Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-12-2002, 20:01
DarkCat
DarkCat is offline
Nu is het jullie beurt om mij af te zeiken

Een blaadje met schetsjes. De pin up girl onderaan vind ik wel redelijk, net als het agressieve gezichtje in het midden. Alleen tekenen in de tram is NIET handig zeker niet als je niet kan gummen

Ik teken eigenlijk nooit meer, alleen als ik me verveel. Wat vinden jullie.. moet ik weer serieus aan de slag of kan het met mij nooit wat worden?

ps. de afgebeelde persoontjes zijn NIET nagetekend, dus ik heb niet kunnen kijken naar verhoudingen ofzo.. all out of my head..

Laatst gewijzigd op 29-12-2002 om 20:03.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-12-2002, 20:13
Ieke
Ieke is offline
Het oog van die linker is echt heel mooi! dat boze gezicht niet, verhoudingen kloppen absoluut niet. Die liggende heeft rare puntige borsten, maar verder wel mooi. Van dat losse hoofd klopt het linker oog niet echt.
Op zich best wel goede schetsen. Blijven oefenen en toch naar plaatjes blijven kijken, dan kan je goed verhoudingen zien van die gezichten. Ik kijk uit naar nog meer tekeningen.
Oud 03-01-2003, 18:06
kussie van Michelle
kussie van Michelle is offline
ik vind ook dat oog van dat linkerhoofd super mooi
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 19:14
oneMen
oneMen is offline
Citaat:
kussie van Michelle schreef:
ik vind ook dat oog van dat linkerhoofd super mooi
ja het haar is wat onrealistisch maar het gezicht is wel leuk om naar te kijken... die pinup girl heeft een rare kont en rare borsten en dat agressieve gezicht vind ik niet mooi...
Oud 03-01-2003, 21:06
ekki
ekki is offline
Het grote hoofd vind ik het mooist, de rest eigenlijk maar matig. Ik weet dat het maar schetsjes zijn, maar het is allemaal een beetje schots en scheef. De mond van de linker is trouwens iets te recht oid, maar verder is bijvoorbeeld de neus heel subtiel en het oog is ook heel goed.

Vind ik dan.
Reageren

Regels voor berichten