Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2002, 11:46
Kupu
Kupu is offline
Wij hebben een satelietverbinding(schotel, ontvanger en zo) en zo. Maar daarmee kan je toch ook het net op? Hoeveel kost dat? Hoe snel gaat dat? Iemand er ervaring mee? Ik heb wel een paar sites gevonden, maar die vond ik wat aan de vage kant eigenlijk.
Oud 10-03-2002, 11:56
S
S is offline
http://www.bysky.nl

ik weet niet of je daarvoor een aparte schotel nodig hebt. Volgens mij krijg je alleen een hoge download ervoor, dus je moet nog wel een andere lijn hebben voor de upstream. Dat stond dacht ik op de site die ik net noemde. Maar ik kan het ook fout hebben. Ik wil ook wel eens weten hoe duur dat is en hoe schnell dat dan gaat.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 13:03
Kupu
Kupu is offline
Citaat:
S schreef:
Ik wil ook wel eens weten hoe duur dat is en hoe schnell dat dan gaat.
Klopt ja, ik lees net ook dat je 2 systemen nodig hebt Maar ehhhhh

Citaat:
op die site stond:
De bandbreedte capaciteit is enorm, BySky kan zelfs tot 2 Mbit/s in de upstream en 38 Mbit/s in de downstream leveren.
BySky levert deze verbindingen inclusief internet tegen tarieven die zelfs tot 50% voordeliger kunnen zijn in vergelijk met b.v. een vaste verbinding inclusief internet acces.
klinkt wel behoorlijk goed!

Oh ja, de prijs... Iets van 33 euro was het laagste, maar je had maar heel weinig dataverkeer, 0,5 gb dacht ik Maar ze hadden ook wel tot 10 gb dataverkeer, maar daar zal wel een behoorlijk ander prijskaartje aan hangen
Oud 10-03-2002, 13:24
Chimera
Chimera is offline
FF opletten welk type verbinding je krijgt. De goedkope hebben een downstream via sat, en upstream via telefoon. En DAT wil je dus niet. 2-way via sat is veel duurder.

BTW: Online gamen via sat kun je wel vergeten, latency is erg hoog.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2002, 13:48
S
S is offline
Mowah, ik weet niet wat ik van dat satteliet zou moeten denken... Ik heb denk ik liever ADSL Advanced. Of niet?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2002, 20:15
cup a soup
cup a soup is offline
ut is echt nx. doordat je geen upstream heb, moet je gewoon nog inbellen en dus ook telefoontikken betalen. je mag volgnes mij iets van 700 mb per maand dll, heb je dus nx aan! ut enige wat je er aan heb is dat ut sneller is....
Oud 11-03-2002, 20:23
chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
Citaat:
cup a soup schreef:
ut is echt nx. doordat je geen upstream heb, moet je gewoon nog inbellen en dus ook telefoontikken betalen. je mag volgnes mij iets van 700 mb per maand dll, heb je dus nx aan! ut enige wat je er aan heb is dat ut sneller is....
als eers verder leest voordat je een opmerking neergooit. Er staat ook ergens dat je wel degelijk een upstream kan hebben via de satelliet en dat dat ook wel snel is!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2002, 14:55
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
cup a soup schreef:
Meestal betaal je bij dergelijke abbo's geen telefoontikken.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2002, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Kupu schreef:
Wij hebben een satelietverbinding(schotel, ontvanger en zo) en zo. Maar daarmee kan je toch ook het net op? Hoeveel kost dat? Hoe snel gaat dat? Iemand er ervaring mee? Ik heb wel een paar sites gevonden, maar die vond ik wat aan de vage kant eigenlijk.
Als je een digitale ontvanger hebt is internet via satelliet mogelijk. je kan kijken op www.europeonline.com , het is nog aardig duur om via satelliet te internetten omdat het nog in zijn kinderschoenen staat.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten