Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oneens.
Mn ratje kwam alleen uit haar kooitje als ik thuis was en stalkte me dan door het hele huis. Ze likte mn tranen op als ik huilde, gaf me kusjes.. enz. Mn poezen doen alles netjes op de bak (nu wel weer in ieder geval, met een beetje tijd en moeite krijg je dat wel voor elkaar), verharen doen doen ze echt amper ![]() Ik hou van dieren ![]() |
![]() |
||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ik heb trouwens een vis van 4 jaar gehad, en toen ging hij dood. sja, that's life Citaat:
![]() nog nooit een onsnapte hamster gehad, wat ratjes betreft, de meeste ratten ontsnappen wel ja, maar hun kooi is hun huis, en voor hun gevoel dus veilig, ze gaan dus ook altijd weer terug in de kooi. Citaat:
![]() probeer de positieve kant eens te zien: - huisdieren vallen je nooit af, - huisdieren laten hun liefde gemakkelijk zien, - huisdieren vertellen nooit geheimen door, - huisdieren zijn er altijd voor je, - huisdieren hebben bijna altijd wel zin in spelen, - huisdieren zijn je beste vriend
||
Citaat:
bovendien geef je je mening zo als feit op
|
beesten zijn het beste!
katten zijn extreem lief als je ze ook normaal behandeld. mijn kat geeft zelf kopjes op commando grrrrrrrrrr. Kheb dat beest al vanaf mijn 2de, je kan echt een band hebben met beesten. Woow wist niet dat ik daar fel over kon zijn ![]() honden zijn trouwens ook super, zolang je maar weet hoe je ze moet opvoedden. We hebben een jack russel die luistert en och nog op je schoot komt liggen om geaaid te worden. je bent dus of een dieren mens of niet. Als je ze haat kan je gewoon niet met ze omgaan ha!
||
![]() |
Citaat:
![]() Huisdieren zijn geen hel, niet meer dan broertjes of zusjes. vaak minder. het enige dier dat ik soms haat is de mens. |
![]() |
|
misschien is het huisdieren hebben een hel, maar dat ligt dan niet aan het dier zelf.
alles ligt bij de baas, of je het dier opvoedt, goed verzorgd, lief bent en noem maar op. de meeste dieren worden pas vervelend als ze onzeker zijn , en eigenlijk zijn mensen een ergere hel. denk je eens in wat die apen denken als kleine mannetjes met grote zagen hún boom om komen zagen. en als er weer zo'n vreselijke autosnelweg bijkomt zodat de vogels er niet meer kunnen broeden, en wat moet je als cavia nou beginnen tegen een dierenwinkel??????? ga daar mar is over nadenken!
|
Het is raar maar waar: Mensen die niet van dieren houden moet ik nooit...
![]() Ik haat mensen die niet van dieren houden. Kan ik echt niet mee overweg..zijn meestal van die persoontjes die alles kei goor vinden...pluisjes, haartjes. Zijn van die personen die aan hun vingertje likken en dan hun nieuwe schoentjes daarmee gaan schoonmaken. Bah! ![]() Nee maar met dat soort mensen omgaan is meestal ook heeel saai... is echt! (maar ja jullie leven dan ook niet in mijn dierenwereldje) Ik kan niet zonder dieren. Ik kan niet slapen als mn hondje niet op mn voeteneind ligt. Ik wordt helemaal rusteloos als ik mn paardje een paar dagen niet heb gezien... tja ik ben met dieren opgegroeid en dan is het heel raar als er mensen zijn die er niet van houden... kan ik niet begrijpen... want kijk nou eens naar een puppie van 7 weken... echt schattig... laten we die op dit moment nou net eentje hebben ![]() ![]()
|
ik heb alleen een beetje een hekel aan katten. de mijne scheurt mijn kleren uit elkaar als ze aan de waslijn hangen, verknoeit m'n werk voor school en rent altijd de koelkast in als ik er iets uit wil pakken. heb hem een keer voor de lol 5 seconden opgesloten, maar hij doet het nog steeds
![]()
||
Citaat:
|
honden kun je trainen (of naar een cursus)
katten verharen, maar lang leve de stofzuiger, en dat ze op schoot willen is alleen maar goed, want het is algemeen bekent dan mensen die veel omgaan met hun huisdier langer, gezonder en gelukkiger leven, gouvissen gaan dood, maar als je ze goe verzorgt (en dus niet in een klein kommetje doet) kunnen wel 30 jaar worden (die van m'n opa werd 21, hij had een hele grote tank, zag er erg leuk uit), en hamsters ontsnappen niet als hun baasje zo slim is om de kooit dicht te doen Laatst gewijzigd op 10-01-2003 om 20:07. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Een beetje ben ik het er wel mee eens... Een heleboel mensen laten hun honden op de stoep hun behoefte doen, waardoor je niet eens je eigen hond fatsoenlijk kan uitlaten omdat je steeds moet letten dat je niet in een landmijn trapt... Maar goed, dat ligt dus echt aan de baasjes... Ook in de goot vind ik niet echt netjes, je moet maar een rolstoel hebben... Haha, maar je krijgt zoveel liefde terug!
![]() ![]() |
![]() |
|
Naar aanleiding van dit topic even de vraagstelling een ietsie pietse verbreden:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=356839 'haat jij dieren ook, en zoja welke/waarom'
|
Ik blijf niet steeds alle posts verwijderen hoor..
We beginnen nog een laatste keer, op een goede manier, en anders stoppen we hiermee.
|
oneens
goudvissen gaan dood ja, maar jij gaat ook dood, alles gaat een keer dood. alleen jij leeft wat langer dan een goudvis omdat jij gemaakt bent om langer te leven. hamsters ontsnappen niet uit hun kooi als je het kooideurtje niet open laat staan katten pissen het huis niet onder als je ze leert buiten te plassen of het op de kattenbak te doen. er zijn verschillende soort katten, ze verharen niet allemaal zo erg en zelfs dan, meeste dieren verharen met name in het voorjaar. en zo erg is het verharen niet... ik bedoel, je moet toch af en toe stofzuigen, zo veel moeite is het dan toch niet die paar haren dan gelijk even mee te nemen. honden stinken niet, je moet ze gewoon vaak genoeg wassen. en ze zullen altijd wel een beetje stinken maar jij stinkt ook als je je niet wast. en als jij de hele dag buiten in de modder aan het rennen bent stink je ook ja.. niet alle honden kwijlen. mijn hond kwijlt nooit, ja ok, sommige honden wel maar dan moet je gewoon een ras uitzoeken dat niet kwijlt en honden kakken niet op de stoep als je het ze afleert.je kan nu wel zeggen dat de honden kut zijn, maar het zijn de bazen die kut zijn dat ze het hun hond niet afleren of het niet oprapen. |
![]() |
|
Over het geheel genomen is de woeste natuur niets anders dan een weerzinwekkende smeerboel; over het geheel genomen rechtvaardigt de woeste natuur een totale vernietiging, een universele holocaust - en de missie van de mens op aarde is waarschijnlijk die holocaust uit te voeren.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
gedeeltelijk eens
onze hond: dies echt vies eet stront uit de kattenbak en van hemzelf, schooit ook al zeg je een miljoen keer dat ie dat niet mag doen, en hij stinkt heeft door dat poepvreten zo vieze bruine haren bij zijn bek heb gewoon een afkeer van die hond dan nog een langharige kat van ons die is best wel oud alleen het is echt een bitch heel vals enzo en die snurkt heel erg dan kijk je tv en is het van snurk snurk snurk word je gek van en al dat pluishaar jegh dan nog twee kortharige katten dat zijn mannetjes en die zijn veel buiten dus daar heb je geen last van. als ik later op mezelf woon neem ik 1 kat een kater kortharig en een goudvis is ook nog wel leuk maar die gaat zo snel dood |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het Weerwolfspel #45 zoemzoem | 500 | 19-02-2008 23:00 | |
Flora & Fauna |
Onhandelbare Fjord Skilly | 60 | 09-03-2007 12:49 | |
Eten & Drinken |