Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2003, 14:52
VELOCITY
VELOCITY is offline
Het klinkt misschien raar, maar het is de eerste keer dat ik uit ga.
En ik heb geen flauw idee waarover ik tegen haar moet praten of wat ik moet doen om haar verliefd te doen worden op mij. Ik ben dan misschien wel smoor op haar, maar hoe kan ik haar voor mij winnen??? Wat moet ik doen ??? I NEED HELP !!!
(meisjes, jullie mogen ook wat tips geven hoor )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-01-2003, 14:54
Tatsu
Tatsu is offline
Het gaat er in zo'n gesprek om dat je elkaar leert kennen. Dus gewoon het gesprek laten gaan, en zelf af en toe zelf ook vragen over haar stellen.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 15:12
Verwijderd
Idd, beetje standaardvragen stellen. Zodra ze iets interessants vertelt ga je daar dan verder op in enz.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 15:42
Druppel
Druppel is offline
veel vragen stellen en zoeken naar dingen die jullie allebei interessant vinden
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 16:54
a new noise
a new noise is offline
Bukkake, Hentai, Golden Showers....
koetjes en kalfjes.
Oud 15-01-2003, 17:32
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik had precies hetzelfde een paar maanden geleden, alleen dan was de situatie omgedraaid aan die van jou. Ik was verschrikkelijk zenuwachtig van te voren; ik ging ook nauwelijks uit en ik kende die jongen in kwestie niet (1x gezien) Bovendien ben ik ook nogal verlegen, dus ik was al bang dat er vervelende stiltes zouden gaan vallen. Het viel echter heel erg mee, aan het eind van de avond had ik het idee dat hij zo ongeveer alles van me wist, we hebben het echt over van alles en nog wat gehad: familie, studie, hobby's, vakanties, films, muziek, mobiele telefoons, ja echt en nog veel meer dingen. Laat het gesprek vanzelf gaan, wat over jezelf vertellen, haar wat vragen stellen en dan loopt het allemaal vanzelf wel. Heel veel succes!!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 17:46
Studentje
Studentje is offline
Vraag naar de school en d'r hobbies. Dan kom je vanzelf wel tot een leuk gesprek.
Oud 15-01-2003, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Missy1234567890 schreef:
Laat het gesprek vanzelf gaan, wat over jezelf vertellen, haar wat vragen stellen en dan loopt het allemaal vanzelf wel.
Inderdaad. Vertel alleen niet teveel over jezelf! Dat kan gaan irriteren
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 21:10
Verwijderd
Over van alles. Maar je moet he gewoon laten gebeuren, niet te veel over nadenken. De 1e afspraak met een jongen van mij ging echt super makkelijk, we hadden het over vanalles. Over hobby's, sport, honden, school, etc etc. Je vooral niet te druk maken daarover, dan komt het wel goed. En idd toon belangstelling voor haar, en praat niet de hele tijd alleen over jezelf... Sterkte
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 21:25
ABrules
ABrules is offline
wat ga je doen?? uit??? dan kan ik meestal niet zo goed praten door de muziek... nou ja, als het klikt praat je vanzelf toch wel... ovr van alles en nog wat...
Oud 15-01-2003, 23:09
Verwijderd
Tip, stel veel open vragen!!
Met citaat reageren
Oud 15-01-2003, 23:17
Bubbel
Bubbel is offline
Niet te veel over jezelf je kan bv vragen wat ze graag doet,
of ze in een jeugdbeweging zit, ook niet te veel over schoolse zaken want ten slotte zit ze daar al de hele week.
Gewoon doen en praat wat over een film die je zag vraag wat zij ervan vond enz, muziek, er is zoveel om over te praten, maar "overpraat" je nu ook weer niet want als je 2 uur aan 1 stuk door praat dan word het echt wel BORING. Om haar te versieren op de eerste date is het wel moeilijk , forceer vooral niets hou uzelf gewoon voor ogen dat je haar echt wil en dat je kan wachten tot de tijd er rijp voor is dwz als ze verliefd op je is , je kan niet verwachten dat ze direct op je verliefd zal worden, dus oefen wat geduld uit , leer haar eerst kennen als een vriend en waag dan je kans.

Veel geluk

Mel
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 00:09
Verwijderd
m8, hier tips

Laat haar zo veel babbelen als ze wilt, en luister aandachtig naar wat ze allemaal zegt, en je moet het nog leuk vinden ook. Meisjes vinden het leuk als iemand naar alles luistert wat ze te vertellen hebben, en nog leuker als ze het ook nog interessant (kan fake zijn maarja) vinden.

Herhaal haar naam als je reageert, of haar aanspreekt. (niet te veel natuurlijk)

En veel lachen

p.s

Vraag gewoon alles wat je wilt weten aan haar, niet hoevaak ze zich vingert ofzo, maar jeweetwel, toon interesse.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2003, 08:57
Verwijderd
word niet te stil.. je moet zelf ook wel blijven praten..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten