Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Sorry hoor, maar als je inderdaad daarom een meisje afwijst, dan ben je echt niet goed bezig.
Jij zal zelf ook best wel dingen hebben wat een ander eigenlijk niet leuk vind. Kijk daar ook eens naar. Jij bent ook niet perfect. Dat is niemand. Mijn vorige vriendin had ook een scheve tand, nou en? Wat maakt het uit. Het verandert niks aan de persoonlijkheid van het meisje verder. Maaruh, vraag: Hoe vonden je vrienden het eigenlijk dat je zo bezig was geweest? Vonden ze je stoer, of vonden ze je stom? |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Ik doe dat maar al te vaak ![]() Citaat:
Dit valt voor mij onder de categorie 'het verliezen van het overzicht'. In plaats van dat je kijkt naar wat eigenlijk echt belangrijk is, struikel je over iets triviaals. Het frustrerende hierbij is dat je daar enorm spijt van krijgt, omdat je het meisje desondanks toch heel leuk kunt vinden. Alleen zijn je kansen verkeken. Ze is gekwetst en dat door iets wat je zelf niet kunt verklaren. Nog erger is dat je het niet goed krijgt. Je kan moeilijk zeggen "ik heb er nog eens over nagedacht en nu vind ik het niet meer erg". Dan krijg je met nogal wat weerstand te maken, variërend van een middelvinger tot een trap in het kruis. illch84 Errare humanum est, perseverare diabolicum.
|
Mnnn, sja... Ik zie dit gelijk staan aan het afwijzen om een uiterlijk kenmerk... Als je het goed hebt met een meisje, en je zou best verder willen zou ik die scheve tand voor lief hebben.
Kijk ook eens kritisch naar jezelf, dan zie je ook een hele hoop dingen die jij graag anders had gezien. Kay, een scheve tand zie je sneller dan een lidteken op iemands buik, maar toch! Ik zal niet zeggen dat ik er schijt aan heb hoe iemand eruit ziet, maar als het klikt dan klikt het, en het kan ook klikken met een meisje die een paar scheve tanden heeft! ![]()
|
Verwijderd
|
Nou, is dan misschien heel kortzichtig, maar als er 1 ding is waarop ik afknap, dan zijn het scheve tanden of een lelijk gebit. Voor mij is het echt een must dat iemand een mooi gebit heeft want ik zou me er alleen maar aan blijven storen op een gegeven moment. Ik vind het dan raar dat je zegt dat je niet op uiterlijk moe letten. Als je het echt lelijk vindt zul je erover blijven vallen. Dat5 is gewoon niet goed. En dan kun je wel zeggen dat ik zo iemand dan helemaal niet waard ben, maar dat is niet zo, naar mijn idee. Ik kan hem heel goed begrijpen. Ik vind het niet kortzichtig, ik vind het logisch.
Sommige mensen zeggen wel dat uiterlijk niet uitmaakt. Maar niemand neemt iets met iemand die hij er in het totaal niet leuk vindt uitzien. Uiterlijk is niet het allerbelangrijkst, maar het wordt een ander verhaal als er iets is waar je je niet van af kunt zetten.. En kortzichtig of niet, ik vind een lelijk gebit echt een afknapper. Laatst gewijzigd op 13-01-2003 om 12:48. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, ik heb in t verleden ook wel eens meiden afgewezen voor van die kleine dingen. Eigenlijk best wel egoistisch van me, geef ik zelf toe. Ik ben altijd met de mentaliteit opgegroeid, dat je niet meteen mag oordelen over iemand die je niet kent of 1x gezien hebt. Ik vind dat je zo'n persoon beter moet leren kennen en dan pas mag oordelen of je haar/hem wel of niet wil hebben. En achteraf blijkt dan ook nog, dat je de meiden die je hebt afgewezen een tijd later verandert zijn en in 1x bloedmooi zijn. Tja, dan heb je spijt...
![]() ![]() Greetz Snoopy |
![]() |
|
![]() |
Als je vaker zulke acties uithaalt dan ben je idd wel dom bezig
![]() Als t eenmalig ofzo was, tja, shit happens, als je maar achteraf doro hebt dat t fout was wat je deed. Ik bedoel, wat boeien die tanden nou, zij kan dr waarschijnlijk verder ook niet echt veel aan doen, je zoent toch niet met je tanden ofzo ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En trouwens, ik kan me er heel goed iets bij voorstellen. Als je een meisje tegenkomt in de kroeg of tijdens het uitgaan denk je niet gelijk aan een toekomst samen, dat is nou eenmaal zo. Vaak is het gewoon voor 1 avond. Als ze dan tegen blijkt te vallen dan kan het toch gewoon zo zijn dat hij er geen zin in heeft om met haar te zoenen? Het is beter om haar dan af te wijzen dan om toch met haar te zoenen (en haar hoop te geven) omdat het anders lullig zou zijn... |
![]() |
|
![]() XXXXXXXXXXXXX ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Zoenen! Verwijderd | 19 | 01-12-2009 00:01 | |