Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-03-2002, 07:37
nosferato
nosferato is offline
Bij een vriend heb ik geprobeerd om Win Xp te installeren op zijn compie. Hij werkt met een recente Packard bell die zeker voldoet aan de systeemvereisten. Hij heeft mij die computer een USB toetsenbord en muis van dito merk. Eenmaal alles geïnstalleerd dan weken toetsenbord en muis niet meer. Als ik mijn aansluit PS/2 dan werkt alles goed.

Heeft daar nog iemand problemen mee (gehad)? Weet iemand wat verkeerd zou kunnen zijn?

-nosferato-
Oud 04-03-2002, 08:44
@pie
@pie is offline
Citaat:
nosferato schreef:
Bij een vriend heb ik geprobeerd om Win Xp te installeren op zijn compie. Hij werkt met een recente Packard bell die zeker voldoet aan de systeemvereisten. Hij heeft mij die computer een USB toetsenbord en muis van dito merk. Eenmaal alles geïnstalleerd dan weken toetsenbord en muis niet meer. Als ik mijn aansluit PS/2 dan werkt alles goed.

Heeft daar nog iemand problemen mee (gehad)? Weet iemand wat verkeerd zou kunnen zijn?

-nosferato-

het probleem: packard bell :-D

probeer drivers te vinden ofzo, zal vast niet compatible zijn met standaarddrivers in XP
Oud 04-03-2002, 11:19
tester34
tester34 is offline
Als hij een chipset van VIA heeft, dan is het toch zeker geen slecht plan om even andere VIA 4in1 drivers te downloaden.....of ff kijken waar je losse drivers voor je USB kan krijgen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten