Wat vinden jullie werkelijk de
allerslechtste zenders?!?
Ik persoonlijk SBS6. En dat komt onder andere door verkeerde informatie op hun websites (eerst zeggen dat iets er wel op komt, vervolgens weer niet, dan weer wel). Ook een belangrijke is de programmering. Wings is sinds kort het eerste programma op SBS6, maar de ene dag komt het er om 6:30 op en de andere dag om 7:15. Ik vind het leuk om bij Wings wakker te worden, dus ik neem het altijd op met de timer. Het gebeurt zeer regelmatig dat het niet lukt. Het is het begin van de programmering, dan is er toch nog geen programma uitgelopen, of zie ik dat verkeerd?!? Niet alleen met de tijden, maar ook met de programma's zelf wordt geknoeid. Clueless (serie) kwam er tot voor kort elke ochtend na een paar tekenfilmpjes op. Nu komen er meer tekenfilmpjes, terwijl ze net met een nieuwe serie begonnen zijn en het niet hebben aangekondigd. Bovendien worden films dikwijls onderbroken door Hart van Nederland, waardoor ik eigenlijk al geen zin meer heb in het tweede deel en daar dan ook maar half naar kijk, tenzij het een hele goede film is. Hart van Nederland zelf vind ik het slechtste nieuws van Nederland. Het is namelijk puur op sensatie gericht. Fons van Westerloo heeft gezegd dat SBS6 serieus wil genomen en daarom de sex en het geweld uit de programmering gaat halen. Dan mogen ze ook wel wat zorgvuldiger zijn...
(Tot zover mijn geneuzel
)