Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() vet jeugdsentiment ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Van de dokter zijn er 26 afleveringen gemaakt ik kwam helaas te laat achter dat ketnet het uitzende gelukkig heb ik nog 9 afleveringen van de 26 kunnen opnemen ik hoop dat ze het weer uitzenden dan neem ik de rest nog op! als ze het ooit nog uitzenden ... |
![]() |
|
*snik*
David roels ! heb er nog laarsjes van gehad...sijn nu jammer genoeg te klein geworde ![]() ![]() ![]() die grote beeste zijn voor een kleine dreumes wel best akelig hoor ! *heeft het getest op neefje* de nieuwe kinderprogrammas zijn ook koel hoor . Heb et ier niet over plop ensow, maar bob de bouwer !! BOOOB DE BOUWER,kunnen wij het maken ? BOOOB DE BOUWER, nou en of ! Ketnet...babysitter's best friend ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
koel! ik wil het ook zien
hadden laatst superlange discussie want we wisten niet meer hoe dat liedje begon... We wisten alleen ergens in het midden de tekst... Weet iemand hoe dat liedje ook al weer begint???? Het is zo grappig, in groep 8 vraag iedereen wat er gebeurd is in gtst, en nu vind iedereen dit soort tekenfilms cool ![]() |
![]() |
||
Citaat:
leer te kijken naar wat achter bomen leeft, en naar wat jou 's nachts jouw dromen geeft. ook overdag zijn wij er heb 't vaak gezegd, voor wie dat geloofd bestaa wij echt... nou, dan komt 't allemaal weer trug eej!!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
David de Kabouter niceman1984 | 55 | 04-07-2003 11:33 | |
Films, TV & Radio |
Waar keek jij naar... Verwijderd | 99 | 29-06-2003 11:47 | |
Films, TV & Radio |
David de Kabouter G.T.C. | 38 | 11-06-2003 18:28 | |
Films, TV & Radio |