Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-12-2001, 10:25
GeritoDM
GeritoDM is offline
Dah was wel lachen zeg.
Met die Bertpresentator die iedereen afkraakte.
Jammer dat ik het niet helemaal heb gezien.
Oud 25-12-2001, 12:06
PV
PV is offline
hij doet Ernie hoor

maar ik vond t niet zo...hij deed te vaag en irritant.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2001, 15:43
Jozzy
Jozzy is offline
die gast was wel melig... maar de vragen waren af en toe best dom! "plast een vis??", dat noemen ze een wetenschapsquizzz
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 02:23
Doc
Doc is offline
Citaat:
ModuM schreef:
die gast was wel melig... maar de vragen waren af en toe best dom! "plast een vis??", dat noemen ze een wetenschapsquizzz

DAt is wel degelijk wetenschappelijk, die vraag ging namelijk over Osmose Wat weer te biologie is

Maar 't is idd wel melig, alleen soms vind ik 't nogal dom, dat ze voor al die personen een liedje hebben
Maarjah...dat neem ik maar op de koop toe...de vragen waren bestwel van een hoog niveau dit jaar...ik had er maar 13 goed, vorig jaar 18 Too Bad Weer geen prijs

Oud 26-12-2001, 10:03
Sophietje12
Sophietje12 is offline
Ik vind die presentator zo'n vreselijke aanstelller. Probeert de hele tijd grappig te zijn, valt ie heel per ongeluk van zijn stoel af
Oud 26-12-2001, 10:52
Doc
Doc is offline
Citaat:
Sophietje12 schreef:
Ik vind die presentator zo'n vreselijke aanstelller. Probeert de hele tijd grappig te zijn, valt ie heel per ongeluk van zijn stoel af

Sorry maar dat is intelligente humor, die ga je wel leuk vinden als je wat ouder bent

Nee echt, 't is wel leuk hoor, die grappen zijn zo dom dat ze leuk worden...en dat is de bedoeling ook....ik weet niet hoe lang jij 't al volgt, maar ik zie 't al vele jaren, en 't is echt een toppertje!!!

Kan er niets aan doen, ik vond de grappen van m'n wiskunde leeraar ook leuk, terwijl de rest van de klas ze niet begreep

Oud 26-12-2001, 11:41
mcsun
mcsun is offline
Wim T. Schippers is de man! Alleen heb ik het gemist helaas
Oud 26-12-2001, 12:58
cup a soup
cup a soup is offline
op zich is hij wel grappig, maar soms overdreef ie een beetje!
Oud 28-12-2001, 10:30
Verwijderd
Ik vond die quiz wel moeilijk. Ik had geloof ik 8 van de 20 vragen goed. Maar ja, ik ben dan ook maar een Cultuur en Maatschappij'er.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 12:31
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Che Guevara schreef:
Ik vond die quiz wel moeilijk. Ik had geloof ik 8 van de 20 vragen goed. Maar ja, ik ben dan ook maar een Cultuur en Maatschappij'er.

dude....ik had er 16 van de 20 goed....
Oud 28-12-2001, 12:56
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
D@mien schreef:
dude....ik had er 16 van de 20 goed....
jij was zeker goed in wetenschappelijke vakken he?

Op zich is die Wim T. Schippers wel ok voor zo'n programma, maar hij deed de hele wat zenuwachtig, en zo presenteert ie dat elk jaar zo enne dat ie 'per ongeluk' van zijn stoel valt, het beste vermaak is leedvermaak, maar je moet het niet expres doen, tenzij je het goed doet zoals bij Jackass.

Laat mij dan maar geen intelligente humor hebben
Oud 28-12-2001, 17:42
Aurora
Aurora is offline
Eerste keer in mijn leven dat ik dat keek. Waar ik me rot aan heb geërgerd waren die supervalszingende huppeltrutjes die steeds zo'n irritant liedje gingen zingen. AAAAAAARGH ik zit nog steeds met dat melodietje in mn hoofd Maar verder was het leuk, behalve die presentator. Ik zag steeds Ernie voor me als ik die stem hoorde
Oud 29-12-2001, 21:22
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
bloem schreef:
Eerste keer in mijn leven dat ik dat keek. Waar ik me rot aan heb geërgerd waren die supervalszingende huppeltrutjes die steeds zo'n irritant liedje gingen zingen. AAAAAAARGH ik zit nog steeds met dat melodietje in mn hoofd Maar verder was het leuk, behalve die presentator. Ik zag steeds Ernie voor me als ik die stem hoorde

lol die zangeressen tussendoor is elk jaar, tenminste, dat was vorig jaar ook zo, toen had onze leraar bij ANW het opgenomen en gingen we in de klas die quiz houden, maar toen hadden we t geluk dat t de video was, daar kun je de saaie en irritantste stukken doorspoelen
Reageren

Regels voor berichten