| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
maar verder met je eens.maarja, daar moeten we dan dus even wat aan doen een moederbord is een bord dat in je computer zit. je kan dit bord zien als een soort plank waar alle verschillende onderdelen van je computer op zijn aan gesloten. op je moederbord zitten een paar dingen die van belang zijn. zo zit je procesor op je moederbord evenals de chip die het geheel regelt. even een plaatje voor de duidelijkheid: http://www.tweakers.net/nieuws/21219 (even geen echt plaatje bij de hand) dat is dus een moederbord ook wel mobo ![]() -note, dit was wel een hele simple uitleg, er komt namelijk nog een boel meer kijken bij een mobo, maar voor nu he je vast weer wat geleerd --de postbode-
|
|
||
|
Citaat:
draait jou proc rondjes??? zit er een speaker in jou proc??? ivm geluid??? [/lullige mode]ik denk dat je het hier over de koeling van de proc hebt en niet over de proc zelf ene, een PIV kan ook warm worden hoor (spreekt uit eigen ervaring )-de postbode-
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Software & Hardware |
[Centraal] Processoren, moederborden en geheugen Verwijderd | 136 | 30-12-2006 14:15 | |
| Software & Hardware |
[Algemeen] Nieuwe pc: hulp gewenst Balance | 120 | 23-10-2005 02:00 | |
| Software & Hardware |
compleet nieuwe computer. count.me.out | 15 | 24-12-2004 10:45 | |
| Software & Hardware |
[Geheugen] Uitbreiden 128 > 256 Stofzuigerslang | 10 | 01-05-2004 11:48 | |
| Software & Hardware |
[Geheugen] Watvoor type geheugen heb ik? AtOx | 11 | 05-04-2003 14:31 | |
| Software & Hardware |
hoe kom ik er achter wat voor soort moederbord ik heb! mad operator | 2 | 18-03-2002 19:47 | |