Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2001, 15:13
legatus
legatus is offline
DONT'T SEE THIS FILM, YOU WILL JUST RUIN YOURSELF FOR EVERYTHING ELSE...
(bron: recensie LOTR op AICN.COM)

Het heeft geen zin, geen nut. Ik kan de rest van m'n leven geirriteerd met m'n hoofd heen en weer schudden. Ik ga kijken, en dan zal ik helemaal met volle tevredenheid het volgende geluid kunnen maken in het echt;

BWHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Beste film allertijden? Een echte filmfan zal zeggen dat het het zelfde is als kiezen welke soort chocolade het lekkerst is met als vervolgens een keuze van ontelbare soorten. De reden waarom andere films nu nog gemaakt worden zouden zijn om te laten zien dat wij nooit zoiets briljants zouden kunnen maken. Beste films is een persoonlijke smaak, maar niemand kan 1 of 10 films het allermooist vinden want elke film mist wel iets wat een ander toevoegt. Elke heeft een andere context -- net iets anders.

en dat van iemand (van AICN) die EMPIRE STRIKES BACK in zijn top 10 films allertijden heeft staan en gerespecteerd wil worden. Pure entertaining, maar VER, VERRRRR van de beste film.
Oud 13-12-2001, 15:17
legatus
legatus is offline
kijk, door zo iets simpel ben ik helemaal van slag en is mijn matige Nederlands plotseling betreurend (lees: nog erger dan gewoonlijk). En dat om zo'n stumperige recensie.

*gaat liggen op de sofa van de psychiater waar hij zich irriteert aan een LOTR pen waarmee de hersenkrimper z'n frodo en hobbits tekent terwijl hij mijn getraumatiseerde ervaringen zou moeten noteren en daaruit zijn conclusie trekken*
Oud 13-12-2001, 15:59
niceman1984
niceman1984 is offline
Beetje ingewikkeld verhaaltje

Whats the point om hierover een topic te maken

[Dit bericht is aangepast door niceman1984 (13-12-2001).]
Met citaat reageren
Oud 13-12-2001, 16:19
legatus
legatus is offline
kijk, dat heb ik wel met meer topics... het nut.
Oud 13-12-2001, 16:28
Verwijderd
Citaat:
legatus schreef:
kijk, dat heb ik wel met meer topics... het nut.
hehe

AICN is ook niet de beste plaats voor film-reviews, het zit ook vol met fanboy-geeks. Eigenlijk zijn erg geen goede reviews....ooit. Ze reflecteren allemaal het gevoel van de recensist, bedoeld of onbedoeld. Wat maakt zo'n recensie nou uit? Het gaat om de film, vermaak je je of niet? Of wou je soms de arme zieltjes helpen die wel in zo'n val trappen?
Hmm, eigenlijk heb ik helemaal geen zin in een discussie over smaak. *houdt verder zijn smoel dicht en wacht op LOTR*
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 08:04
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
/me kent die site niet en wil dat graag zo houden.

Maar goed, bij elke film heb je wel een paar idioten die roepen dat het de beste film ooit is....maar dat soort mensen worden nooit goede recensenten.
Oud 14-12-2001, 10:29
JoRTh
JoRTh is offline
"en dat van iemand (van AICN) die EMPIRE STRIKES BACK in zijn top 10 films allertijden heeft staan en gerespecteerd wil worden. Pure entertaining, maar VER, VERRRRR van de beste film."

Dat vind ik wel een beetje flauw, sorry. Maar er staan verder films in dat lijstje die WEL goed zijn en niet lauter op entertainen zijn gericht.

Alsof ik meteen een 'wannabe-regisseur' ben omdat ik naar de filmacademie wil sinds het zien van Titanic...

Dus, IK heb lord of the rings gezien, en ik vond het meer dan prachtig, maar ik moet hem nog een keer zien om het te kunnen bevestigen.

Reageren

Regels voor berichten