Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2002, 18:55
Daysleeper
Daysleeper is offline
Ik zag net een stukje hiervoor staan: "Wie kijkt er naar "As the world turns?" en het leek me wel leuk om hier even op te reageren met een nieuw forumberichtje.
Ik kijk namelijk GEEN soaps. Niet G.T.S.T, geen "As the World turns"(enz.),helemaal nix.
Ik mis het ook niet en ik ben ook niet verslaafd als ik het een keer toevallig WEL zie.
Ik vind er gewoon helemaal nix aan; Uitvergroot sentiment, stelletjes die uit elkaar gaan, vreemd gaan met hun beste vriend/in, constant ruzie maken en het weer goed maken(sorry voor de liefhebbers als ik het fout heb, ik volg de verhaallijnen niet...), super onrealistisch, het doet me nix.Niet dat alles op tv gelijk realistisch moet zijn, maar soaps trekken me niet.
Wie vind er net als ik, niks aan en wie is er verslaafd aan en waarom, waarom, waarom???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2002, 19:28
Breg
Breg is offline
ik kijk ook nooit dagelijkse soaps, ik kijk wel veel van die amerikaanse programma´s die 1x per week komen, en echt op jongeren gericht. Maar ´gewone` soaps boeien mij niet zo, naar mijn idee gebeurt er altijd hetzelfde, maar omdat het elke dag wordt uitgezonden, is het volgens mij ook erg moeilijk om steeds weer iets nieuws te verzinnen. En ik heb ook geen zin om elke dag thuis te moeten zijn, omdat ik geen aflevering wil missen .
Oud 09-01-2002, 19:51
Verwijderd
Soaps zijn idd errug saai. Ik heb eerder wel altijd naar GTST gekeken, maar das 3 jaar geleden. Verder kijk ik alleen maar naar Amerikaanse series die gewoon 1 keer in de week op tv komen komen

Met citaat reageren
Oud 09-01-2002, 20:45
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Soaps zijn onrealistisch, ik zal nu wel wat overdrijven, maar t valt mij onder andere op dat de kinderen binnen een jaar opeens 10 jaar ouder zijn en de volwassenen blijven exact zoals ze zijn

dan nog iets, neem the Bold, die Ridge kan niet kiezen tussen Brokoe en Taylor, dat is al vanaf het begin van de serie zo ( weet t van me ma), KIES GEWOON 1 VAN DE 2, ALS JE ER DAN 1 GEKOZEN HEBT KAN DE ANDER TENMINSTE GEWOON DOOR MET HAAR LIEFDESLEVEN!!!!!

ok, tis maar geacteerd allemaal, maar dan nog, irl kun je nooit van je leven zo lang 2 vrouwen vasthouden lijkt mij

verder heb ik vroeger wel ns GTST gezien, ik vond t altijd zo zoetsappig dat ik bij wijze van spreken van over me nek ging
Oud 10-01-2002, 08:49
Signy
Signy is offline
Ik heb vroeger gekeken naar GTST, ONM en ATWT maar na een tijdje had ik het wel weer gezien.
Het wordt zooo saai...
En die acteurs in de Nederlandse soaps zijn irritant.
Oud 10-01-2002, 08:59
Verwijderd
Citaat:
Bird Of Prey schreef:

dan nog iets, neem the Bold, die Ridge kan niet kiezen tussen Brokoe en Taylor, dat is al vanaf het begin van de serie zo ( weet t van me ma), KIES GEWOON 1 VAN DE 2, ALS JE ER DAN 1 GEKOZEN HEBT KAN DE ANDER TENMINSTE GEWOON DOOR MET HAAR LIEFDESLEVEN!!!!!

ok, tis maar geacteerd allemaal, maar dan nog, irl kun je nooit van je leven zo lang 2 vrouwen vasthouden lijkt mij
Ik vind alle soaps walgelijk. Maar The Bold is echt de beste soap die er bestaat...

Ik vind de karakters erg geloofwaardig. Ze zijn erg uitgediept. Je kent hun hele geschiedenis. En je snapt hun motieven dus ook. Je weet hoe ze denken en wat ze willen berijken. Sommige gebeurtenissen lijken erg ongeloofwaardig, maar omdat die karakters zo goed in elkaar zitten is het volstrekt logisch...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 10:27
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
Bird Of Prey schreef:
Soaps zijn onrealistisch, ik zal nu wel wat overdrijven, maar t valt mij onder andere op dat de kinderen binnen een jaar opeens 10 jaar ouder zijn en de volwassenen blijven exact zoals ze zijn
misschien is het dáárom juist ook wel leuk..
Ik zie het gewoon als ontspanning en kijk er dus ook op die manier naar. Tuurlijk, tis best ongeloofwaardig om te zien hoe bijv. dat Nina-kid persoon uit GTST al tig verschillende gezichten heeft gehad en met vlagen groeit, maar als je je daar al druk om gaat maken, heb je op je 30e een hartaanval..
Oud 10-01-2002, 10:31
JediJoel
JediJoel is offline
Ik heb 1 keer een soap gezien, GTST, een leraar bij ons op school heeft dat een tijdje gefilmd. Ik verveelde me de pleuris, en lachte me aan de andere kant dood om de simpele zielen die hier elke avond achter zitten.
Oud 10-01-2002, 12:38
Bird Of Prey
Bird Of Prey is offline
Citaat:
MeCute1983 schreef:
misschien is het dáárom juist ook wel leuk..
Ik zie het gewoon als ontspanning en kijk er dus ook op die manier naar. Tuurlijk, tis best ongeloofwaardig om te zien hoe bijv. dat Nina-kid persoon uit GTST al tig verschillende gezichten heeft gehad en met vlagen groeit, maar als je je daar al druk om gaat maken, heb je op je 30e een hartaanval..

daarom kijk ik er ook nooit naar
Oud 10-01-2002, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Daysleeper schreef:
Ik kijk namelijk GEEN soaps. Niet G.T.S.T, geen "As the World turns"(enz.),helemaal nix.
Ik mis het ook niet en ik ben ook niet verslaafd als ik het een keer toevallig WEL zie.
Ik vind er gewoon helemaal nix aan; Uitvergroot sentiment, stelletjes die uit elkaar gaan, vreemd gaan met hun beste vriend/in, constant ruzie maken en het weer goed maken(sorry voor de liefhebbers als ik het fout heb, ik volg de verhaallijnen niet...), super onrealistisch, het doet me nix. Niet dat alles op tv gelijk realistisch moet zijn, maar soaps trekken me niet.
Wie vind er net als ik, niks aan?
Dit had nou PRECIES mijn stukje tekst kunnen zijn! Ik ben het er helemaal mee eens!
SOAPS zijn STOM

Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 20:16
Nessie
Nessie is offline
Ik kijk ook nooit naar soaps, behalve als der echt nix op is.Ik vind ze maar achterhaald en SAAI. Der is nix meer aan.
Oud 10-01-2002, 20:19
luckytje
luckytje is offline
ik vind sommige soaps goe omdat het uiteindelijk allemaal terug goe komt, en ik wil in dat geloven, ik wil geloven dat uiteindelijk alles terug goe komt ...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten