Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2003, 22:12
marlies
marlies is offline
Wat als je heel hard werkt voor je studie maar je haalt het niet.
Wat dan?
Je enorm rot en minderwaardig voelen als ik of wat anders?
Oud 03-01-2003, 22:20
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
marlies schreef:
Wat dan?
Misschien is hard werken voor jou wel helemaal niet werken voor mij of andersom. Daarbij kan je eens kijken naar een studie op een lager niveau. Maar wat gaat er allemaal niet goed dan? Je punten of je gevoel dat je hebt bij je studie?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 22:22
marlies
marlies is offline
punten. Ik werk heel hard en haal onvoldoendes. 60% haal ik niet en 40% wel. De onvoldoendes zijn 5 en 4en

ik studeer aan de universiteit
Oud 03-01-2003, 22:25
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
marlies schreef:
punten. Ik werk heel hard en haal onvoldoendes. 60% haal ik niet en 40% wel. De onvoldoendes zijn 5 en 4en

ik studeer aan de universiteit
En wat versta jij onder goed werken dan? Besteed je bv veel meer uur aan je studie dan enkele klasgenoten van je? En is het niet te laat om nog over te stappen naar een HBO studie met de zogenaamde februari instromers?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 22:28
marlies
marlies is offline
Citaat:
Wawl schreef:
En wat versta jij onder goed werken dan? Besteed je bv veel meer uur aan je studie dan enkele klasgenoten van je? En is het niet te laat om nog over te stappen naar een HBO studie met de zogenaamde februari instromers?
ongeveer 45 uur in de week dat ik aan mijn studie besteed
Oud 03-01-2003, 22:33
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
marlies schreef:
Dat valt toch wel mee? De wet gaat uit van 42 weken/studiepunten van 40 uur. Dus daar zit je niet bijzonder ver boven. En meer inzet tonen? Beter of gerichter leren? Misschien hulp zoeken?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2003, 22:34
Thor
Thor is offline