Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2003, 10:25
mystress-darqyr
mystress-darqyr is offline
ik weet niet precies waar ik dit neer moet zetten dus als het fout staat verplaats het maar...

ik moet voor zowel Nederlands als Engels een presentatie doen en ik wil het over forums houden.
nou moet ik ook persoonlijke ervaringen hebben dus misschien kunnenmensen hun geschiedenis, mening etc over dit en andere forums geven.
alvast bedankt
Oud 13-01-2003, 11:05
Verwijderd
Wat wil je precies weten dan...?

Op s.com kwam ik bij toeval...ik was aan het zoeken naar uittreksels, geloof ik...en toen kwam ik hier. Ik heb me niet meteen aangemeld, ik kende het hele begrip 'forum' toen nog niet. Na een week kwam ik er om de één of andere reden weer en heb me aangemeld. Ik vind het handig voor school en als tijdverdrijf. Het is ook handig als je meningen van meerdere mensen wilt weten of als je een enquete oid moet houden.

Later ben ik een tijdje ook op forums.nl geweest (half s.com ging daar toen heen, 'k ging er ook eens kijken), ook als 'tijdverdrijf' en ook voor de informatie ed.

Ik kom nu ook wel eens (heel af en toe) op andere fora, voornamelijk voor school.

Ik vind het dus een handig iets voor school en als tijdverdrijf ed.

Zo iets?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 15:50
Verwijderd
Ik kwam via de uittreksels hier. Zocht een uittreksel voor een boek, en toen zag ik ook 'forum' staan.
Naja, ff gekeken, was wel leuk, en ben vaker teruggekomen.
Nu, bijna een jaar later kom ik hier bijna elke dag wel, en ik zou het ook echt missen als Jon ineens zou beslissen het hele forum weg te halen
Ik vind het echt heel gezellig hier. Kwam er ook bij toeval achter dat een vriendin van me ook hier zat. (zag ineens de naam 'Kat' staan, en zo noem ik haar ook altijd, en nouja, kon d'r maar eentje zijn )
Alleen andere vriendinnen begrijpen het niet, waarom ik hele dagen op internet zit, en zo heel af en toe (2x nog maar) naar meetings ga. En dat snap ik nou weer niet... wat is er nou zo erg aan dat je niet anoniem bent op het forum. Voor zover ik weet lopen hier geen enge stalkers rond

En op andere forums kom ik nooit, eigenlijk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten