Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Suc6! ![]()
||
Citaat:
Ik heb een vrouw bemind, die best een tweede Troje zou verdienen, en die door drank en heroine onder mijn ogen werd verpest. Tot ziekbed kromp het liefdesnest, en ik zou zachtjes willen grienen, omdat alleen dit klandestiene sonnetje van ons tweeen rest. Zo'n veertien regeltjes waarmee je een tipje van de sluier licht, wat zout om in de wond te wrijven. Wat zijn dat toch voor waanideeen, dat je, verdomd, in een gedicht 'de dingen van je af kunt schrijven'?
|
t is al gezegd, en ik vind t toch wel beter klinken dan 'hobby', dichten is idd een uitlaatklep en voor mij zal t ook wel een uitlaatklep blijven. Het is niet mijn toekomstdroom, maar wie weet hoe t zal gaan
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dichten is voor mij dus een bezigheid om zowel mijzelf als anderen te amuseren, te laten weten welke gevoelens ik over bepaalde personen en zaken heb, mijn eigen gevoelens te ordenen danwel verwerken en om later deze creaties nogmaals door te lezen of specifieke creaties door anderen te laten lezen om mijn eigen blik eens op het verleden te richten om te kijken hoe dit verlopen is, anderen meer over mij te weten laten komen en mijzelf en anderen te amuseren. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Mijn muze Verwijderd | 0 | 14-11-2004 17:03 | |
Verhalen & Gedichten |
De weg naar een nieuwe toekomst MissyGeduld | 2 | 21-09-2004 14:06 |