Advertentie | |
|
![]() |
|
met PPM 5.0/6.0/7.0 was het zo was als ik een schijf ging vergroten waar data op stond dat het 9 van de 10 keer fout ging, heb je opeens 15TB op je schijfje van 40GB staan
![]() je moet niet gaan vergroten / verkleinen met data op de schijf zoals ik hierboven al zeg, je weet dan maar nooit wat er gaat gebeuren (ik was alles kwijt destijds) probeer een GB'tje of 5-6 ergens tijdelijk onder te brengen (cd'rw, LAN, leen HDD) zorg dus dat je minimaal 10½-11 GB vrijg hebt op je schijf Ga dan als volgt te werk: maar een schijf aan met 10240 MB schijfruimte weer data verplaatsen en nog een keer partitie aanmaken, het tijdelijk ondergebrachte terugzetten en je hebt 4x 10GB (is wel iets minder door de formattatie, houd daar rekening mee zodat je Windows-partitie niet te klein wordt)
|
Verwijderd
|
Hm, als ik dit zo hoor is het misschien maar beter om het niet te veranderen terwijl er data op staat.
Het probleem is namelijk dat er voor 25 Gb aan MP3's opstaat die die niet gecomprimeerd kan worden en ook niet 'misbaar' is...bovendien heb ik PM8.0 van Kazaa gedownload en heb er dus geen enkele garantie, recht op ondersteuning of wat dan ook bij. Eigen risico dus. Ik biets wel ergens een oud schijfje, in ieder geval bedankt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
nu is dat 40 GB + 120GB waarbij ik 43GB vrij heb, dus kan ik 1 schijf volledig missen
|
![]() |
|
|