Advertentie | |
|
![]() |
|
Sja ik weet niet jongens... Ik heb het gedicht gemaakt n.a.v. gisteravond... Degenen voor wie hij bestemd was vonden em wel mooi. Verder kon het me niet zoveel schelen en heb em eigenlijk uit automatisme op internet gezet.
![]() Maar ik zal er volgende keer aan denken om wat minder overduidelijk te rijmen. Bedankt voor jullie replies in ieder geval!
||
Citaat:
![]() Mag een mens een keer een emotioneel gedicht schrijven of niet? Lekker kortaf he! Nou het spijt me dat ik dit gedicht hier neer heb gezet en niet bij psychologie, want een gedicht mag hier zeker alleen maar als gewoon iemand denkt dat ie een goed gedicht heeft geschreven zonder dat ie er iets bij voelt. Hoeveel gedichten hou je hier dan in vredensnaam nog over???
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Ha! Spammend, groots, nieuw, vers IZSADC-topiq! Verwijderd | 501 | 24-04-2005 15:38 | |
Verhalen & Gedichten |
opstel Engels Burat | 11 | 26-01-2005 22:53 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Muziek |
playlist-topic Tombooo | 27 | 12-03-2003 23:28 | |
Psychologie |
Emotie versus Rede proycon | 5 | 26-03-2002 11:22 |