Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee echt, 't is wel leuk hoor, die grappen zijn zo dom dat ze leuk worden...en dat is de bedoeling ook....ik weet niet hoe lang jij 't al volgt, maar ik zie 't al vele jaren, en 't is echt een toppertje!!! Kan er niets aan doen, ik vond de grappen van m'n wiskunde leeraar ook leuk, terwijl de rest van de klas ze niet begreep ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Op zich is die Wim T. Schippers wel ok voor zo'n programma, maar hij deed de hele wat zenuwachtig, en zo presenteert ie dat elk jaar zo enne dat ie 'per ongeluk' van zijn stoel valt, het beste vermaak is leedvermaak, maar je moet het niet expres doen, tenzij je het goed doet zoals bij Jackass. Laat mij dan maar geen intelligente humor hebben ![]()
|
Eerste keer in mijn leven dat ik dat keek. Waar ik me rot aan heb geërgerd waren die supervalszingende huppeltrutjes die steeds zo'n irritant liedje gingen zingen. AAAAAAARGH ik zit nog steeds met dat melodietje in mn hoofd
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|