Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
die komt donderdag toch pas uit?
![]() however, ik was er net naar aan het zoeken op imdb en kwam toen hier terecht.. is dat dezelfde film? Want die komt uit augustus2001.. ![]()
|
![]() |
Hmm.. volgens mij issut um volgens mij wel, want ik herken die Justin Long half vaag
![]() Op www.bios.nl staat idd ook dattie pas de 17e uitkomt en hij gaat alleen maar draaien in Amsterdam & Nijmegen ![]() Niet echt een hoge User Rating heeft de film gekregen, maar een 5,5.. noujah, ik ga donderdag zelluf wel kijken ![]()
|
hij draait nu al hoor. www.pathe.nl
Ben er gisteren heen geweest om 0:30 snachts.Vond hem best eng.Is ook wel wat anders dan scream
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
http://forum.scholieren.com/Forum34/HTML/002539.html
& http://forum.scholieren.com/Forum34/HTML/002465.html ik was lekker veeeeeeeeeel eerder ![]() ![]() ![]() [Dit bericht is aangepast door slisje (13-01-2002).]
|
Verwijderd
|
dr is in amerika trouwens een hele ophef over de director Victor Salva, hij is veroordeeld voor kindermisbruik een paar jaar terug..
http://www.vachss.com/mission/disney.html heeft weinig met de film te maken maar ik dacht laat ik het effe melden... |
![]() |
|
Eindelijk gezien en ik was zeer teleurgesteld. Ergens las ik in een recensie die vergelijking met het magistrale TEXAS CHAINSAW MASSACRE. Zelfs de uitspraak "De beste film die Tobe Hooper niet gefilmd heeft".
Zoals Rollo vermeld laat Salva te veel zien en te onrealistisch, soms overdreven tot in stripvorm aantoe. Een verschrikkelijk monster en de irritant langzame scenes waar soap-achtige gezichtsuitdrukkingen ellenlang worden vastgehouden. M.a.w. deze film is bij verre de beste van de afgelopen 10 jaar (De Ring-cyclus anyone?) daarnaast had de montage veel scherper en strakker gekund. Ik verliet de bioscoop met een leeg gevoel, deze film had werkelijk waar weinig vlees om de al nauwelijks aanwezige botten.
||
![]() |
Citaat:
|
kheb em vrijdag eindelijk gezien
![]() 1e half uur was zeer coel, maar rest van de film viel me ook zeer mee hoor.. veel mensen zeiden dat ie tegenviel, dus had er niet zo'n hoge pet meer van op.. maar hij viel me reuze mee ![]()
|
Ik verwacht nooit TE veel van een horrorfilm, ik verwacht dat ze eng zijn en spannend en nergens domme fouten maken of flauwe ideeën bevatten.
Ik verwachte dat deze film op z'n minst eng zou zijn, vooral de doorgewinterde horrorliefhebber is constant op zoek naar goeie horrorfilms en deze hoort daar niet bij. Er hoort geen vergelijking gemaakt te worden met horrorfilms uit hollywood van de afgelopen 10 jaar maar met horrorfilms in het algemeen en deze steekt niet boven het gemiddelde uit.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
bizarre film., de eerste 30 minuten waren roelerend, (toen was het nog echt duister, en die auto van hem was ook echt freaky)wat ik wel vind is dat hij onherkenbaar had moeten blijven tot ongeveer het einde van de film (dat is echt super jammer) want zo gevaarlijk ziet hij er niet uit. Ik had liever een soort "spawn gezicht" gezien in hem,,,maarja,, al bij al een coole film.
|
![]() |
||
Citaat:
Doe maar the others.Jeepers Creepers is ook goed, maar The Others nog beter
|
![]() |
ik vond t wel een leuke film inderdaad niet echt eng of zelfs spannend na een half uur (veelbelovend begin tough)
beestje te veel laten zien etc. op de een of andere manier voelde t meer aan als een deel van xfiles of outer limits als aan een opzichzelf staande film (maybe ook door t einde en hoe t *beestie* gemaakt was)
|
een van de meest voorspelbare horrorfilms die ik ooit gezien heb. Bij sommige scenes vroeg ik me echt af of het nou echt zo afgezaagd was of dat het sarcastisch bedoeld was allemaal.
maar wie heeft de aftiteling afgekeken voor het laatste stukje film op het eind? ![]()
|
![]() |
Ik vond hem super gaaf en echt eng, heb mijn vriend fijn geknepen van angst
![]() Ik verwachtte er niet veel van omdat vrienden zeiden dat ie kut was..Maar kvond het een briljante film, een goeie dosis ziekelijkheid ![]()
|
Ik vond het eigenlijk best een geweldige film, maar niet als horror, meer als humor ...
Het 1e halfuur was niet eng maar wel een vage sfeer (jammer dat je alleen al weet dat die gast weer uit die buis komt, want dat zag je in de trailer al ![]() ![]() Maar toen op een gegeven moment die "monster" vleugels kreeg etc. lag ik echt in een deuk ![]() Jammer dat ze er een monster van haddne gemaakt, gewone mensen zijn naar mijn idee enger, hem vond ik eerder zielig, met z'n ogen gezoek (En hij zat aan het einde zo lief te knutselen ![]() ![]() ![]() En het liedje gezongen door Siouxsie maakte ook alles alweer goed. Oftewel; ik vond eht een zeer coole film als je niet verwacht dat ie eng ofzo is. |
![]() |
|
wie zingt die titel song? "Jeepers Creepers, where did you get those eyes" etc.
Niet van Louis Armstrong hey he? Iemand enig idee? Heb nog geen soundtrack gezien in de winkel, wie wel? oh w8 eens...Paul Whiteman, kan dat?
|
![]() |
ik vond het echt een waardeloze slappe ***film zo heb ik ze nog maar weinig gezien......
sorry ik vind films met zo'n waardeloos klotewezen echt niks.
|
Omdat er een (klote)wezen is zit is hij slecht, om het wezen of om het uiterlijk van het wezen?
Ik ga ook geen commentaar geven als 'ER is kut omdat er klote-doktoren inzitten'. Beter commentaar graag.
|
ok, beter commentaar....
het zou gewoon beter zijn als het beest een vent was dan zo'n raar wezen. Wie geloofd er nou in zoiets, een stom wezen dat niet doodgaat door kogels, en er gewoon niet echt gemeen uitziet... Neey, geef mij maar Jason [Friday the 13th] figuren ofzo. Die Aliens uit de Aliën series waren gewoon veel angstaanjangender...zelfs die rare kerels in Ghosts Of Mars waren enger... Oh, nou ja, dat waren de vergelijkingen... Nee maar, de film is nou ook weer niet van dat je zegt "goh, das nou een goeie film". Het begin is ok...maar daar is dan ook alles mee gezegd...
|
![]() |
ok hier beter commentaar
ik heb een film graag wat reallistischer van die nepdingen vind ik maar niks plus er werd zo over geroepen en ik vond hem niet eens spannend hoogstens wat korte stukjes in het begin verder vond ik er geen bal aan
||
![]() |
Citaat:
|
Vreemd dat je JASON aanhaalt aangezien die ook niet deert voor een kogelregen of andere wapens. Realistisch is hij niet en in dit geval zie ik nog liever het wezen uit Jeepers Creepers.
Inderdaad, de ALIEN-creatuur is fenomenaal net zoals de PREDATOR. Het probleem lag ook niet geheel bij het wezen bij JC, meer in het script en het verlies van de spanning na een klein half uur. Plus enige irritante gimmicks zoals het liedje. ('He comes when you hear the song').
|
Nee ok, maar Jason lijkt tenminste nog een beetje op een mens. Dat hij tegen kogels kan ok, dat maakt dan nog niet zo heel veel uit.
En ik vind ook niet dat het persé realistisch moet zijn. Ik bedoel, dat is Aliën ook niet. Én Jason dan al helemaal niet. Maar ik had de film best wel leuker gevonden dan, als het een mens-lijkend persoon was, dan zo'n vreemd gedrocht. En het verhaal zou dan ook aangepast moeten worden uiteraard, want het einde was wel erg afgezaagd... Én ik zag het nut er niet van in dat dat wezen in de trucker tegen die auto ging aanbotsen...ik bedoel, wat heeft er mee bereikt, eigenlijk helemaaaaaaaal niets... En dat ie daarvoor aan het tuteren is dat ie er langs wou, waarna ze de berm inrijden... Het enige wat ik een beetje spannend vond was toen ze gingen kijken bij die buis/put[?] zeg maar.
|
Het toeteren is uitgelegd in de film, net zoals het tegen de bumper aanrijden -- nog steeds onlogisch dat hij angst door de ruiten heen ruikt, maar toch.
Het monster was behoorlijk menselijk in gedaante op het laatste moment na, door bepaalde bijkomstigheden maar nog steeds in een menselijke gedaante (het is ook een mens bedolven onder make-up). In de 'regenjas' geheel. Dus dat is geen beredenering, het verhaal was matig tot slecht en het einde was niet bepaald afgezaagd. [Dit bericht is aangepast door legatus (25-02-2002).]
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Jouw film-keuring. Phileine | 59 | 21-10-2003 14:55 | |
Films, TV & Radio |
Jeepers Creepers. Melissa83 | 29 | 31-07-2003 12:03 | |
Films, TV & Radio |
Wat is de ergste film die je ooit heb gezien?? Toet0r | 151 | 31-05-2003 19:55 | |
Films, TV & Radio |
filmlijst dopehead | 70 | 08-10-2002 10:15 | |
Films, TV & Radio |
All night horrorshow + andere all nights Verwijderd | 23 | 22-08-2002 18:14 | |
Films, TV & Radio |
Welke film nomineer jij!!!!!!!! miss picasso | 43 | 20-02-2002 14:24 |