Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Dit doe ik nou al twee maanden: uitvluchten zoeken, ontwijken,... Het kan zo niet blijven doorgaan, straks denkt ie dat ik dom ben ofzow.
|
Tsja.. het is wat jezelf voelt voor hem. Voel je meer voor hem als een goede vriend of meer? En wil je die goede vriendschap wel op het spel zetten?
Als je wat voor hem voelt, maar je wilt de goede vriendschap niet kwijt.. kun jij dan hypocriet met je gevoelens de goede vriendschap door blijven spelen? Kan hij dat wel? Tsja, het is toch je eigen keuze. |
![]() |
|
Wel voor alle duidelijkheid, ik voel helemaal niks voor hem, dat maakt het net moeilijk, als ik wel iets zou voelen voor hem dan zou ik het hem zeker zeggen als ik wist dat hij het ook was op mij, maar het is nu eenmaal niet zo.
||
Citaat:
Je wil gewoon nog steeds goede vrienden met hem blijven en dan is het aan hem of hij ermee kan leven. Dat is niet aan jou, dus dan is het gewoon afwachten hoe hij daarna verder gaat. Simpel zat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kun je het hem niet gewoon op de man af vragen?
Heb ik ook wel eens gedaan.. zo van: dit is toch niet meer dan alleen vriendschap he? Voor mij in ieder geval niet.. (nu was dat niet perse dak dacht dat diegene verliefd op me was, maar dat ik gewoon even zeker wou weten van niet) Dan krenk je niet zn ego in de zin van dat je hem bij een bekentenis zegt niet op hem verliefd te zijn maar stel je wel redelijk een grens.. |
![]() |
|
Jou probleem is denk ik gewoon dat je het wel wil zeggen, maar dat je gewoon bang bent om hem te kwetsen of hem daardoor af te schrikken.
Ik denk dat de oplossing van Dusjcrib best wel een goeie is. Met een subtiele aanpak kom je verder denk ik. Zou het zo wel weten, hoor en toch niet echt kwaad zijn. Gewoon teleurgesteld. Ma ja iedereen reageert anders natuurlijk. Succes |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Beste vriend en 'derde persoon' hoe pak ik dit het beste aan? Somegras | 8 | 08-03-2015 20:26 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op me beste vriend en op me vriendje?!?! Linniee | 12 | 12-06-2014 19:42 | |
Liefde & Relatie |
gezeik met mn beste vriend Noddy | 14 | 17-11-2004 17:17 | |
Verhalen & Gedichten |
beste vriend - rip frederik- CyWu | 2 | 06-10-2004 15:37 | |
Liefde & Relatie |
Je beste vriend? of je beste vijhand? Kleintjeyakult | 22 | 03-05-2004 16:45 | |
Liefde & Relatie |
Meisje op wie m'n beste vriend verliefd is vindt mij leuk (verhaal) Xerxes | 4 | 27-04-2003 17:48 |