![]() |
|
![]() |
ik ben vorig jaar ook op vakantie geweest met de boot..2 dagen lang...we hadden wel voor de zekerheid aspirintjes gekocht of zo voor het geval dat er een van ons zeeziek zou worden...bij ons was het wel kut..want naarmate wij de Egeïsche zee binnen vaarden begon de boot echt heel erg heen en weer te schommelen door de golven..ja dan wordt je wel kotsmisselijk..blehhhhh
|
Verwijderd
|
Ik heb op die hovercraft van de StenaLine gezeten, en bedacht me dat ik de vorige keer naar Engeland maar 1 tabletje nodig had. Maar ja, ik zat op een andere boot... De hovercraft stuitert een beetje over het water, en dat voelt iedereen. Als je loopt door het schip voel je het helemaal.
Daarvan raakt dus je evenwichtsorgaan een beetje van slag en wordt je misselijk... Het is dus gewoon níet psychisch (tenzij je telkens denkt van: Oh, ik wordt zeeziek, ik wordt zeeziek..) maar ja... Van die tabletjes wordt je dus lekker duf, je merkt de verandering van beweging niet zo... en dús wordt je niet misselijk ![]() Nou ja, veel succes he! |
![]() |
|
Er zijn pilletjes voor(volgens mij die tegen wagenziekte) het helpt wel maar ik denkdat je er ook in moet geloven. Als je het nou voelt komen moet je niet in een benauwde ruimte gaan zitten(bv. binnen) en vooral blijven eten en dit klinkt nog idioter(vond ik eerst ook maar het helpt echt) naar de horizon blijven kijken.
Ik denk trouwens dat het wel meevalt op een grote boot omdat die niet zo heen en weer gaat als een visbootje op de noordzee. Voor diegene die zegt: "dan kots je toch een keer goed". Er zijn mensen die 's morgens op de boot stappen zodra dat ding begint te varen over de reling hangen. Er 's middags nog hangen en de hele tijd kotsen. Probleem is alleen dat die niets binnenhouden(daar helpt eten dus ook niet voor) en dan raakt je lichaam leeg. Reken maar dat het goed zeer doet als je dan gaat kotsen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Archont en JasperJD hebben Sann versaaird #902 Verwijderd | 500 | 08-03-2010 21:14 | |
De Kantine |
Fuck what I saaid ;) #734 Dark Phoenix | 500 | 30-10-2009 17:31 | |
Psychologie |
Prikangst (en andere medische handelingen) Nebel | 52 | 05-09-2007 20:23 | |
Muziek |
Idiote teksten bij hedendaagse muziek EvilConduct | 108 | 17-07-2007 20:31 | |
Drugs & Alcohol |
Tips tegen overgeven na drank heropsychodream | 53 | 06-07-2003 00:28 |