Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-12-2002, 20:45
twim
twim is offline
Nou ik zal proberen het heel kort te houden en misschien is het hier al vaker aan bod gekomen maar ik ben hier pas dus zeik aub niet dat dit al 100 keer aan de beurt is geweest.

Nou ik heb dus 1,5 jaar wat gehad met een meisje dat ik daarvoor ook al 1,5 jaar kende.
Dat is nu 2 maanden geleden op de klippen gelopen.
We hebben daarna gepraat en ze zei dat ze nog net zoveel van me hield en dat ze komende maanden geen nieuw vriendje wou.
Afgelopen 2 maanden voel ik me nog steeds shit en een goeie vriend van vorig jaar vind haar nu ook leuk. en zij hem dus ook.
Hij vind het schijnbaar nodig om me op de hoogt te houden van de gebeurtenissen en nu weet ik dus dat ze vorige week gezoend hebben. K dacht dat ik als dat gebeurde wel over haar heen zou zijn. Niet dus. Ik ben zo verschrikkelijk kwaad op die jongen omdat hij naar mijn mening alleen bevriend met me was vanwege mijn ex die toen nog mijn vriendin was.
Zij was voor mij de eerste en ben behoorlijk geschrokken van het feit dat je zoveel van iemand kunt houden. Liefdesverdriet was iets dat alleen andere hadden en dat ik me niet kon voorstellen maar nu. Nu weet ik niet wat ik ermee aan moet.

Wie kent dit?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-12-2002, 21:12
Verwijderd
Ik heb wel zoiets meegemaakt, maar dan op heeele kleine schaal, en dat deed toch al behoorlijk pijn . sterkte
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 21:36
twim
twim is offline
kut voelt het inderdaad.
Heb ooit es gezegd dat ik gelukkig zou zijn als zij gelukkig was zelfs als dat met iemand anders zou zijn.
Meen het nu nog. Maar ergens voel ik me toch klote nu.
heb nooit ergens om gegeven en nu denk ik es aan iemand anders dan mezelf en gebeurt dit.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2002, 23:58
WastedYouth
WastedYouth is offline
liefdesverdriet is altijd moeilijk..
ik kan moeilijk voorstellen hoe je je voelt, ik had zelf een vriendin voor 3 maanden, een stuk korter dan jij, en toen zij het uitmaakte voelde ik me ook een hele tijd erg kut. Nu is het alweer een tijdje geleden, en gaat het veel beter..

(Sorry als dit niet de bedoeling van je topic was maar je zoekt een manier om van je liefdesverdriet af te komen als ik je goed begrijp?)

Ik denk dat je haar "gewoon" moet proberen te vergeten, en accepteren dat het nooit meer iets zal worden. Ikzelf sloot het contact met haar, zodat ik nog erg weinig van haar hoorde, en dus weinig dingen die mij pijn konden doen. Ook probeerde ik elke dag veel bezig te zijn met vrienden e.d, en er veel over praten met anderen (wat echt helpt) zoals ouders, vrienden, etc..

In ieder geval, sterkte. Time heals everything
Oud 31-12-2002, 00:38
Tatsu
Tatsu is offline
Ik ken het gevoel van het niet verwerkt hebben van je eerste liefde... Anderhalf jaar mee gelopen :/
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 10:19
sas_andrea
sas_andrea is offline
ik ken eerlijk gezegd dat gevoel niet. heb me wel een beetje rot gevoeld toen ik t met mn ex had uitgemaakt, maar ik was al verliefd op een ander. (was dan ook de reden)
toch voelde t wel rot hoor. maar wat jij meemaakt ken ik niet.

ik denk dat je er vooral over met anderen moet praten. misschien zelfs met haar? haar laten weten hoe jij je voelt etc. is natuurlijk wel vaag dat ze zo gauw weer een ander heeft. ook zou ik t er maar met die "vriend" over hebben. het is natuurlijk niet fijn wanneer jij dat soort dingen te horen krijgt.

succes en sterkte!
Oud 31-12-2002, 12:05
twim
twim is offline
Nou ik hoop niet dat ik met dit gevoel nog een jaar rondloop.
Contact met haar afsluiten kan ik niet.
In die drie jaar hebben we veel opgebouwd en als ik dat nu laat vallen hou ik niet veel meer over. Zie haar bij de muziekvereniging met uitgaan en bij de sportschool.

En ik denk niet dat zij erop zit te wachten dat ik met mijn verhaaltje aan kom zeuren. Tja en wat die nieuwe vriend van haar betreft. Verliefd worden hou je niet tegen. Maar toch....

Paar jaar geleden zei iemand tegen me dat je beter iets kunt breken en daar zes weken mee lopen dan liefdesverdriet hebben.
ik heb daar toen mee gelachen.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 15:03
Verwijderd
Ik denk dat ik in bepaalde zin wel iets dergelijks heb meegemaakt. Ik had 1,5 jaar met mn ex, iets langer.. maar heb toen wel echt zelf de relatie beëindigd. Echter, als je zo lang met elkaar hebt is je gevoel voor iemand niet in een keer verdwenen als het uit is, en er waren dus ook heel andere redenen voor het uitmaken.

Hij vertelde me hoe ontzettend moeilijk hij het er wel niet mee had etc. maar zoende 3 weken na het uit was met 1 van zn beste vriendinnen.. verschillende keren in 1 week. Dat deed toch wel erg veel pijn omdat het mij het gevoel gaf dat ik helemaal niet zo speciaal was en hij slechts 3 weekjes nodig had om alweer in de armen van een ander meisje te rennen. Dat heeft een breuk veroorzaakt.

Ik heb gewoon besloten elk mogelijk contact toen af te sluiten, niet uit wraak, maar gewoon omdat zijn gedrag me teveel pijn deed. En dit hielp.. Het is nu zo'n 5 maanden later.. ik verlang niet naar een vriendschap met hem, eigenlijk sowieso niet naar contact. Hoe het is gegaan vlak na het uit was heeft me zo'n pijn gedaan, niet alleen met dat meisje, maar zijn hele gedrag naar mij toe was zo anders dan toen we hadden. Hij verdraaide alles wat ik zei negatief, en werd boos als ik zei dat het goed met me ging maar wou wel dat ik eerlijk was enz.

Maar ja, voor jou is het ene stuk moeilijker het contact te verbreken lijkt wel. Je kunt het wel zo oppervlakkig mogelijk houden.. Misschien komt dat lullig op haar over, maar soms moet je doen wat het beste is voor jou.. Ik kan je niet echt advies geven verder, misschien die jongen vragen om niet meer over hem en haar te vertellen.

Nou ja, dat was het
sterkte!
Met citaat reageren
Oud 31-12-2002, 16:18
Druppel
Druppel is offline
Citaat:
Neophyte schreef:
Liefdesverdriet was iets dat alleen andere hadden en dat ik me niet kon voorstellen maar nu. Nu weet ik niet wat ik ermee aan moet.

Wie kent dit?
ik

het is echt kut en je kunt er eigenlijk niks aan doen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten