Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2001, 14:38
Isa
Isa is offline
ergens in de komende 2 weken komt er maar liefst 5,5 uur continu jackass op MTV. ik zal al ik thuis ben de precieze datum wel ff checken in de gids.
het begint wel gewoon op de normale tijd van 21.30
edite datum is zaterdag 29 december.

[Dit bericht is aangepast door Kenny McCormick (21-12-2001).]
Advertentie
Oud 20-12-2001, 14:46
legatus
legatus is offline
op een of andere manier word je ongevoelig na een kwartiertje en is de humor ervan af. De titel zegt genoeg, Johnny Knoxville gaat zelfs een filmrol spelen. Maarja, Spike Jonze is executive producer van dit programma...
Oud 20-12-2001, 15:26
more.than.a.woman
more.than.a.woman is offline
zijn dat nieuwe of herhalingen??? want daar heb ik nu namelijk wel genoeg van..
Oud 20-12-2001, 16:45
TAFKAB
TAFKAB is offline
Wee-man 0wT zwaar!
LOL
Oud 20-12-2001, 18:05
majiti
majiti is offline
dat is aanstaande zaterdag. ik ontvang jammer genoeg geen mtv, maar iemand bij mij uit de klas wel en die zegt dat het zaterdagavond is.
Oud 20-12-2001, 20:00
cup a soup
cup a soup is offline
wat drank erbij, en je hebt de avond van je leven
Oud 20-12-2001, 20:01
Noortjuhh
Noortjuhh is offline
TOP!! Dan gaak ut tapen!!
Oud 21-12-2001, 08:51
r00mp
r00mp is offline
mij gaat kijken

als ik nog niet te laat ben *rol oowg*
Oud 21-12-2001, 10:32
Verwijderd
*hoopt dat er een aflevering komt die hij nog nie heeft gezien(
Oud 21-12-2001, 11:04
harrypjotter
harrypjotter is offline
hebbik al eens een keer gedaan. Vriend van me had alle afleveringen gedownload, alle seizoenen. Na de vierde gingen we films kijken...
Oud 24-12-2001, 00:30
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
harrypjotter schreef:
hebbik al eens een keer gedaan. Vriend van me had alle afleveringen gedownload, alle seizoenen. Na de vierde gingen we films kijken...
down je die op kazaa? ze zetten het er zelf op hoorde ik.
Oud 27-12-2001, 15:40
Isa
Isa is offline
Citaat:
cup a soup schreef:
wat drank erbij, en je hebt de avond van je leven

blowen is leuker. leve de lachkick.

Oud 27-12-2001, 18:11
rachel_temp2
rachel_temp2 is offline
ooooh ja, 5,5 uur tegen het goddelijke gezicht van Johnny Knoxville, Chris Pontius en Ryan Dunn aankijken. ff heel erg gauw videobandjes kopen!!! Thanx for this gift god, i love you!!!! Nou ja, Thanx for this gift JACKASS, is ook goed...
Oud 27-12-2001, 18:57
Breath
Breath is offline
vergeten we Bam Margera, Wee Man en Steve-O niet?
Oud 27-12-2001, 18:58
a_punkiegirl
a_punkiegirl is offline
oww jaaaaa...DAS VET gek!!!! aanstaande zaterdag dus, ga ik ZEKA wel kijkuh,...en dat opnemen is ook wel een goed idee, heb je tenminste later nog es wat te kijkuh, of te lachuh!
het leukste wat ik nog es gezien heb is dat STEVO zich helemaal liet harsen, overal...man ik voelde gewoon de pijn met hem mee....!
Oud 27-12-2001, 22:45
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
die ene gozer liet z'n billen aan elkaar piercen
Oud 28-12-2001, 10:26
Verwijderd

Oud 28-12-2001, 15:31
prikkeldraad19
prikkeldraad19 is offline
jammer dan zit ik op een verjaardag.
maar toch bedankt voor de info
Oud 29-12-2001, 19:33
rachel_temp2
rachel_temp2 is offline
die ene gozer is dus ook Steve-O. Maar die ziet er niet per se lekker uit, en Ryan Dunn, Chris Potius en Knoxville wel!!!! Is Chris Pontius in een string trouwens niet gewoon Party-boy? Nou ja, anders is die ook wel lekker!!!!
Oud 29-12-2001, 19:36
guyver
guyver is offline
ja vanaaf vanaf half 10 tot een uur of 3 beter gewoon
Oud 29-12-2001, 19:38
rachel_temp2
rachel_temp2 is offline
Okee, okee, Bam Margera mag er zeker ook wel bij. Tis trouwens wel een leuk idee om zo'n vriendje te hebben. -zucht- -zwijmel-...
Vrijwilligers???
Oud 29-12-2001, 19:50
rachel_temp2
rachel_temp2 is offline
geen vrijwilligers? Nou ja, dan neem ik wel een enkeltje richting ryan dunn...
Oud 29-12-2001, 23:33
Vos
Vos is offline
Ik heb net een stukje zitten kijken en vraag me toch werkelijk af hoe de lichamen van die jongens al die klappen verdragen
Oud 30-12-2001, 00:41
Isa
Isa is offline
Citaat:
Vos schreef:
Ik heb net een stukje zitten kijken en vraag me toch werkelijk af hoe de lichamen van die jongens al die klappen verdragen
ze worden dan ook vaak verwond. maar het menselijk lichaam kan zichzelf nou eenmaal vaak genezen.

Oud 31-12-2001, 15:29
Isa
Isa is offline
wie heeft het gezien?
Advertentie
Oud 31-12-2001, 18:33
Vos
Vos is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
wie heeft het gezien?
Volgens mij niet veel mensen ..Maar ik heb tot 3 uur s'nachsts gekeken..Die rally was echt wel lachen..En Chris Pontius is lekkuur...
Oud 31-12-2001, 18:56
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
Citaat:
Vos schreef:
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
wie heeft het gezien?
Volgens mij niet veel mensen ..Maar ik heb tot 3 uur s'nachsts gekeken..Die rally was echt wel lachen..En Chris Pontius is lekkuur...
de gumball-rally was echt , whahaha, via letland enzo naar rusland en dan via zweden en denemarken terug naar engeland
Oud 31-12-2001, 20:15
Verwijderd
ik zag het af en toe op een groot project scherm op innercity...wel lachuh tijdens het stampuh
Oud 31-12-2001, 21:25
Verwijderd
Citaat:
MegaManX schreef:
ik zag het af en toe op een groot project scherm op innercity...wel lachuh tijdens het stampuh

Haha, ik ook... zeker lachuh,
wat zijn die gasten raarrrrrrr...
Oud 01-01-2002, 12:10
a_punkiegirl
a_punkiegirl is offline
Raarrr, maar lekkerrrr....mijn favo is Stev-o, maar Bam, Ryan, Johnny en Chris mogen dr ook wel wezen....! k smelt helemaal als ik stevo hoor lachen, hij lacht ook zo leuk!!!en die laatste aflevering, met die gumrace ofzo, was echt wel tof! hehe

Weten jullie of er ook nog een nieuw seizoen komt met NIEUWE afleveringen???
Oud 03-01-2002, 15:42
Verwijderd
Ik heb een klein stukje gezien. Steve-O is geschift man, met z'n gepiercte kont. Ik heb Party Boy helaas niet gezien, die is echt cool. Volgens mij is die Pontius exhibionistisch, altijd in z'n blote reet, hij is wel cool, ik heb Party Boy op m'n bureaublad
Oud 04-01-2002, 14:30
Verwijderd
jackass doet zwaar...blijft leuk..
Oud 04-01-2002, 19:44
cup a soup
cup a soup is offline
die laatste afl was echt saaaaaai. met die autorit... soooo, en ik was al moe
Oud 07-01-2002, 15:16
*shadygirl*
*shadygirl* is offline
Ik heb het getaped!!!! Johnny is idd zooooooooooo lekkerrrrrrrrrrrr!!!!! Maar Chris Pontius ook, en Ryan Dunn ook en Bam Margera ook. Steve-O niet zo knap maar echt hij doet de raarste stunts. Chris met een string en die muziek is idd party boy. En als ie een string van een vuilniszak aan heeft issie garbage man. Weet je, ik heb trouwens plaatjes van de fotoshoot van Chris Pontius bij die playgirlshoot..... ONGECENSUREERD!!!!!!!!!!! Geinteresserden kunnen mailen naar veertje_g@hotmail.com
Oud 07-01-2002, 19:29
Noortjuhh
Noortjuhh is offline
Ikgajeff mailen
Oud 08-01-2002, 15:02
*shadygirl*
*shadygirl* is offline
das goe. Ze zijn echt stoer. Hij is, uhm, erg goed bedeeld if you know what i'm sayin
Oud 09-01-2002, 14:48
*shadygirl*
*shadygirl* is offline
Want ik denk niet dat ik die plaatjes hier op 't forum mag zetten he? Of wel forumbazen? Ik weet trouwens ook niet of iedereen wel behoefte heeft aan een naakte Chris Pontius...
Oud 09-01-2002, 14:51
*shadygirl*
*shadygirl* is offline
Weten jullie trouwens hoe oud Steve-O is? Ik heb wat info over hem, en dat is best leuk eigenlijk. Maar eerst ff kijken hoe het hier met de Stevekennis gesteld is
Oud 09-01-2002, 14:52
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
Citaat:
*shadygirl* schreef:
Weten jullie trouwens hoe oud Steve-O is? Ik heb wat info over hem, en dat is best leuk eigenlijk. Maar eerst ff kijken hoe het hier met de Stevekennis gesteld is

neuj 24?

Oud 09-01-2002, 14:54
*shadygirl*
*shadygirl* is offline
Hoger...
Oud 09-01-2002, 14:57
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
34?
Oud 09-01-2002, 19:03
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
*shadygirl* schreef:
Want ik denk niet dat ik die plaatjes hier op 't forum mag zetten he? Of wel forumbazen? Ik weet trouwens ook niet of iedereen wel behoefte heeft aan een naakte Chris Pontius...

Nee, nee en nee.
Oud 09-01-2002, 20:26
Vos
Vos is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:
Nee, nee en nee.

Ja, ja en jaa!!
Oud 10-01-2002, 11:03
Isa
Isa is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:
Nee, nee en nee.

waarom nee? het is toch niet verboden om plaatjes in topics te zetten zolang ze ontopic zijn? dus waarom geen Jackass-plaatjes?
Oud 10-01-2002, 11:18
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
waarom nee? het is toch niet verboden om plaatjes in topics te zetten zolang ze ontopic zijn? dus waarom geen Jackass-plaatjes?
We hebben het hier over full frontal nudity. Dat is niet toegestaan.
Oud 10-01-2002, 12:11
*shadygirl*
*shadygirl* is offline
Yo Vos, als je ze wil hebben, mail maar, dan stuur ik ze wel op.
En Rollo, wil jij ze ook?
Steve-O is trouwens al 28 jaar. En hij heeft 5 kinderen. I'm not bullshitting. Tis echt zo. Van een kampvrouw.
Oud 10-01-2002, 12:13
*shadygirl*
*shadygirl* is offline
Mag ik ze dan trouwens wel bij t forum over seksualiteit zetten?
Oud 10-01-2002, 19:31
Foxy_oud
Foxy_oud is offline
op 29 december is er net een jackass-night geweest. weet je zeker dat er binnenkort weer een komt?

xxx
Oud 10-01-2002, 23:59
Nanaki
Nanaki is offline
was gepost op 20-12-2001 @ 15:38 ;p
Oud 11-01-2002, 11:21
*shadygirl*
*shadygirl* is offline
Maar mag ik de playgirl-foto's van Chris Pontius dan op forum seksualiteit zetten? Kweet namelijk zeker dat er mensen zijn die heet een in verband brengen met t ander

Regels voor berichten