Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2002, 19:30
MeCute1983
MeCute1983 is offline
vrijdag over twee weken (weet de datum zo ff niet uit m'n hoofd) komt de film Wild Things (met Matt Dillon ) op SBS6 als ik me niet vergis

Ik heb um een paar jaar geleden een x gehuurd en herinner me um als errûg spannend en onvoorspelbaar Wie kent deze film nog meer en wat vond je ervan?

Oud 06-01-2002, 19:52
IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Ik vond hem niet zo leuk. Reden : De ontknoping is te verwarrend. Je denkt dat iemand het heeft gedaan maar dan is het weer iemand heel iets anders. Dan neem je het dus aan dat die persoon het heeft gedaan,is het weer iemand anders. En zo steeds door. Een verassend einde zoals bij sixth sence,the others en unbreakable is wel leuk,maar dit niet
Oud 06-01-2002, 21:31
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Citaat:
IEMOW-KOR schreef:
Ik vond hem niet zo leuk. Reden : De ontknoping is te verwarrend. Je denkt dat iemand het heeft gedaan maar dan is het weer iemand heel iets anders. Dan neem je het dus aan dat die persoon het heeft gedaan,is het weer iemand anders. En zo steeds door. Een verassend einde zoals bij sixth sence,the others en unbreakable is wel leuk,maar dit niet

Dat vond ik er dus júíst zo goed aan! Je hebt voor jezelf iemand als dader gedoopt, dan krijg je de ontknoping en dan denk je: "Dus toch! Zie je, ik had gelijk." En dan ontdek je vijf minuten later dat die persoon het tòch niet was.. heel misleidend, maar ook verassend en orgineel
Oud 06-01-2002, 23:24
BillyFish
BillyFish is offline
Eerlijk gezegd vond ik dit oko best wel een coole film. Waarschijnlijk omdat ik een zwak heb voor Neve Campbell, maar ook zeker wel juist DOOR die ENORME plotveranderingen.
Geen meesterwerk maar zeker de moeite waard om toch eens een keer dat stoffige afstandbedieningknopje waar SBS 6 achter zit te gebruiken.
Oud 07-01-2002, 19:01
cup a soup
cup a soup is offline
is wel leuk filmpje ja. wel leuk die verwarring
Oud 18-01-2002, 22:11
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Oké, wat ik nog niet helemaal begrijp.. Waarom moest die Kelly zonodig denken dat die Suzie dood was?

Want later op die boot bleek dat Sam het helemaal niet gepland had dat die Ray haar doodschoot.. Hij moest haar gewoon verwonden.
Je (=Kelly dus) gaat toch niet iemand in plastic rollen en dumpen als je toch weet dat ze niet dood is en dat het maar voor de schijn is????
Oud 18-01-2002, 22:14
Diesel
Diesel is offline
Redelijke Thriller (niet echt mijn type thriller)
Oud 18-01-2002, 22:40
Verwijderd
Ik vond het wel een koele film!! Steeds had iemand anders het gedaan enzo.. alleen snap ik m ook nog steeds niet helemaal.. maar dat heb ik meestal bij films..
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 06:11
Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
MeCute1983 schreef:
Oké, wat ik nog niet helemaal begrijp.. Waarom moest die Kelly zonodig denken dat die Suzie dood was?

Want later op die boot bleek dat Sam het helemaal niet gepland had dat die Ray haar doodschoot.. Hij moest haar gewoon verwonden.
Je (=Kelly dus) gaat toch niet iemand in plastic rollen en dumpen als je toch weet dat ze niet dood is en dat het maar voor de schijn is????

De bedoeling was dat Kelly schuldig zou moeten worden voor de (zogenaamde) dood van Suzie, dan konnen de anderen meer geld voor zich verdelen.

Oud 19-01-2002, 06:24
Mars ILL
Mars ILL is offline
overdreven plotwendingen, na een tijdje weet je gewoon dat er nog n wending in het verhaal komt, en verder beetje heeeel amerikaans hé
Oud 19-01-2002, 13:27
Nessie
Nessie is offline
Ik vond het in het begin best een leuke film, maar toen iedereen in een keer der wat mee te maken had, en iedereen iedereen doodschoot of whatever, vond ik het maar sjit.
Oud 19-01-2002, 16:09
Noortjuhh
Noortjuhh is offline
Kvondem ook tof maar ksnap niet helemaal waarom Duquette (? .. KEVIN BACON duz) Kelly doodschoot met hetzelfde geweer als waarmee hij zichzelf in zn schouder schoot .. dat klopt lekker niet *pluh*

Btw verder vond ik ehm idd wel een beetje TE onvoorspelbaar .. maar wel tov!!
Oud 19-01-2002, 17:37
heavinly
heavinly is offline
Ja vond ik echt een coole film !! Juist omdat het zo verwarrend was. Ik ga m zeker weer kijken als ie komt. Super!!
't Was echt n vage film... maar wel heel gaaf
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 17:01
No FooL No MorE
No FooL No MorE is offline
Ik vond 'm echt cool! Lekker onvoorspelbaar..
Oud 20-01-2002, 17:53
Piccola
Piccola is offline
Ik heb alleen de eerste 30 minuten gekeken en toen moest ik weg Maar mijn vriend heeft hem op dvd dus ik leen hem nog wel ff van hem...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten