Advertentie | |
|
![]() |
|
Tjah, ik zou het persoonlijk denk ik ook uitmaken met een meisje dat vreemd zou gaan... Ongeacht of dat nou 'alleen zoenen' of meer is...
Maargoed, ik denk dat wat je moet doen... hem ervan overtuigen dat hij veel voor je betekent, en dat het een EENMALIGE misstap is geweest, dat je het nooit meer zal doen, enz. enz... En verder weet ik het ook niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Succes ermee, misschien wil hij wel opnieuw met je beginnen, terug beginnen van 't begin, misschien wil hij wel gewoon verder met je, misschien ook niet... Hangt echt van de jongen af... Ik zou 't er iig moeilijk mee hebben... Sterkte iig.
|
Het kan, maar hoeft niet. En ook als je nog nooit vreemd bent gegaan kan het gebeuren, dus het is een beetje loze opmerking.
Maar ff ontopic, als ik jou zo hoor vind jij niet eens dat je echt een fout hebt gemaakt; 'alleen gezoend, dus niet echt vreemdgegaan) maar het stelde helemaal nix voor!!!' Ik denk dat hij ook denkt dat jij niet eens vindt dat je fout was...., dus ik zou eerst maar es proberen in te zien dat je echt fout bent geweest........., dan ben je al een heel eind.....
||
Verwijderd
|
Citaat:
dat zegt dus niets ik zou gewoon proberen als ik jou was om je vriend ervan te overtuigen dat het echt eenmalig was... in wat voor situatie heb je met een ander gezoend? als je dronken was kun je hem beloven om niet meer te drinken bijvoorbeeld... en als hij erg veel last heeft van deze ene keer, maar jij hem echt niet kwijt wil, kunnen jullie misschien gewoon elkaar een paar weken niet zien en alleen msn/telefonisch spreken en dat dan niet te vaak, en kijken hoe goed jij het overleeft zonder hem en hoe er hij je mist dan... en misschien komt hij er dan toe om je te vergeven... het contact tijdelijk helemaal verbreken werkt niet, want dan ga je allebei slechte dingen over de ander bedenken zonder dat de ander daar iets aan kan doen verder gewoon zo veel als hij wil met hem hierover praten... |
![]() |
|
Verwijderd
|
je gaat hier niet veel aan hebben, maar ik wil toch ff mn mening geven. Ik ben door mn ex helemaal belazerd. Ik kon hem op geen enkele manier nog vertrouwen. Niet iedereen is het zelfde, ma toch
Ik dnek dat jaloersheid er ook mee temaken heeft. Als je vriend heel of redelijk jaloers op je is, zal hij je niet snel meer vertrouwen. Waarom kan ik niet uitleggen, maar ok wow doelloos.. naja.. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb zelf ook zoiets van, als mn vriendin vreemd zou gaan is t meteen over en sluiten. Geen 2nd chance, want vertrouwen is moeilijk terug te vinden voor een jongen. Ook voor een meisje natuurlijk, maar anyway wat ik bedoel te zeggen is dat als je partner een misstap begaat, dat je hem/haar meestal nooit meer voor 100% vertrouwd als in t verleden. Dit is bij mij meestal t geval. ![]() Greetz Snoopy |
![]() |
|
Think before you act...
hoop voor je dat het goedkomt, dat schijnen overigens wel de beste relaties te zijn... als 1 van de partners vreemd is geweest... maar ja heb je weinig aan... hij zal tijd nodig hebben... maar misschien is het idd over voor hem, tja... er is niet echt een goed excuus voor en hem uit gaan leggen hoe het ging werkt volgens mij al helemaal niet... voor jou was het misschien geen vreemdgaan, maar misschien stelt hij daar andere grenzen in... en zoenen stelt niks voor... heb je dat gezegd??? misschien twijfelt ie er ook wel aan wat het betekent als je met hem zoent... is dat dan ook niks...
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik zou nu niet zo goed weten wat je moet doen om zijn vertrouwen terug te winnen. Het is wel heel makkelijk om te zeggen dat je niet vreemd moet gaan. Helaas zit daar nou juist de hardste kern van waarheid in.
|
niet
heb het ook een keer geprobeerd, duurde maar twee weekjes. Het is een gevoel, en geveoelsn controleerd je niet bij de ander. Je kan je hoogstens bewijzen, maar dat is ook een onzekere factor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vind je het dan vreemd dat hij je niet meer vertrouwd? Misschien denkt hij wel dat jij denkt dat wat er tussen jullie is, ook "niks voorstelt." |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
das gewoon slettig.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar als je om zoiets een relatie beeindigt vind ik dat je niet ECHT van 'r houd, en de relatie dus eigenlijk onzin is : \ m'n ma is een keer vreemdgegaan met een andere vrouw, en daarom heeft m'n pa er toch ook geen einde aan gemaakt? Sorry hoor, maar 1x vreemdgaan moet kunnen IMO, en zeker als het alleen bij zoenen is gebleven. Verder kan je z'n vertrouwen alleen terugvinden door hem te overtuigen, en dat is absoluut niet simpel Sterkte |
![]() |
|
Verwijderd
|
Zover ik het kan lezen hier, hebben de meeste jongens niet echt het gevoel in een relatie dat een slippertje mag. Een relatie bestaat IMO uit liefde, houden van, de partner boven alles stellen, maar als dat 1x misgaat, vind ik het nogal loos om dan meteen te zeggen, je bent een slet ik hoef je niet meer.
Ik snap niet dat mensen niet zo vergevensgezind zijn om 1x door de vingers te kijken. Als het dan een 2e keer gebeurt zou ik het ook uitmaken (zeg ik nou wel, maar m'n ex was 8x vreemdgegaan en ik vergaf 't haar, maar daarna ging ze nog es in de extreme wijze vreemd met 2 anderen dus tja) Ik hield echt van haar, en kon zoiets dus door de vingers zien, ik ben een uberxtreem geval, maar toch. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
zal ik het nog even erger maken? ik stond het zelfs toe dat ze nog 1x naar bed was gegaan met 'r ex ik had m'n school, voetbal, dansen en band met m'n ouders voor 'r opgegeven ![]() gaaf he dat vertrouwen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Als mijn vriend me dat zou flikken, zou ik hem in ieder geval eerst ook niet willen zien... Ik vind het gewoon 'not done' in een relatie. Al gebeurt het gewoon tering veel...
Ik weet niet wat je kan doen om zn vertrouwen terug te geven, misschien gewoon even rustig de tijd geven. Jezelf niet teveel aan hem opdringen, als hij dan er weer 'klaar' voor is, komt hij vanzelf bij je terug, als hij dat nog wil. Realiseer je je de volgende keer dit eerst voordat je met een ander zoent, dan voorkom je een hoop problemen. Want het blijkt wel weer, het was het niet waard ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhalenwedstrijd] De wereld van glas Verwijderd | 0 | 12-04-2007 17:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Als een sprong in het diepe Verwijderd | 0 | 08-03-2006 21:44 | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij.. Verwijderd | 111 | 10-03-2005 08:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Een stukje uit mijn boekje Bikinie-meisje | 19 | 19-08-2003 20:47 | |
Verhalen & Gedichten |
Je Rachel [VERHAAL] [GEEN_HELD] | 4 | 14-03-2003 15:41 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 |