![]() |
|
het is allemaal biologisch uit te leggen. door klaar te komen krijg je van je hersens een soort van beloning een klein beetje pijnstillers in de hersenen. je merkt er niks van maar het is er toch. en als je sex hebt krijg je waarschijnlijk een grotere beloning
(bron: discovery channel)
|
Verwijderd
|
Wanneer ik een vriendje heb, heb ik vaker behoefte aan sex dan wanneer ik in een vriend-loze periode zit. (Uitzonderingen daargelaten
![]() En als het net uit is dan kan ik niet eens aan sex dénken omdat het dan teveel pijn doet, al die herinneringen aan hem die dan weer omhoog komen enzo. Dat ik meer sex wil als ik een vriend heb komt misschien idd omdat het verslavend is, of omdat ik gewoon aan hém verslaafd ben dan. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
ik heb op zich geen behoefte aan sex ofzo...meer een behoefte aan lichamelijk contact (knuffelen oid) als ik alleen ben...mn vriendin heeft er volgens mij een stuk meer behoefte aan, maar als ik echt geen zin heb dan gebeurt t ook niet.
samen lekker knoeven is tog lekkerder dan sex, jatog? (uitzonderingen daargelaten) |
![]() |
||
Citaat:
![]() *denkt er het zijne van* ![]()
|
Verwijderd
|
die mensen die dat allemaal zeggen, zijn niet per sé verslaafd, die vinden het gewoon te leuk om er mee op te houden...
sexverslaafd ben je als je echt geen moment zonder sex of masturbatie kan, er voortdurend een niet te onderdrukken behoeft aan hebt... en dan wel echt niet te onderdrukken he, want anders dan zou de halve wereld inderdaad sexverslaafd zijn... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Eigenlijk is het hoe vaker ik seks heb hoe vaker ik seks wil.. En nu ik sinds tijden weer vrijgezel ben en al aantal maanden geen seks heb gehad, verlang ik er ook niet zo ontzettend naar..
Maar waarom dat nou zo is... Misschien als ik het veel heb dat beter in mn herinnering zit hoe lekker het is en dat ik daardoor steeds meer wil en nu gewoon niet meer zo goed weet wat ik mis ofzo..? |
![]() |
||
Citaat:
Heb het zelf niet alleen met sex, maar ook heel erg met knuffelen en aanhankelijk zijn, vooral als het net uit is merk ik dat het een tijdje duurt voordat ik het niet meer lichamelijk/geestelijk mis
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Verslaving van 15 jaar Dontdodrugs | 10 | 07-05-2014 18:32 | |
Liefde & Relatie |
Jouw droommeisje/jongen? Verwijderd | 171 | 19-07-2013 23:48 | |
Liefde & Relatie |
Bi, lesbisch, hoe wat....? Verwijderd | 23 | 18-01-2010 23:02 | |
De Kantine |