|
|
Bekijk resultaten poll: In welke categorie zit jouw favoriete game? | |||
Actie (Half-life, Quake) |
![]() ![]() ![]() ![]() |
35 | 35.35% |
Strategie (Red Alert, Warcraft) |
15 | 15.15% |
Simulatie (Flight Simulator, SimCity) |
8 | 8.08% |
Adventures en (MMO)RPG's (Neverwinter Nights, Utopia) |
28 | 28.28% |
Sport (Fifa, NBA) |
5 | 5.05% |
Iets anders, namelijk.. |
7 | 7.07% |
Nee, ik houd niet van games |
1 | 1.01% |
Aantal stemmers: 99. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb gekozen voor het RPG genre, met als specifieke game Final Fantasy VII (en eigenlijk ook deel VI). Dit spel heeft eigenlijk wel de meeste indruk gemaakt van alle spellen die ik tot nu toe heb gespeeld. De graphics waren prachtig (nu gedateerd, maar nog steeds niet lelijk), muziek is en blijft gruwelijk, personages diepgaand, etc, etc... *haalt m binnenkort weer uit de kast*
En Baldur's Gate vond ik ook erg goed qua gameplay/verhaal/muziek, ook al is het weer een hele andere stijl dan de FF-reeks binnen het RPGgenre. Actiongames als Half-Life heb ik ook erg lang gespeeld, vond de singleplayer erg bijzonder en met name het multiplayeraspect en de verschillende mods boeiden me nog heel lang. Maar uiteindelijk winnen de RPG's by far ![]() |
![]() |
|
moeilijk moeilijk
zat te twijfelen tussen strategy en rpg uiteindeijk voor rpg gekozen want ik vind een rpg verslavender ![]() en zit vele malen uren meer achter pc als ik rpg speel ![]()
|
RPG...duidelijk.....
Toen ik FF7 speelde was ik verkocht aan et genre...ik sterf nu van de RPGs, die ik in vakanties lekker kan spelen....Ik hou erg van een goed verhaal etc , dus is een rpg et beste....en bij turn based rpgs vind ik dat je vaak ook wel vrij strategisch moet zijn..... *kan niet wachten op Xenosaga*
|
Favo game blijft Warhammer 40.000 en Vampire the Masquerade,
Wat betreft Computers games zweer ik tot op mijn dood bij nethack :-) *HET* spel als het gaat om herspeelbaarheid diepte en complexiteit , EN ! een van de mooiste dingen , het laat je eigen levendige fantasie gebruiken. Oeh , ik denk dat ik maar ff een potje nethack moet gaan spelen www.nethack.org btw ;-)
|
Moeilijke keuze tussen adventures en action, maar uiteindelijk ga ik toch voor actie omdat:
-hierin ook een goed verhaal kan zitten, en het dus eigelijk ook een beetje een adventure is (Kan ook vice-versa ![]() -Je kan het opstarten en spelen en ook zo weer afsluiten. RPG's doe je niet even tussendoor, daar moet je tijd insteken. -Er bestaat niet veel leukers dan (online) een duitser door zijn hoofd te snipen ![]() ![]()
|
grote twijfel tussen action & adventure,
single player heb ik actie games na een week wel weer gehad. adventures etc blijf ik spelen en zit ik helemaal in net zo lang ik niet verder kom. Dan neem ik mezelf voor om een walktrough te zoeken en als ik die niet vind dan vergeet ik het spel.. daarom mijn keuze; Adventures en (MMO)RPG's (Neverwinter Nights, Utopia), omdat en utopia roelz btw ;p
|
'k Heb gestemd op Strategy, omdat ik dat de laatste tijd 't meeste speel, Warcraft, Age of Mythology, etc.
'k Heb ook zo m'n Action-periodes gehad, maar daar heb ik 't nu niet meer zo op. Het enige wat ik op Actiongebied gecheckt heb de laatste tijd is Viercong, de MP-demo. Maar eerst Age of Mythology ff uitspelen ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Paradox games [Europa Universalis, Hearts Of Iron, e.a.] il-Principe | 2 | 16-02-2009 14:36 | |
De Kantine |
Je favoriete... WolterB | 59 | 21-01-2009 08:30 | |
Games |
Nintendo revolution Captain N | 500 | 08-12-2006 18:14 | |
Games |
Je favoriete game moment/scene Verwijderd | 30 | 13-10-2005 11:16 | |
Muziek |
Wat is je favoriete liedje uit de top 40? peaceflower | 55 | 15-03-2005 00:46 | |
De Kantine |
Je favoriete.... sunshine1982 | 48 | 01-04-2003 15:33 |