Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2001, 10:12
niceman1984
niceman1984 is offline
Want als het echt zo hype wordt (is het al) en veel bezoekers komen grrr nouja ik hoop dat ik de eerste weekend 2 kaartjes weet te bemachtegen (maat van me gaat derook heen met mij)
Advertentie
Oud 14-12-2001, 10:49
Dark Angel
Dark Angel is offline
Koop je ze toch vooruit? Ik heb mijn kaartje al..
Oud 14-12-2001, 20:04
Diesel
Diesel is offline
niet dus, alles is uitverkocht!
Oud 15-12-2001, 01:42
BillyFish
BillyFish is offline
jee! ik heb mijn kaartjes al gereserveerd

de film staat nu al in de op 5 van de belbios, wat betekend dat...een week voor dat de film eigenlijk in premiere gaat, al en helehoop kaartjes zijn verkocht, nog iets minder dat Harry Potter, maar die hype is nog volop aan de gang.
Er is nog hoop dat LotR een groter succes wordt! hoera!
want ik heb HP vandaag gezien en...tsja...hij is te eng voor kinderen en te saai voor niet-kinderen. Hij was wel leuk, en er zaten ook wel stukjes in die wel heel gaaf waren (...quidditch? ik heb GEEN idee hoe je het spelt, and frankly i don't care) maar de film had een ongelovelijk anticlimax imho. Het is toch te veel een kinderfilm, maar toch op sommige stukjes echt wel te eng voor hele kleine kinderen, zeker in de bios. Dat boek..met dat gezicht, daar ging ik zelfs even overeind van zitten.
naar mijn mening is het de hype niet waard

maar misschien had deze rant in een ander topic gemoeten...maar ik was zo wild aan het typen dat ik maar besloot niet te stoppen
Oud 15-12-2001, 17:08
niceman1984
niceman1984 is offline
Citaat:
BillyFish schreef:
jee! ik heb mijn kaartjes al gereserveerd

de film staat nu al in de op 5 van de belbios, wat betekend dat...een week voor dat de film eigenlijk in premiere gaat, al en helehoop kaartjes zijn verkocht, nog iets minder dat Harry Potter, maar die hype is nog volop aan de gang.
Er is nog hoop dat LotR een groter succes wordt! hoera!
want ik heb HP vandaag gezien en...tsja...hij is te eng voor kinderen en te saai voor niet-kinderen. Hij was wel leuk, en er zaten ook wel stukjes in die wel heel gaaf waren (...quidditch? ik heb GEEN idee hoe je het spelt, and frankly i don't care) maar de film had een ongelovelijk anticlimax imho. Het is toch te veel een kinderfilm, maar toch op sommige stukjes echt wel te eng voor hele kleine kinderen, zeker in de bios. Dat boek..met dat gezicht, daar ging ik zelfs even overeind van zitten.
naar mijn mening is het de hype niet waard

maar misschien had deze rant in een ander topic gemoeten...maar ik was zo wild aan het typen dat ik maar besloot niet te stoppen

Oud 16-12-2001, 10:18
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Tja, als je LOTR binnenkort wilt zien, zul je zo snel mogelijk moeten reserveren.

Verder:
http://forum.scholieren.com/Forum34/HTML/002969.html

Regels voor berichten