Advertentie | |
|
![]() |
|
oja ik had een heel tijd geleden ook nog een heel eng spel gespeeld. weet alleen niet de naam meer, maar het was in een heel eng huis(heb hem alleen niet uitgespeeld)
ook the thing en fatal frame waren heel erg eng(the thing eigenlijk niet maar het is wel een goed spel)
|
Silent Hill moest het vooral hebben van die mist effecten.
Resident Evil 2 zat ik soms zelfs vanwege de muziek al tegen het plafond.... (denk je in, er is niks. En ineens maakt de muziek een geluid waardoor je denkt ER GEBEURD IETS. En er is nog steeds niks......) Vergelijking gedaan om middernacht met enkel en alleen mijn zwaailicht als lichtbron. RE2 wint dit met vlag en wimpel.
||
Citaat:
nou weet ik het. het was volgens mij alone in thhe dark
||
Citaat:
als je daarmee eternal darkness bedoel klopt je zin niet volgens moi ![]() en zo eng vond ik eternal darkness niet. het is een beetje soul reaver/ blood omen / devil may cry / onimusha 8tig. meer een adventure dan een survival horror. maar........... ieder zijn mening toch ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Silent hill heb ik alleen als demo gespeeld en dat vond ik wel goed zo ...was een level waar je in het donker speelde en je had alleen een zaklatarn en er kroopen allemaal vaage babys naar me toe of zo ? eng genoeg dus
![]() Resident evil 1 vond ik het engst zeg maar .. Ik lag zowat het loodje toen die honden door het raam sprongen ![]() |
![]() |
|
In sillent hill 1 die vent kan niet schieten heb het een keer op ps1 gespeeld maar de game was niet slecht alleen die vent was een nerd.
![]()
||
Citaat:
![]() (btw het spel is wel eng)
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
Als je echte survival-horror wilt zouden jullie een keer Fatal Frame (is hier volgens mij uitgekomen onder de naam Project Zero) das pas een eng spel, is voor de ps2 verkrijgbaar en binnenkort op de xbox
|
ik vind halflife al bokeng en bij duke nukem zag ik er altijd tegenop om verder te gaan door die
Octabrains en Protazoid slimers Ik speel wel eens resident evil nemesis bij een vriend van me op zn ouwe psx, beetje nep maar wel geinig. silent hill is toch niet voor pc?
|
Dino Crisis hoort toch ook wel een beetje in mijn rijtje thuis.
Niet omdat het zo eng was, maar omdat ik het gewoon een mooie mix vond van action/adventure/survival en dino's (gotta love 'em). Wat is er trouwens met Dino Crisis 2? Die hoort toch al lang uit te zijn?
||
Citaat:
inderdaad dino crises 2 is ook al lang uit. nog op de psx zelf. ik ben zelf van mening dat dino crises wel het spel is van de beste schrikmomenten, nog meer zelf dan van RE |
![]() |
||
Citaat:
![]() Die gast heeft een wapen bij maar kan niet schieten. ![]() ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ik had het orginele spel thuis maar die heb ik alweer weggedaan
|
![]() |
||
Citaat:
dat hij het lef heeft om toch steeds verder te gaan, in donkere gangen gaat, zijn dode geliefde opzoekt, enge kamers in gaat ik moet toeggeven, zoveel lef heb ik niet en daarvoor heb ik respeckt voor de man
|
ja ik vind Eternal Darkness helemaal nie eng, wel koel verhaal enzo, maar eng zeker niet.
Ik durf niet zo goed enge spellen te spelen, daarom heb ik in mijn leven nog maar een kwartiertje Silent Hill gespeeld. En Resident Evil voor de N64 heb ik wel uitgespeeld (kort spel) maar dan wel met de lichten aan en het geluid op heeeel zacht ![]() Beste Horror game is denk ik.... Resident Evil 2.
|
JUllie zouden allemaal eens Fatal Frame van tecmo moeten proberen , veel enger als die andere Survival horror spellen en het heeft ook niet zo'n irri besturing. Het is de bedoeling dat je broertje vind in een huis, maar dat huis zit vol met spoken . Die vang je weer door er een foto van temaken , en het enge is dat je nooit weet wanneer zo'n spook komt . Het is trouwens op de PS2 en in maart ofzo komt het ook op de xbox .
|
Undying is het allerengste spel dat ik ooit gespeeld heb. Werkelijk een fantastische sfeer, en het enige spel wat ik totnutoe zo eng vond dat ik er niet mee verder durfde te gaan (wat een mietje he
![]() Moet je wel 5.1 geluid hebben eigenlijk ![]()
|
Wel een minpunt van Silent Hill vind ik die endings . Als ze nou 3 goede hebben ofzo ipv 6 ( xbox versie heeft er 6 ) Toen ik het had uitgespeeld kreeg ik de happy ending ( James adopteerd dat kind bla bla ) en die is juist weer het slechste en het spel overspelen doe je ook niet gauw daarna . Als je nou gewoon gelijk het ''In the water'' ending krijgt
![]()
|
Verwijderd
|
Als klein kind vond ik Wolfenstein3d altijd eng. Ik had altijd van die nachtmerries dat ik door eindeloze gangen rende. Om de een of andere reden durfde ik episode 4 nooit te spelen en De dood van Hitler vond ik al helmaal eng
![]() ![]() Overigens krijgt Undying van mij de hoofdprijs dankzij de geweldige sfeer, Maareh de duidelijke 2e is Blood. Voor wie Blood heeft gespeeld: als blood een spel van k3 zou zijn, met allerlei vrolijke dingen, zou een zeker hoofd dat je maar blijft aankijken er niet alsnog voor zorgen dat het spel super eng is? PS wie kan ff een plaatje posten van dat hoofd, ik denk namelijk dat het een hele zoektocht wordt dus wie hem wilt posten, gaat uw gang AUB |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb nl. Silent Hill niet gespeeld, en als jij Undying nou ook niet gespeeld hebt, dan kunnen we het op een gelijkspel gooien ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Trouwnes, Doom is natuurlijk de ûber SURVIVAL horror, ik weet niet hoe het met jullie zit, maar als ik ergens een sleutel of iets pak dan schrik ik me te peuren als er opeens een paar dozijn demonen in de kamer staat(1 na hoogste dif rulez). En met de weinige ammo die je soms hebt is het best wel survival om maar niet te spreken van de tientallen projectielen die op je afkomen als je life nog maar 43% is
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Undying
![]() ![]() (sorry, de kleinere versie kon ik niet openen) ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() als de screens niet werken moet je gewoon naar http://undying.ea.com/ gaan. PS, het is afkomstig van Clive Barker... |
![]() |
|
Alle undying-liefhebbers moeten Killing Time maar eens proberen. Iets minder gelikt, veel ouder maar erg goed.
(zie ook hier ) Alone in the Dark 1 en 4 zijn ook echte toppers, en Dino Crisis was ook erg goed te pruimen. De Resident Evil serie heeft me om de een of andere reden nooit weten te boeien. Q.
|
mensen, kunnen jullie me de verschillende eindes van silent hill 2 vertellen. wat voor soort eindes er waren en en wat er gebeurt
.weet iemand ook waar ik die eindfilmpjes kan downloaden. ik had nl een hele gare einde. die einde dat de hond alles had geregeld ![]() ![]() ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Laatst gewijzigd op 03-03-2003 om 16:18. |
![]() |
|
Dit is wel een beetje een spoiler , Maar ik had de Happy ending . James ging naar huis en adopteerde dat irritante meisje , en op het eind toen die brief werd gelezen ( dat zit bij elk einde ) zag je ze allebei bij het graf staan van Mary .Er is ook een bad ending , daar pleegt James zelfmoord door in het water te rijden ofzo . Er zijn nog 3 eindes (+ die met die hond dan ) bij de xbox versie en bij de PS 2 versie zijn er nog 2 eindes .Bij gamefaqs zie je overgens wat elk einde inhoud , waar de filmpjes kan downen weet ik niet .
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Resident Evil 5 [xbox360, ps3] Carn | 21 | 04-06-2008 20:57 | |
Games |
Spellen zoals "a bugs life" & "Rayman" LexCi | 27 | 21-09-2006 02:42 | |
Games |
Leukste genres en bijbehorende games Mr.Hypert€xt | 12 | 09-06-2005 21:39 | |
Games |
Resident evil 4 Verwijderd | 11 | 04-09-2004 12:35 | |
Games |
ingewikkelde denkgames Verwijderd | 29 | 14-03-2003 11:10 | |
Games |
Welke console heeft de meeste RPG's of adventure-games? Isa | 30 | 28-08-2002 19:03 |