enige wat ze me kunnen melden is 'er is een storing in Uw regio'. Ja, daar was ik zelf ook al achter... ![]() En zoals Dobermann al zegt: er zitten bij mij dagen tussen waarin je al 15% packetloss hebt alleen al naar de dichtsbijzijnde gateway of node toe. Sommige dagen heb ik een packetloss van 75 à 80% naar alle sites. Probeer dan nog maar eens UT te spelen ![]() Over de snelheid an sich heb ik ook niks te klagen. Audiogalaxy draait lekker met tien transfers van elk 12 kb/s. Het is die verdomde packetloss en de hoge pings die het zo klote maken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien, welke ISP is de grootste in Nederland? Je kunt bijna niet om UPC heen. Weinig alternatief, me dunkt. Evengoed is 16kB/s domweg niet meer van deze tijd. Het is gewoon véél te weinig. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik zou best 100 kb/s van m'n download snelheid in willen leveren voor 50 kb/s meer upload snelheid, om 't zo maar even te zeggen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Vooral met bijvoorbeeld gamen is dit erg irritant. Je ziet mensen lopen, ineens zijn ze weg en 5 meter verder duiken ze weer op. In die tussentijd liepen ze er wel, maar jij zag ze niet omdat die packets niet gestuurd werden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Anyway, 100kB/s down en 50kB/s up lijkt mij ook een stuk beter dan 190kB/s down en 16kB/s up. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik heb vooroordelen Verwijderd | 31 | 08-09-2012 14:56 | |
Psychologie |
wat zijn psychiaters toch ook een stelletje goed gelovige sukkels!!! (TRIGGER!!!) boe-1986 | 28 | 14-07-2009 12:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
maxima krijgt 2de dochtertje welle | 112 | 18-07-2005 20:56 | |
Beleidszaken |
Het beleid op psychologie. Gothic | 164 | 29-12-2004 20:09 | |
Psychologie |
Dit forum kan je kwetsen?? Fiesta Flash | 19 | 22-07-2002 18:51 |