Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-02-2002, 15:59
Verwijderd
Wat vinden jullie werkelijk de allerslechtste zenders?!?

Ik persoonlijk SBS6. En dat komt onder andere door verkeerde informatie op hun websites (eerst zeggen dat iets er wel op komt, vervolgens weer niet, dan weer wel). Ook een belangrijke is de programmering. Wings is sinds kort het eerste programma op SBS6, maar de ene dag komt het er om 6:30 op en de andere dag om 7:15. Ik vind het leuk om bij Wings wakker te worden, dus ik neem het altijd op met de timer. Het gebeurt zeer regelmatig dat het niet lukt. Het is het begin van de programmering, dan is er toch nog geen programma uitgelopen, of zie ik dat verkeerd?!? Niet alleen met de tijden, maar ook met de programma's zelf wordt geknoeid. Clueless (serie) kwam er tot voor kort elke ochtend na een paar tekenfilmpjes op. Nu komen er meer tekenfilmpjes, terwijl ze net met een nieuwe serie begonnen zijn en het niet hebben aangekondigd. Bovendien worden films dikwijls onderbroken door Hart van Nederland, waardoor ik eigenlijk al geen zin meer heb in het tweede deel en daar dan ook maar half naar kijk, tenzij het een hele goede film is. Hart van Nederland zelf vind ik het slechtste nieuws van Nederland. Het is namelijk puur op sensatie gericht. Fons van Westerloo heeft gezegd dat SBS6 serieus wil genomen en daarom de sex en het geweld uit de programmering gaat halen. Dan mogen ze ook wel wat zorgvuldiger zijn...
(Tot zover mijn geneuzel )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-02-2002, 16:33
Verwijderd
Wat betreft leuke progamma's vind ik RTL 4 & 5 helemaal niks.
Net 5 integendeel wel. Naar mijn mening hebben zij de beste progamma's op dit moment. Het is wel zo dat Net 5 of beter gezegd SBS, de afpraken niet na komt. Bv. het uitzenden van Buffy. Daar zijn zeer boze reacties gekomen als gevolg van een valse belofte. Bij SBS gaat het meestal om het geld en zij houden haast nooit rekening mee met de wensen van de kijkers.

En nu maar hopen dat Buffy, Angel en Charmed daadwerkelijk op 10 maart weer terugkomen!
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Sookie schreef:
En nu maar hopen dat Buffy, Angel en Charmed daadwerkelijk op 10 maart weer terugkomen!
Juist! (ff checken) ze zeggen nog van wel, maar ja, het is de SBS...
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 17:44
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
ik vind die Spaanse zenders helemaal nix, daar begrijp ik nix van man
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 18:20
PV
PV is offline
mhm een zender is nooit in z'n geheel slecht, er zijn altijd wel leuke series te vinden behalve dan op dat spullen-verkoop kanaal... mja dat kan wel verdwijnen
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 18:54
Kim321
Kim321 is offline
Nederland 1,2 & 3 en ook de turkse en Franse zenders,daar versta ik toch geen ene f*ck van

MOI
Oud 14-02-2002, 18:59
Rhinus
Rhinus is offline
Duitse, Turkse & Franse zender.. Want die kan ik niet verstaan.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 19:13
Verwijderd
CNN---> amerikaanse propaganda

(sorry, politiek)
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 19:40
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
tmf: kutmuziek
Oud 14-02-2002, 20:38
Finntroll
Finntroll is offline
Tmf, ik word daar echt niet goed van!!! De keren dat ik weleens langszap merk je meteen dat de doelgroep bestaat uit alle 13 jarige BSB fans

En de muziek is ook ENORME BAGGER, maar dat is een persoonlijke mening!!!!!!!

[Dit bericht is aangepast door Finntroll (14-02-2002).]
Oud 14-02-2002, 20:55
marlies
marlies is offline
V8, omdat ze een rug te ver uitzenden, omdat ze echt van die bagger films hebben en omdat Alf het enige goede eraan is.

Ook nog een belangrijke reden. Het is een zender niet wij jongeren zogenaam 'leuk' moeten vinden, omdat we zogezegd net zulk niveau hebben al die programma's.
Weg met V8
Oud 14-02-2002, 21:27
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
TMF, MTV, SBS, V8.

Waarom kan SBS wél een zender met fatsoenlijke programma's maken (NET5), maar komen ze zelf niet verder dan 'af en toe een goede film'?

Conan... die af en toe hetzelfde heeft bij Yorin
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 21:36
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Rhinus schreef:
Duitse, Turkse & Franse zender.. Want die kan ik niet verstaan.
naprater
Met citaat reageren
Oud 14-02-2002, 21:56
^AmArU^
^AmArU^ is offline
SBS 6 is erg slecht.

De publieke omroepen zijn erg degelijk en verschaffen informatie op een zeer goede, duidelijke en eerlijke manier.
RTL 4 zendt veel voor mij leuke programma's uit, is betrouwbaar en heeft toch een commercieel tintje. Ze veranderen bovendien niet vaak van programmering.
RTL 5 wordt door mij nauwelijks bekeken. Jammer. Ze zouden iets beters op deze zender moeten brengen.
Dan de SBS familie. Zonde. Net 5 is leuk maar verandert heel vaak haar programmering. SBS 6 verandert iedere maand van programma's waaraan je inmiddels vast zit en brengt andere dingen dan in de gids.
FOX is FOXED UP. Die hebben echt iedere week een andere serie op een andere tijd. Wel goeie en leuke series, maar wel slecht gepland.
Yorin kijk ik nauwelijks, maar is wel vrij goed.
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 05:42
Anonymous John
Anonymous John is offline
Na twintig maal te zijn onderbroken door Hart van Nederland ben ik het met jullie eens: SBS6 zuigt.
Oud 15-02-2002, 09:15
legatus
legatus is offline
Zo'n beetje alle zenders in Nederland is kloten.
Oud 15-02-2002, 10:05
klinkguppie
Omrop Fryslân!!! sucks echt!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 11:50
Mabo
Mabo is offline
V8 is helemaal nix, niet als FOX8, niet als FOX, niet als TV10 en niet als TV10 Gold, die zender is gewoon bagger. SBS is ook een hoop ellende bij elkaar, al hebben ze beloofd nu de sex te gaan schrappen, meer drama te brengen etc. Dat belooft wat.
Voor de rest valt het wel mee...Het is overal meer van hetzelfde...De zenders in Nederland zijn erg op elkaar gaan lijken, er springt er niet echt eentje met kop en schouders boven uit. De publieke omroepen zijn nog wel anders, maar daar zijn ze publieke omroepen voor. Met een levensbeschouwelijk, een pret, een kinder en een muli-culti net, voor de liefhebber...
Oud 15-02-2002, 12:00
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
TMF valt nog best wel mee...
ook al draaien ze het grootste deel van hun zendtijd baggermuziek, ze hebben toch leuke programma's als TMF Late, @lter8, Wet & Wild, Rockzone, Watch That Video (bestaatdatnog?) allemaal interessante programma's..

dat zie je niet zo snel op MTV of The Box, waar et een beetje een rotzooi is qua muziekprogrammering
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 16:25
Verwijderd
Citaat:
klinkguppie schreef:
Omrop Fryslân!!! sucks echt!

Daar kan ik niet over oordelen aangezen ik in Enschede woon
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 16:53
Piccola
Piccola is offline
V8 is echt kut!!! Voor de rest NL 1,2 & 3 ook! De rest is wel goed zo... Hoewel Rtl 4 & 5 ook wel zuigen af en toe!
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 17:19
Finntroll
Finntroll is offline
Citaat:
legatus schreef:
Zo'n beetje alle zenders in Nederland is kloten.
L1 HEERSCHT!!!!!
Oud 15-02-2002, 19:02
Nessie
Nessie is offline
Citaat:
Finntroll schreef:
L1 HEERSCHT!!!!!
vind je? Ik vin der nix aan!
V8 en RTL 5 zijn ook bagger en al die Duitse zenders trouwens ook. Vooral al ze films inspreken in het Duits
*erger me elke keer*

Oud 15-02-2002, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Anonymous John schreef:
Na twintig maal te zijn onderbroken door Hart van Nederland ben ik het met jullie eens: SBS6 zuigt.
hehehe

je hebt helaas wel gelijk :/
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten