Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
je zegt dat je denkt dat je de toneelacademie niet aan kan. In Den Bosch is een 1-jarige opleding, een goede ondergrond voor als je verder wil. Er zijn meer 1 jarige sopleidingen, waardoor je een erg goede basis hebt om aangenomen te worden. Bijvoorbeeld in Noorwegen, www.volkshogescholen.nl of www.yfu.nl en kies dan voor kunstprogramma;s. En meer van die dingen. Als je zeker weet dat je er in verder wil meot je echt gaan zoeken. Misschien is creative therapie wat, of de opleiding voor drama docent. Je kan dan ook CKV gaan geven, en leert een hoop (duh). Is ook nog super tof.
Mijn grote advies is GEWOON PROBEREN! ga desnoods dit jaar nog wat acteerlessen volgen bijvoorbeeld bij www.muzerie.nl (ik heb geen idee waar je woont). Afgewezen worden bij een auditie is niet zo erg, dat gebeurt zo vaak, maar het niet proberen, is nog dommerrrrrr !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LOVE, PEACE
|
Ik zou heel veel ervaring op gaan doen.
Op een toneelacademie waar ik ben geweest is mij aan geraden door bijna alle studenten die ik gesproken heb, om pas naar zo'n academie te gaan als je 19 of 20 bent. Het schijnt echt waanzinnig zwaar te zijn (zeker het eerste jaar met het behalen van je propedeuse). Wat ik dus zou doen is óf zo'n 1jarige opleiding gaan volgens óf werken óf gewoon bij amateurtoneel mee gaan spelen, aangezien je daar ook veel van leert. Maar dit zou ik dus sowieso doen, gezien de adviezen die werden gegeven.
|
Kunstacademie richting drama ofzo,
volgens mij worden er daar minder strenge eisen gesteld dan op op de dansacademie of toneelschool. Tijdens je studie daar kun je natuurlijk elk jaar weer proberen toegelaten te worden op een andere school. ofzow ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
enquete Judy2 | 69 | 16-05-2005 08:42 | |
Algemene schoolzaken |
ckv1, een onzinnig vak? Juliet85 | 40 | 28-03-2003 14:28 |