Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2003, 16:16
rooijackers
rooijackers is offline
Hey,

Ik wil graag graffiti's gaan tekenen en ik heb het ook wel een paar keer geprobeert, maar het lukt grotendeels niet. Weet er iemand misschien een site waar je het een beetje kan leren? Alvast heel erg bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2003, 17:18
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
bedoel je tekenen, of spuiten?

voor tekenen moet je gewoon veel naar plaatjes kijken en natekenen en zelf proberen (http://www.dutchdamage.com)

voor spuiten is het ook proberen, goeie spuitbussen + caps (dopjes) halen, en de spuitbus dichtbij de muur houden..

succes
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 19:15
rooijackers
rooijackers is offline
Thanks. (http://www.dutchdamage.com) heeft ruige shit, maar ik kan zoiets nooit maken. heb je niet iets om rustig mee te beginnen? alvast bedankt.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 23:59
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
ff kijken

Art Crimes Blackbooks

Seen

Amok

en zoek voor de rest via 'portal' bij dutchdamage even, en kijk op dd bij sketches, daar heb je het meeste aan denk ik...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 17:04
Verwijderd
Citaat:
rooijackers schreef:
Thanks. (http://www.dutchdamage.com) heeft ruige shit, maar ik kan zoiets nooit maken. heb je niet iets om rustig mee te beginnen? alvast bedankt.
gewoon naar sketch gaan bij dutchdamage en natekenen, later je eigen ding/stijl eraan toevoegen. (als dat natekenen al niet lukt..tja dan kun je er beter mee kappen) tenminste zo heb ik het geleerd..
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 21:09
Muizzz
Muizzz is offline
misshicen denk je dat het niet lukt, het ziet er best moeilijk uit maar gewoon beginnen met tekenen , zo leer je de basisdingen enzo wel het beste
Oud 18-01-2003, 01:10
Keldon
Keldon is offline
yo check... om graffiti te leren moet je het gewoon doen... met lui meegaan die het vaker doen! of ken je niemand? goed kijken naar hoe het in elkaar zit... eerst schets, fill-in, schaduwen, en als laatste pas een outline. en probeer naar het gehele beeld te kijken... niet naar wat er staat. zie het niet als een woord maar een tekening!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2003, 12:11
Nate
Nate is offline
Heh, ik heb menigeen muurtje geschonden en ik kan d'r nog steeds niets van, maar ik wil je niet ontmoedigen Gewoon doen, is de clue voor bijna alles denk ik.
Reageren

Regels voor berichten