Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Rembrandt in Arnhem is beter dan Euro Cinema, en het filmhuis is weer beter dan Rembrandt. Maar het filmhuis draait vaak de filmhuisfilms niet die ik juist graag wil zien.
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Omdat jij het vraagt zal ik maar meteen mijn kritiek uitspuien over de Pathé in Eindhoven, aangezien ik mijn laatste bezoek, de film A.I., heb besloten nooit meer naar de Pathé te gaan, tenzij het strikt noodzakelijk is (Art & Cult).
Pathé heeft een aantal voordelen. 1. De projectie en het geluid zijn fenomenaal. Je beeld wordt gevuld door de film en niets anders. 2. Er is geen pauze. 3. De zalen zijn mooi en comfortabel. Maar jammergenoeg veel te veel slechte kanten. 1. Pathé was vroeger te goedkoop. Dat is geen probleem. Maar nu is Pathé veel en veel te duur. De prijs/kwaliteit verhouding die altijd zo goed was valt weg. 2. Pathé heeft geen nostalgische waarde. Het is een te grote, onpersoonlijke, onknusse bioscoop. 3. Pathé trekt een afschuwelijk publiek aan. Het zijn die mensen waar je juist níet naast wil zitten in de bioscoop. Hoop geklooi. Veel geschreeuw. Veel domme mensen. Veel troop. Vieze zoete geur van te grote emmers popcorn. 4. Nadat een film begonnen is kan je de zaal nog binnenkomen. Sterker nog. Je kan de hele film in en uit de film lopen. aarbij komt dat in de helft van de zalen de deur gericht is op het bioscoopscherm waardoor zodra iemand de zaal verlaat er een zee van licht op het scherm schijnt waardoor je niks meer ziet. Met een beetje pech heeft de zaalverlater de deur te ver naar open gezet waardoor je op moet staan om de deur dicht te doen. Schandalig.
||
![]() |
Citaat:
het is de enigste in almere, dat is best nep, want niet alle films draaien daar...D'r komt wel een nieuwe, maar dies pas in 2004 klaar ofzow:\dus soms A'dam nah in Almere is d'r idd service bioscoop, maar daar zitten ook nadelen aan(zo'n gast die door het beeld heen en weer loopt, achter je poft ut popcorn en als je buurman wat moet bestellen ben je zeker uit de film ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Atlantic in Harderwijk. Het zou beter zijn als ze een groter gebouw namen, de drankjes altijd VOL, en wat goedkoper, 1 pauze tussendoor, en verder de deuren sluiten. het is altijd irritant als mensen onder de film weggaan en voor je langs lopen.
Greetzzz
||
Citaat:
pathe, idd mooi beeld e.d, maar zo duur, alles gewoon, kaartje zelf eten/drinken enz.
|
Hofplein in het gat waar ik nu woon. En wat ze daar moeten doen is met een bijl zorgen dat alle rokers er nooit meer een op kunnen steken. De zalen mogen ook wel iets meer gewelfd (dus de achterste rijen hoger)
In Londen ging ik meestal naar Empire op Leicester plein, waar de prijzen wel wat lager mogen.. Op zich is het daar wel erg goed.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
ARTistiek |