Advertentie | |
|
![]() |
|
Yepz. Ben eerlijk gezegd nogal snel hooked aan tekenfilms. Voreger keek ik altijd naar Dungeons & Dragons, He-man en al dat soort ongein.
Nu kijk ik naar Boes, Louie en nog een paar andere fox series. Ben nu sinds een maandje of twee zwaar gehooked aan Dragon ball z. Iedereen lacht me uit ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder kijk ik ook nog (af en toe) -The kids of room 402 (ofzo?) -eEk! (en natuurlijk thunderlizzards) -The Simpsons Naja ik kijk er nog wel meer, maar daar kom ik nu even niet op. Alex |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
verder ben ik nog grote fan van disneyfilms ![]() En als er weer iets op tv herhaald wordt van vroeger (david de kabouter!), word ik weer helemaal blij.
|
tekenfilmpies die komen op TV of je kan die kopen of huren op videoband, maar dan kijk je die toch nog op een Tv.
En nu hebben wij toch een forum dat heet films & TV. Maw verplaatsing naar dat forum. Ontopic: Yep, ik kijk naar tekenfilmpjes. Vrij vaak zelfs.
|
Tis wel klote dat ze al die tekenfilms hebben nagesynchroniseerd.
![]() ![]()
|
![]() |
Nu minder, maar vroeger..
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|