Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2003, 23:38
t68i
t68i is offline
Shit, ik kan mezelf wel voor de kop slaan.

Ik heb afgelopen zaterdag in het cafe een leuk meisje gezien.
Hele avond keken we elkaar al aan, en opeens kwam ze op mij af.

Ik heb haar wat drinken aangeboden en even praatje gemaakt, je weet hoe dat gaat.

Maar aan eind van de avond wilde ze met me zoenen.
Ik heb haar toen afgewezen omdat ik al had gezien dat ze een scheef gebit had. Haar 2 voortanden stonden scheef.
Ik vond dat er niet uitzien, dus daarom heb ik haar afgewezen, en niet met haar gezoend.

Shit he, ik wist niet wat me bezielde?
Ben ik de enige die dat doet? Afwijzen om een heel rare reden?
Oud 12-01-2003, 23:43
Verwijderd
sorry maar als ik t zo lees is het maar goed voor dat meisje dat je dr afgewezen hebt...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 23:47
t68i
t68i is offline
Citaat:
Mortischa schreef:
sorry maar als ik t zo lees is het maar goed voor dat meisje dat je dr afgewezen hebt...
Waarom vind je dat dan?
Oud 12-01-2003, 23:58
Cathje
Cathje is offline
Ik heb hier zo men bedenkingen bij... wat bedoel je met haar leuk vinden... dat je haar wel zag zitten als vriendinnetje of als iemand om gewoon te leren kennen als vrienden? Want je zal dat al wel vlug gezien hebben voor ze naar je toe kwam...

Langs de andere kant, kan ik je beslissing wel ergens begrijpen hoor... heeft ooit een jongen me willen kussen en zijne mond zag er uit als een kerkhof, en moest er zelfs op braken... het gebit is nu eenmaal belangrijk... tis een deel van je aantrekkelijkheid denk ik... al moet dat ook geen tandpasta-reclame-gebit zijn natuurlijk, maar het mag er toch wel deftig utzien...

Maar ik vind wel dat scheve tanden nog iets anders zijn dan onverzorgd... een scheve tand komt toch niet echt onsmakelijk over, ze heeft nu eenmaal pech dat ze niet echt recht staan... mss moet je je excuses de volgende keer maar eens aanbieden...

greetz
Oud 13-01-2003, 00:00
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
t68i schreef:
Waarom vind je dat dan?
omdat je blijkbaar nogal kortzichtig bent...
Oud 13-01-2003, 03:45
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef:
Idd, als haar tanden nu zwart e.d zouden zijn...
maar aleen maar twee paar scheve tanden? Erg kortzichtig.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 06:44
TMLWKY
TMLWKY is offline
Tjeez, het hele gebit van mijn ex stond zowat scheef

Who cares???
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 06:55
cin-D
cin-D is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef:
Idd, als haar tanden nu zwart e.d zouden zijn...
maar aleen maar twee paar scheve tanden? Erg kortzichtig.
Ja inderdaad, als het gebit er echt vies uit gezien zou hebben, ok maarre...
Oud 13-01-2003, 07:56
MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
zowieso zoen ik niet snel met iemand tijdens stappen puur omdat zoenen voor mij ook al belangrijk is.
Maar zou ik het doen en iemand heeft een scheve tand dat zou me echt niet afschrikken hoor. Ken zij toch ook nix aan doen.

En je praat hier echt zo van ja het is stoer dat ik er heb afgewezen om alleen dat
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 08:16
Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
Oud 13-01-2003, 08:31
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
als dat voor jou belangrijk is, dan ben je fout bezig..

niemand is perfect !!!
Oud 13-01-2003, 09:19
Verwijderd
Ben jij toevallig iemand die ik ken? (ja of nee is voldoende, dan weet ik het wel )

En ik vind het ook dom, wat boeit dat nou. Misschien ben je onbewust zenuwachtig/bang en verzin je een domme reden om zoiets niet te doen?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 09:58
t68i
t68i is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Ben jij toevallig iemand die ik ken? (ja of nee is voldoende, dan weet ik het wel )

En ik vind het ook dom, wat boeit dat nou. Misschien ben je onbewust zenuwachtig/bang en verzin je een domme reden om zoiets niet te doen?
Nee jij kent mij niet, en ik jou ook niet.
Heb even op je website gekeken, en je kwam me niet bekend voor.
Oud 13-01-2003, 10:01
Athlon
Athlon is offline
Sorry hoor, maar als je inderdaad daarom een meisje afwijst, dan ben je echt niet goed bezig.

Jij zal zelf ook best wel dingen hebben wat een ander eigenlijk niet leuk vind. Kijk daar ook eens naar. Jij bent ook niet perfect.
Dat is niemand.

Mijn vorige vriendin had ook een scheve tand, nou en? Wat maakt het uit. Het verandert niks aan de persoonlijkheid van het meisje verder.

Maaruh, vraag: Hoe vonden je vrienden het eigenlijk dat je zo bezig was geweest? Vonden ze je stoer, of vonden ze je stom?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 10:03
illch84
illch84 is offline
Citaat:
t68i schreef:
Shit, ik kan mezelf wel voor de kop slaan.
Hoofd op de tafel bonken

Ik doe dat maar al te vaak

Citaat:
Ben ik de enige die dat doet? Afwijzen om een heel rare reden?
Nee.

Dit valt voor mij onder de categorie 'het verliezen van het overzicht'. In plaats van dat je kijkt naar wat eigenlijk echt belangrijk is, struikel je over iets triviaals. Het frustrerende hierbij is dat je daar enorm spijt van krijgt, omdat je het meisje desondanks toch heel leuk kunt vinden. Alleen zijn je kansen verkeken. Ze is gekwetst en dat door iets wat je zelf niet kunt verklaren.

Nog erger is dat je het niet goed krijgt. Je kan moeilijk zeggen "ik heb er nog eens over nagedacht en nu vind ik het niet meer erg". Dan krijg je met nogal wat weerstand te maken, variërend van een middelvinger tot een trap in het kruis.

illch84
Errare humanum est, perseverare diabolicum.
Oud 13-01-2003, 11:50
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
illch84 schreef:
illch84
Errare humanum est, perseverare diabolicum.
Aan het studeren voor priester ?
Was wel een indrukwekkend mooie reactie hoor! Dat wordt nog wat
Oud 13-01-2003, 11:59
Last Resort
Last Resort is offline
hoe stom kun je zijn? iemand afgewezen om 2 tanden? damn, echt heel dom. Nou ja, weer wat geleerd dus..........
Oud 13-01-2003, 12:25
Justice
Justice is offline
Mnnn, sja... Ik zie dit gelijk staan aan het afwijzen om een uiterlijk kenmerk... Als je het goed hebt met een meisje, en je zou best verder willen zou ik die scheve tand voor lief hebben.

Kijk ook eens kritisch naar jezelf, dan zie je ook een hele hoop dingen die jij graag anders had gezien. Kay, een scheve tand zie je sneller dan een lidteken op iemands buik, maar toch!

Ik zal niet zeggen dat ik er schijt aan heb hoe iemand eruit ziet, maar als het klikt dan klikt het, en het kan ook klikken met een meisje die een paar scheve tanden heeft!
Oud 13-01-2003, 12:43
Verwijderd
Nou, is dan misschien heel kortzichtig, maar als er 1 ding is waarop ik afknap, dan zijn het scheve tanden of een lelijk gebit. Voor mij is het echt een must dat iemand een mooi gebit heeft want ik zou me er alleen maar aan blijven storen op een gegeven moment. Ik vind het dan raar dat je zegt dat je niet op uiterlijk moe letten. Als je het echt lelijk vindt zul je erover blijven vallen. Dat5 is gewoon niet goed. En dan kun je wel zeggen dat ik zo iemand dan helemaal niet waard ben, maar dat is niet zo, naar mijn idee. Ik kan hem heel goed begrijpen. Ik vind het niet kortzichtig, ik vind het logisch.

Sommige mensen zeggen wel dat uiterlijk niet uitmaakt. Maar niemand neemt iets met iemand die hij er in het totaal niet leuk vindt uitzien. Uiterlijk is niet het allerbelangrijkst, maar het wordt een ander verhaal als er iets is waar je je niet van af kunt zetten.. En kortzichtig of niet, ik vind een lelijk gebit echt een afknapper.

Laatst gewijzigd op 13-01-2003 om 12:48.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 16:40
Verwijderd
Citaat:
t68i schreef:
Nee jij kent mij niet, en ik jou ook niet.
Heb even op je website gekeken, en je kwam me niet bekend voor.
Heh ok, een bekende van mij heeft nl precies hetzelfde gedaan, zelfs om dezelfde reden...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 16:42
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
MissKiss1985 schreef:
zowieso zoen ik niet snel met iemand tijdens stappen puur omdat zoenen voor mij ook al belangrijk is.
Maar zou ik het doen en iemand heeft een scheve tand dat zou me echt niet afschrikken hoor. Ken zij toch ook nix aan doen.

En je praat hier echt zo van ja het is stoer dat ik er heb afgewezen om alleen dat
Eens
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 09:22
Verwijderd
Ja, ik heb in t verleden ook wel eens meiden afgewezen voor van die kleine dingen. Eigenlijk best wel egoistisch van me, geef ik zelf toe. Ik ben altijd met de mentaliteit opgegroeid, dat je niet meteen mag oordelen over iemand die je niet kent of 1x gezien hebt. Ik vind dat je zo'n persoon beter moet leren kennen en dan pas mag oordelen of je haar/hem wel of niet wil hebben. En achteraf blijkt dan ook nog, dat je de meiden die je hebt afgewezen een tijd later verandert zijn en in 1x bloedmooi zijn. Tja, dan heb je spijt...

Greetz Snoopy
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 16:24
Atje85
Atje85 is offline
Als je vaker zulke acties uithaalt dan ben je idd wel dom bezig
Als t eenmalig ofzo was, tja, shit happens, als je maar achteraf doro hebt dat t fout was wat je deed.

Ik bedoel, wat boeien die tanden nou, zij kan dr waarschijnlijk verder ook niet echt veel aan doen, je zoent toch niet met je tanden ofzo
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 16:36
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Citaat:
Justice schreef:
Mnnn, sja... Ik zie dit gelijk staan aan het afwijzen om een uiterlijk kenmerk...
Dit is het afwijzen om een uiterlijk kenmerk...

En trouwens, ik kan me er heel goed iets bij voorstellen. Als je een meisje tegenkomt in de kroeg of tijdens het uitgaan denk je niet gelijk aan een toekomst samen, dat is nou eenmaal zo. Vaak is het gewoon voor 1 avond. Als ze dan tegen blijkt te vallen dan kan het toch gewoon zo zijn dat hij er geen zin in heeft om met haar te zoenen? Het is beter om haar dan af te wijzen dan om toch met haar te zoenen (en haar hoop te geven) omdat het anders lullig zou zijn...
Met citaat reageren
Oud 17-01-2003, 19:29
Esprit015
Esprit015 is offline
Ach maak je niet druk....als dat jou eerste gedachten was zal je het niet zomaar gedacht hebben hoor!Oke je hebt spijt he.....maar dat kun je niet helpen volgende X beter en misschien wat verder denken dan alleen dat moment!!
XXXXXXXXXXXXX jes Mij
Reageren

Regels voor berichten