Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-01-2003, 18:23
WOOPPIE!;)
WOOPPIE!;) is offline
EEY!

Voor Nederlands moet ik een betoog houden.

Mijn stelling gaat worden:
Euthanisie moet weer volledig strafbaar worden gesteld

Heeft iemand wat informatie over het onderwerp of zijn mening erover wil ik die graag horen.

groetjes

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-01-2003, 18:50
Verwijderd
Om te beginnen zou ik het betoog laten gaan over: Euthanasie moet weer volledig strafbaar worden gesteld. Ik denk dat er op inet over dat ow zat informatie te vinden is. Ik weet niet of je zelf tegen euthanasie bent...? Ik ben er alles behalve tegen...ik denk dus niet dat je aan mijn mening veel zult hebben. (Of was het in een betoog dat je de keerzijde van het onderwerp iig moet noemen?)
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 07:27
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef:
(Of was het in een betoog dat je de keerzijde van het onderwerp iig moet noemen?)
bij een goed betoog hoort dat wel, heb ik geleerd

Maargoed, alvast een tegenargument voor je:
Het moet niet volledig strafbaar worden gemaakt, omdat als je echt heel erg ziek bent, niks meer zelf kan, veel pijn hebt, en binnenkort toch overlijdt, ik vind dat je zelf een einde aan je lijden mag maken. Als je echt zo ziek bent dat je alleen nog maar pijn hebt, en dat gaat nooit meer over, vind ik dat je zelf mag beslissen of je verder wilt leven of niet

hier nog wat info over euthanasie
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 10:12
WOOPPIE!;)
WOOPPIE!;) is offline
Ik ben er ook tegen maar je moet eigenlijk van alle kanten wat laten zien zeg maar. Dus ook argumenten voor de stelling met een weerlegging.

Ik vind ook dat iemand over zijn eigen leven mag beschikken.
De keuze om te sterven ligt bij de persoon zelf. Maar er moeten wel strenge voorwaarden aan gelden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten