Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2003, 18:24
lieverdje=x=
lieverdje=x= is offline
Mijn vriend is zijn vertrouwen in mij kwijt.....
En ik weet echt niet meer hoe ik zijn vertrouwen kan terug winnen!!

Kunnen jullie mij aub advies geven!

ALvast bedankt!!!

Veel Kusjes Van MIj

Laatst gewijzigd op 10-01-2003 om 18:27.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2003, 18:25
Methuselah
Methuselah is offline
HET vertrouwen

Dat is heel moeilijk, hoe komt 't dat hij z'n vertrouwen in jou is kwijtgeraakt enzo, want zo komen we niet ver hoor...
Oud 10-01-2003, 18:28
lieverdje=x=
lieverdje=x= is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
HET vertrouwen

Dat is heel moeilijk, hoe komt 't dat hij z'n vertrouwen in jou is kwijtgeraakt enzo, want zo komen we niet ver hoor...
Ik ben 1 x vreemdgegaan, (alleen gezoend, dus niet echt vreemdgegaan) maar het stelde helemaal nix voor!!!
Dat wil ik hem duidelijk maken..... hij staat op het punt om het uit te maken ..... en dat wil ik absoluut niet ik heb r zo een spijt van!!!!!!
Oud 10-01-2003, 19:26
TMLWKY
TMLWKY is offline
Tjah, ik zou het persoonlijk denk ik ook uitmaken met een meisje dat vreemd zou gaan... Ongeacht of dat nou 'alleen zoenen' of meer is...

Maargoed, ik denk dat wat je moet doen... hem ervan overtuigen dat hij veel voor je betekent, en dat het een EENMALIGE misstap is geweest, dat je het nooit meer zal doen, enz. enz...

En verder weet ik het ook niet
Met citaat reageren
Oud 10-01-2003, 19:29
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
lieverdje=x= schreef:
Ik ben 1 x vreemdgegaan, (alleen gezoend, dus niet echt vreemdgegaan) maar het stelde helemaal nix voor!!!
Dat wil ik hem duidelijk maken..... hij staat op het punt om het uit te maken ..... en dat wil ik absoluut niet ik heb r zo een spijt van!!!!!!
Lijkt me moeilijk hoor, z'n vertrouwen terugwinnen... Zeggen dat 't je spijt, dat je 'n fout gemaakt hebt en er uit geleerd hebt... Dat je hem nog altijd even graag ziet... Ik vind persoonlijk zoenen even erg vreemdgaan als iets anders...

Succes ermee, misschien wil hij wel opnieuw met je beginnen, terug beginnen van 't begin, misschien wil hij wel gewoon verder met je, misschien ook niet... Hangt echt van de jongen af... Ik zou 't er iig moeilijk mee hebben...

Sterkte iig.
Oud 11-01-2003, 14:04
Verwijderd
Als het 1 keer gebeurd kan het ook een 2e keer gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 14:36
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Wes schreef:
hoeft toch niet per se....?
Oud 11-01-2003, 14:38
Last Resort
Last Resort is offline
Het kan, maar hoeft niet. En ook als je nog nooit vreemd bent gegaan kan het gebeuren, dus het is een beetje loze opmerking.

Maar ff ontopic, als ik jou zo hoor vind jij niet eens dat je echt een fout hebt gemaakt; 'alleen gezoend, dus niet echt vreemdgegaan) maar het stelde helemaal nix voor!!!' Ik denk dat hij ook denkt dat jij niet eens vindt dat je fout was...., dus ik zou eerst maar es proberen in te zien dat je echt fout bent geweest........., dan ben je al een heel eind.....
Oud 11-01-2003, 14:43
Verwijderd
Citaat:
Wes schreef:
en als het 0 keer gebeurt kan het ook een 1e keer gebeuren
dat zegt dus niets

ik zou gewoon proberen als ik jou was om je vriend ervan te overtuigen dat het echt eenmalig was... in wat voor situatie heb je met een ander gezoend? als je dronken was kun je hem beloven om niet meer te drinken bijvoorbeeld...
en als hij erg veel last heeft van deze ene keer, maar jij hem echt niet kwijt wil, kunnen jullie misschien gewoon elkaar een paar weken niet zien en alleen msn/telefonisch spreken en dat dan niet te vaak, en kijken hoe goed jij het overleeft zonder hem en hoe er hij je mist dan... en misschien komt hij er dan toe om je te vergeven... het contact tijdelijk helemaal verbreken werkt niet, want dan ga je allebei slechte dingen over de ander bedenken zonder dat de ander daar iets aan kan doen
verder gewoon zo veel als hij wil met hem hierover praten...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 16:43
Verwijderd
je gaat hier niet veel aan hebben, maar ik wil toch ff mn mening geven. Ik ben door mn ex helemaal belazerd. Ik kon hem op geen enkele manier nog vertrouwen. Niet iedereen is het zelfde, ma toch
Ik dnek dat jaloersheid er ook mee temaken heeft. Als je vriend heel of redelijk jaloers op je is, zal hij je niet snel meer vertrouwen. Waarom kan ik niet uitleggen, maar ok

wow doelloos.. naja..
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 17:06
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef:
hoeft toch niet per se....?
Nee dat hoeft niet, maar het kan.

Citaat:
sarahbressers schreef:
en als het 0 keer gebeurt kan het ook een 1e keer gebeuren
dat zegt dus niets
Van mijzelf uitgaande. De verleiding is meerstal groter om het nog een keer te doen dan het voor de 1e keer te doen. Tenminste dat geld voor mijzelf.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 17:38
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Wes schreef:

Van mijzelf uitgaande. De verleiding is meerstal groter om het nog een keer te doen dan het voor de 1e keer te doen. Tenminste dat geld voor mijzelf.
Idd, volgens mij is er een 'grens' die je moet overschrijden de eerste keer, eenmaal dat gedaan is die stap makkelijker te zetten imo
Oud 14-01-2003, 10:00
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef:
Idd, volgens mij is er een 'grens' die je moet overschrijden de eerste keer, eenmaal dat gedaan is die stap makkelijker te zetten imo
idd

Ik heb zelf ook zoiets van, als mn vriendin vreemd zou gaan is t meteen over en sluiten. Geen 2nd chance, want vertrouwen is moeilijk terug te vinden voor een jongen. Ook voor een meisje natuurlijk, maar anyway wat ik bedoel te zeggen is dat als je partner een misstap begaat, dat je hem/haar meestal nooit meer voor 100% vertrouwd als in t verleden. Dit is bij mij meestal t geval.

Greetz Snoopy
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 10:12
ABrules
ABrules is offline
Think before you act...

hoop voor je dat het goedkomt, dat schijnen overigens wel de beste relaties te zijn... als 1 van de partners vreemd is geweest... maar ja heb je weinig aan... hij zal tijd nodig hebben... maar misschien is het idd over voor hem, tja... er is niet echt een goed excuus voor en hem uit gaan leggen hoe het ging werkt volgens mij al helemaal niet...

voor jou was het misschien geen vreemdgaan, maar misschien stelt hij daar andere grenzen in... en zoenen stelt niks voor... heb je dat gezegd??? misschien twijfelt ie er ook wel aan wat het betekent als je met hem zoent... is dat dan ook niks...
Oud 14-01-2003, 10:38
japie
japie is offline
Citaat:
lieverdje=x= schreef:
Ik ben 1 x vreemdgegaan, (alleen gezoend, dus niet echt vreemdgegaan)
Ben je nou wel of ben je nou niet vreemd gegaan?
Citaat:
maar het stelde helemaal nix voor!!!
Voor jou niet, maar voor je vriend wel.
Citaat:
Kan je hem ongelijk geven dat hij het wil uitmaken? Stel je nou eens voor dat jouw vriend vreemd gegaan was, wat zou jij dan doen?

Ik zou nu niet zo goed weten wat je moet doen om zijn vertrouwen terug te winnen. Het is wel heel makkelijk om te zeggen dat je niet vreemd moet gaan. Helaas zit daar nou juist de hardste kern van waarheid in.
Oud 14-01-2003, 13:43
miro
miro is offline
ik zou je al lang gedumpt hebben, en ik hoop voor hem dat ie dat ook doet, want zn vertrouwen in jou zal ie NOOIT meer terug krijgen, en das alleen maar nog lastiger.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 14:07
Optima
Optima is offline
niet

heb het ook een keer geprobeerd, duurde maar twee weekjes. Het is een gevoel, en geveoelsn controleerd je niet bij de ander. Je kan je hoogstens bewijzen, maar dat is ook een onzekere factor.
Oud 15-01-2003, 08:42
Verwijderd
Citaat:
lieverdje=x= schreef:
Als het niks voorstelde, waarom heb je het dan überhaupt gedaan? "Het stelde niks voor" vind ik toch zo'n kutsmoes!

Vind je het dan vreemd dat hij je niet meer vertrouwd? Misschien denkt hij wel dat jij denkt dat wat er tussen jullie is, ook "niks voorstelt."
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 10:03
mausi
mausi is offline
Dat vertrouwen moet weer groeien en dat is heel erg moeilijk. Het moet weer bewezen worden er moet veel over gepraat worden. Beide moeten de kans krijgen alles te zeggen wat ze denken. Het kan zijn dat vertrouwen niet meer 100 % terug komt, maar als je geluk hebt groeit het weer
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 10:17
Onlyme
Onlyme is offline
Eigen schuld. Mijn vertrouwen zou je ook niet terug krijgen.
Oud 15-01-2003, 10:33
mausi
mausi is offline
Citaat:
lieverdje=x= schreef:
NB: ook alleen zoenen is echt vreemdgaan !!!

Zo denk ik er iig over...
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 15:31
XMissy-LoveX
XMissy-LoveX is offline
Heey! Zijn vertrouwen zal er niet zo opeens weer zijn! Dat duurt heel lang! Je hebt zelf geschreven dat kussen niet vreemdgaan is, maar je vriend denkt daar duidelijk anders over anders maakt hij dr niet zo'n punt van! Denk ook een beetje aan hem! Anders krijgt hij nooit zijn vertrouwen in je trug! Kusjesz Mij
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 00:06
Verwijderd
Citaat:
lieverdje=x= schreef:
das nie slim.. oowkal stelt nix voor.. ik zouw t zelf dan oowk uitmaken..

das gewoon slettig..
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 02:28
Verwijderd
Citaat:
TMLWKY schreef:
Tjah, ik zou het persoonlijk denk ik ook uitmaken met een meisje dat vreemd zou gaan... Ongeacht of dat nou 'alleen zoenen' of meer is...

Maargoed, ik denk dat wat je moet doen... hem ervan overtuigen dat hij veel voor je betekent, en dat het een EENMALIGE misstap is geweest, dat je het nooit meer zal doen, enz. enz...

En verder weet ik het ook niet
nou srry : \
maar als je om zoiets een relatie beeindigt vind ik dat je niet ECHT van 'r houd, en de relatie dus eigenlijk onzin is : \

m'n ma is een keer vreemdgegaan met een andere vrouw, en daarom heeft m'n pa er toch ook geen einde aan gemaakt?
Sorry hoor, maar 1x vreemdgaan moet kunnen IMO, en zeker als het alleen bij zoenen is gebleven.
Verder kan je z'n vertrouwen alleen terugvinden door hem te overtuigen, en dat is absoluut niet simpel
Sterkte
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 02:32
Verwijderd
Zover ik het kan lezen hier, hebben de meeste jongens niet echt het gevoel in een relatie dat een slippertje mag. Een relatie bestaat IMO uit liefde, houden van, de partner boven alles stellen, maar als dat 1x misgaat, vind ik het nogal loos om dan meteen te zeggen, je bent een slet ik hoef je niet meer.
Ik snap niet dat mensen niet zo vergevensgezind zijn om 1x door de vingers te kijken. Als het dan een 2e keer gebeurt zou ik het ook uitmaken (zeg ik nou wel, maar m'n ex was 8x vreemdgegaan en ik vergaf 't haar, maar daarna ging ze nog es in de extreme wijze vreemd met 2 anderen dus tja) Ik hield echt van haar, en kon zoiets dus door de vingers zien, ik ben een uberxtreem geval, maar toch.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2003, 02:57
[eitje]Methuselah
[eitje]Methuselah is offline
Citaat:
Bazz schreef:
Zover ik het kan lezen hier, hebben de meeste jongens niet echt het gevoel in een relatie dat een slippertje mag. Een relatie bestaat IMO uit liefde, houden van, de partner boven alles stellen, maar als dat 1x misgaat, vind ik het nogal loos om dan meteen te zeggen, je bent een slet ik hoef je niet meer.
Ik snap niet dat mensen niet zo vergevensgezind zijn om 1x door de vingers te kijken. Als het dan een 2e keer gebeurt zou ik het ook uitmaken (zeg ik nou wel, maar m'n ex was 8x vreemdgegaan en ik vergaf 't haar, maar daarna ging ze nog es in de extreme wijze vreemd met 2 anderen dus tja) Ik hield echt van haar, en kon zoiets dus door de vingers zien, ik ben een uberxtreem geval, maar toch.
8x? Da's inderdaad wel enorm extreem!
Oud 18-01-2003, 04:08
Verwijderd
Citaat:
[eitje]Methuselah schreef:
8x? Da's inderdaad wel enorm extreem!
uh-huh
zal ik het nog even erger maken?
ik stond het zelfs toe dat ze nog 1x naar bed was gegaan met 'r ex
ik had m'n school, voetbal, dansen en band met m'n ouders voor 'r opgegeven
gaaf he dat vertrouwen
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 08:48
berteltje
berteltje is offline
Als mijn vriend me dat zou flikken, zou ik hem in ieder geval eerst ook niet willen zien... Ik vind het gewoon 'not done' in een relatie. Al gebeurt het gewoon tering veel...
Ik weet niet wat je kan doen om zn vertrouwen terug te geven, misschien gewoon even rustig de tijd geven. Jezelf niet teveel aan hem opdringen, als hij dan er weer 'klaar' voor is, komt hij vanzelf bij je terug, als hij dat nog wil.
Realiseer je je de volgende keer dit eerst voordat je met een ander zoent, dan voorkom je een hoop problemen. Want het blijkt wel weer, het was het niet waard
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten