Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-02-2002, 18:19
vosje16
vosje16 is offline
keb em gisteren gezien, iedereen zei dat het echt heel scarry was. Ik vond dat er niets ergs of angstaanjagend was...Het enigste wat ik eng vond ik wanneer ze een spuitje in de nek van dat meisje hebben gegeven -> ik kan daar echt ni naar kijken (ik en spuitjes :rolleyes
Hebben jullie nachtmerries gehad over die film of vonden jullie dat eng ofzow? Let me know...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-02-2002, 18:40
Verwijderd
Ik vond het een zwaar scary film (nieuwe versie gezien), maar ik heb er geen nachtmerries aan over gehouden.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 19:14
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
vond m eigenlijk ook nie zo eng, maar wel stoer
Met citaat reageren
Oud 10-02-2002, 20:22
nina*
nina* is offline
vond um nie eng alleen vies
al dat kots en pies ensoow...
Oud 10-02-2002, 20:43
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik vondt het geen mooie/goeie film.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 09:44
Verwijderd
Ik vind het wel een goede film.
Maar ik vond hem totaal niet eng. En dat wil wel wat zeggen, want ik durf bij andere films al snel niet meer te kijken.
Waar ik het meest van schrok was de telefoon die rinkelde...
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 11:50
detention grrl
detention grrl is offline
k vond die ogen die je opeens zag wel eng..maar verder vond ik sommige stukjes duidelijk grappig (zie: your mother sucks dicks in hell)
Oud 11-02-2002, 13:50
Verwijderd
Ok, die dingen waren gewoon grappig, maar ik vond de hele atmosfeer die rond die film hing spooky.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2002, 14:45
legatus
legatus is offline
Interessant dat mensen het gedrag van Reagan grappig vonden, wellicht zegt dit iets over de huidige samenleving. (en het is sucks COCKS in hell). Ik vond het verontrustend en voegde toe aan de sfeer. Maar vraag me wel af wat het effect geweest zou zijn als ze stil in bed had gelegen en alleen de hele tijd wat chagarijnig gekeken had, een minder excessieve bezetenheid.

Het was uiteraard beangstigend, omdat hier de Christen geconfronteerd word met Satan en dat een geheel onschuldig meisje bezeten word genomen. Prachtig gefilmd en geacteerd, alhoewel ik de nieuwe versie een gedrocht vind en voortaan altijd het origineel bekijk.
Oud 11-02-2002, 19:24
detention grrl
detention grrl is offline
Citaat:
legatus schreef:
Interessant dat mensen het gedrag van Reagan grappig vonden, wellicht zegt dit iets over de huidige samenleving. (en het is sucks COCKS in hell). Ik vond het verontrustend en voegde toe aan de sfeer. Maar vraag me wel af wat het effect geweest zou zijn als ze stil in bed had gelegen en alleen de hele tijd wat chagarijnig gekeken had, een minder excessieve bezetenheid.

Het was uiteraard beangstigend, omdat hier de Christen geconfronteerd word met Satan en dat een geheel onschuldig meisje bezeten word genomen. Prachtig gefilmd en geacteerd, alhoewel ik de nieuwe versie een gedrocht vind en voortaan altijd het origineel bekijk.
i'm soooo sorry... (dat ik dicks en niet cocks verstond..mja..vaag)
Oud 11-02-2002, 19:48
Noortjuhh
Noortjuhh is offline
Argh, elke keer als iemand over die film begint moet ik weer denken aan toen die keer dat ik der in de bios naar zat te kijken .. ik dacht al dat het niet goed zou gaan toen die jongen in de rij voor mij bij dat winkel-achtige-iets 19 candybars en een bak popcorn en een halve liter cola voor zichzelf bestelde .. maargoed. Wij zaten daar dus, en ineens, midden in de film, op nieteens een ranzig stukje, gingdie kotsen!! Die film werd dus ineens levensecht, je rook de sfeer derin helemaal .. *BAH*

maar die film, mja, ik vond hem wel gaaf!!
Oud 11-02-2002, 21:19
Aurora
Aurora is offline
zaaj!! (oude versie iig)
Reageren

Regels voor berichten