Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-12-2002, 20:39
Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Wel mijn probleem zit zo, zo'n 8 maanden geleden heb ik twee leuke jongens leren kennen, met de ene kwam ik véél beter overeen dan met de andere, ik had dus iedere dag contact met die jongen en zag em iedere week, we werden eigenlijk de beste vrienden zeg maar . Maar die jongen had ook veel aandacht nodig. Toen hij moest verhuizen ben ik em gaan opzoeken en van het één kwam het ander , om een lang verhaal kort te maken kwam het er eigenlijk op neer dat alles wat daar gebeurd was niet echt gemeend was voor hem . Dit kwam heel kwetsend aan en natuurlijk heb ik nu ook veel minder contact met die jongen, nu en dan spreken we wel es met elkaar maar das alles. Sinds het voorval ben ik beter bevriend geraakt met die andere jongen, ik kon hem alles vertellen enz... Nu vertelde ik em gisteren dat ik met een gebroken hart zat (is een héél ander verhaal over een ander jongen) en nu heeft die jongen me te verstaan gegeven op msn dat hij verliefd op me is (we eigluk had ik het wel al een beetje door maar nu gaf hij me wel heel duidelijke hints). Hij vertelde me onmiddellijk dat hij wegmoest en ik weet dus niet wat ik moet doen. Ik wil niet nog een vriend kwijt , ik heb veel vrienden maar beste vrienden zijn zeldzaam voor me. Ik weet echt niet wat te doen en wil hem nie verliezen .

Laatst gewijzigd op 28-12-2002 om 20:42.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-12-2002, 20:47
Verwijderd
"Ik vind je een hele leuke jongen, maar we kunnen beter vrienden blijven..."

?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 20:50
Angel Of Faith
Citaat:
perseus schreef:
"Ik vind je een hele leuke jongen, maar we kunnen beter vrienden blijven..."

?
ja vond ik ook goed idee maar het probleem is dan ook weer dat hij me niet rechtuit verteld heeft dat hij verliefd op me is dus jah dan kan hij het altijd ontkennen, al ben ik er zo'n 100% zeker van dat hij het wel is.
Oud 28-12-2002, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Angel Of Faith schreef:
ja vond ik ook goed idee maar het probleem is dan ook weer dat hij me niet rechtuit verteld heeft dat hij verliefd op me is dus jah dan kan hij het altijd ontkennen, al ben ik er zo'n 100% zeker van dat hij het wel is.
Net doen of je niets merkt, en als hij het ooit nog letterlijk zegt kun je dat altijd nog zeggen.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 20:55
Angel Of Faith
Dit doe ik nou al twee maanden: uitvluchten zoeken, ontwijken,... Het kan zo niet blijven doorgaan, straks denkt ie dat ik dom ben ofzow.
Oud 28-12-2002, 21:15
Tatsu
Tatsu is offline
Tsja.. het is wat jezelf voelt voor hem. Voel je meer voor hem als een goede vriend of meer? En wil je die goede vriendschap wel op het spel zetten?
Als je wat voor hem voelt, maar je wilt de goede vriendschap niet kwijt.. kun jij dan hypocriet met je gevoelens de goede vriendschap door blijven spelen? Kan hij dat wel?
Tsja, het is toch je eigen keuze.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Angel Of Faith schreef:
Dit doe ik nou al twee maanden: uitvluchten zoeken, ontwijken,... Het kan zo niet blijven doorgaan, straks denkt ie dat ik dom ben ofzow.
Misschien is hij dan straks wel niet meer verliefd op je...
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 21:17
Tatsu
Tatsu is offline
Citaat:
perseus schreef:
Misschien is hij dan straks wel niet meer verliefd op je...
Denk je echt dat dat je gevoelens voor iemand op laat houden
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Tatsu schreef:
Denk je echt dat dat je gevoelens voor iemand op laat houden
Dat is mijn eigen ervaring tenminste, dat de verliefdheid afneemt...
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 21:23
Angel Of Faith
Wel voor alle duidelijkheid, ik voel helemaal niks voor hem, dat maakt het net moeilijk, als ik wel iets zou voelen voor hem dan zou ik het hem zeker zeggen als ik wist dat hij het ook was op mij, maar het is nu eenmaal niet zo.
Oud 28-12-2002, 21:28
Tatsu
Tatsu is offline
Citaat:
Angel Of Faith schreef:
Wel voor alle duidelijkheid, ik voel helemaal niks voor hem, dat maakt het net moeilijk, als ik wel iets zou voelen voor hem dan zou ik het hem zeker zeggen als ik wist dat hij het ook was op mij, maar het is nu eenmaal niet zo.
Tsja, dan is jouw antwoord toch heel simpel?
Je wil gewoon nog steeds goede vrienden met hem blijven en dan is het aan hem of hij ermee kan leven. Dat is niet aan jou, dus dan is het gewoon afwachten hoe hij daarna verder gaat.
Simpel zat .
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 21:38
Angel Of Faith
Citaat:
Tatsu schreef:
Tsja, dan is jouw antwoord toch heel simpel?
Je wil gewoon nog steeds goede vrienden met hem blijven en dan is het aan hem of hij ermee kan leven. Dat is niet aan jou, dus dan is het gewoon afwachten hoe hij daarna verder gaat.
Simpel zat .
Nja ik weet het das de enige oplossing, maar ik ken hem nu eenmaal hij is heel koppig van karakter en soms ook wel wat teruggetrokken en jah daarom ben ik wel wat bang om em kwijt te raken.
Oud 28-12-2002, 21:48
Tatsu
Tatsu is offline
Citaat:
Angel Of Faith schreef:
Nja ik weet het das de enige oplossing, maar ik ken hem nu eenmaal hij is heel koppig van karakter en soms ook wel wat teruggetrokken en jah daarom ben ik wel wat bang om em kwijt te raken.
Ja, maar wat wil je dan? Dat jij hem de hele tijd moet afschepen? Zo raak je hem juist kwijt. Dan kun je hem gewoon beter de waarheid vertellen.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 23:14
Verwijderd
Kun je het hem niet gewoon op de man af vragen?

Heb ik ook wel eens gedaan.. zo van: dit is toch niet meer dan alleen vriendschap he? Voor mij in ieder geval niet.. (nu was dat niet perse dak dacht dat diegene verliefd op me was, maar dat ik gewoon even zeker wou weten van niet)

Dan krenk je niet zn ego in de zin van dat je hem bij een bekentenis zegt niet op hem verliefd te zijn maar stel je wel redelijk een grens..
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 00:31
Allegria
Allegria is offline
Jou probleem is denk ik gewoon dat je het wel wil zeggen, maar dat je gewoon bang bent om hem te kwetsen of hem daardoor af te schrikken.

Ik denk dat de oplossing van Dusjcrib best wel een goeie is. Met een subtiele aanpak kom je verder denk ik.
Zou het zo wel weten, hoor en toch niet echt kwaad zijn. Gewoon teleurgesteld. Ma ja iedereen reageert anders natuurlijk.

Succes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten