Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
grappig urbanus is al helemaal dom
raymond van het groenewoud gaatwel Ehm Urbanus vind ik ook niet goed, maar Van het groenewoud da is wel geen komiek maar een zanger he!!!Waar haal jij dat dan? Trouwens heb je ooit Alles kan Beter, Schalkse ruiters, In de gloria of De 12 werken gezien??Wel als je dat dom vind ben je waarsch zo'n commercieel kijkertje die enkel van die flauwe platvloerse humor goed vind!
|
Amai.. De Vlamingen zijn koel allee..De shows zijn ook altijd veel vrolijker en primitiever dan in Nederland, weer niet zo vrolijk als in Italie, maar de Belgen mogen er zeker zijn.
Ook leuk dat Belgische programmas in Nederland ondertiteld worden (zoals Paul Jambers en Flikken) en andersom en dat je het dan best verstaat, maar omdat ze het ondertitelen toch iets anders van maken. Over ondertitelen gesproken. Zag een tijdje terug bij Spijkers Jaaroverzicht erge ondertitelingen van SBS vol met taalfouten. Het niveau van de zender en de personen die er op verschijnen is al net zo slecht als de ondertiteling ervan.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
kamagurka is echt grappig... Maar die komt nooit op de tv toch? Hij tekent toch cowboy henk? Cowboy henk is echt kewl...
Voor de rest ken ik geen kewle belgen op de tv. De meeste programma's op de belg zijn een beetje saai. Maar ik kijk wel altijd als Magriet Hermans op de tv is, want zij is zoooooooooooo raar, dat ze eigenlijk best wel ![]() [Dit bericht is aangepast door bertbart (21-01-2002).] |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[Quiz] Raad de Tunes V (speciale zomer-editie!) AJMouse | 123 | 14-04-2005 14:36 | |
Films, TV & Radio |
Nederlandse Jambers? Boogie | 25 | 24-07-2004 10:32 | |
Films, TV & Radio |
Gouden Roos in Montreux Bram | 2 | 05-03-2003 21:57 | |
Films, TV & Radio |
Leuksteh programma ooit??????? wereldofanime | 51 | 05-01-2002 15:09 |