Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2003, 17:59
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
ik kan hem maar niet vergeten...
het lukt echt niet, ik zie hem nog vaak en we hebben nog een heel speciale band.
Hem een tijdje niet zien helpt niet,want dat hou ik niet vol, en als ik hem dan achteraf terug zie is toch alles weer om zeep...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2003, 18:10
Verwijderd
Je wilt weten hoe je hem kunt vergeten? Dat is heel moeilijk als je hem regelmatig ziet.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 18:21
Dminor
Dminor is offline
Heeft bij mij 4,5 maand geduurd. Succes. (Het is uiteindelijk gelukt doordat ik het meer dan zat was allemaal. Ik ging weer wat zien in andere meisjes en ik werd zelfs opnieuw verliefd.)
Oud 05-01-2003, 19:54
Verwijderd
Bij mij was t pas naar een jaar over, maar toen t over ging was t ook helemaal over.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2003, 21:27
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Lekker motiverend ook allemaal..

Nee ik heb dat ook wel gehad...je legt verder niet echt de situatie uit, maar ik begrijp uit je woorden dat hij je gedumpt heeft ofzo? Zou je t wat beter uit kunnen leggen misschien..
Want nu zou ik alleen maar tegen je kunnen zeggen, hem blijven zien blijft je pijn doen..hem niet zien natuurlijk ook..Maar hem niet meer zien is toch het beste lijkt me, hoe veel pijn het ook doet, je komt daar echt wel over heen. Zoek afleiding bij vriendinnen, ga uit, maak plezier...Probeer hem te vergeten, ga eventueel idd naar andere jongens kijken enzo, heb ik ook gedaan..en dat hielp wel bij mij..Ik ontdekte dat er nog andere leuke jongens op de wereld waren behalve hij. Je kan altijd later hem nog zien als je hem gewoon ook als vriend wil houden, maar toch even afstand bewaren om over je liefdesgevoelens heen te komen. Dat begrijpt hij denk ik ook wel. Misschien heb je hier wat aan?

Nina
Oud 06-01-2003, 09:32
Verwijderd
Misschien moet je minder je best doen hem te vergeten? (hoe harder je probeert, des te moeilijker het gaat .. het is net zoals bij slapeloosheid)

Als je elkaar nog vaak ziet en je nog vaak op plaatsen komt waar herinneringen aan vastkleven, maakt dat het alleen maar erger als je iemand echt 'probeert te vergeten'. De leuke momenten komen in je naar boven en het eerste wat je voelt, is een soort van ontreddering ("het is weg, vervlogen, en ik kan er niets meer aan doen"). Althans zo ervaar ik het soms op momenten dat ik iemand voor mijn gevoel kwijt ben.

Hmm naja. Als je de band wilt blijven onderhouden, zul je vrede moeten vinden met de situatie zoals die is (en hij later ook op het moment dat je weer een andere jongen tegenkomt).
Met citaat reageren
Oud 06-01-2003, 09:38
elledc
elledc is offline
Ik voel mij het beste als ik diegene om wie ik veel geef, met wie ik een relatie heb gehad, gewoon niet meer zie. Dat klint dom maar dat wou ik altijd. Aan mijn laatste vriend, die een goeie vriend had kunnen geweest zijn, heb ik verteld dat ik hem het liefst niet meer zag. Want vriendschap en liefde is nu eenmaal zo verschillend en de herinneringen aan die liefde zou me teveel bijblijven. Soms moet je kunnen lossen, soms is dat de beste oplossing om te vergeten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten