Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-11-2001, 00:07
Lt. Cow
Lt. Cow is offline
Zoooo hard rulet de film "transformers - the movie" Hij is dan ook heel goed... in de tachtiger jaren (1984 kwam die film uit) toen waren er pas geweldige tekenfilms... die dragonball-z kneut is toch allemaal nix. Neeej... transformers, da's pas gaaf, en dan niet die gecomputerizede beastwars, maar de gewone transformers. Maar niet alleen transformers waren gaaf, nee ook GI-Joe! fanatastisch, echt waar! heb zelfs de intro tune nog op mp3....
ooohwja en tuurlijk de oude spiderman niet te vergeten. zwaar rulend... leuk getekend, en vette vijanden enzo..

Wie kent er nog een paar van die gave tekenfilms die toen echt da man waren? echt zoiets in de richting van M.A.S.K. of ironman ofzo misschien?
Oud 26-11-2001, 07:53
harrypjotter
harrypjotter is offline
Dino riders, dan hadden die slechten een soort masker waardoor ze controle hadden over de dinosaurus.

Dungeons & Dragons, die was , en natuurlijk He-man
Oud 26-11-2001, 09:49
niceman1984
niceman1984 is offline
Citaat:
harrypjotter schreef:
Dino riders, dan hadden die slechten een soort masker waardoor ze controle hadden over de dinosaurus.

Dungeons & Dragons, die was , en natuurlijk He-man
Dino riders ja daar keek ik vroeger ook vaak na, toen Jurassic Park 1 uitkwam in de bios was ik een tijdje helemaal gek van die dinosaurs

[Dit bericht is aangepast door niceman1984 (26-11-2001).]
Oud 26-11-2001, 10:28
PrackaH
PrackaH is offline
Je hebt geen idee wat een ellende je nu misschien op je dak gehaald hebt, als een DragonBall Z fan dit hoort en die verteld het door dan ben je nog niet jarig...Ik ben het wel met je eens trouwens, ik vind dragonball z ook geen ruk aan, maarruh, breng het dan niet alsof het een feit is...
Oud 26-11-2001, 18:03
Gera
Gera is offline
http://forum.scholieren.com/Forum34/HTML/002874.html

Is toch wel veel van hetzelfde, niet?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten