Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2001, 03:05
ApRiLLiO
ApRiLLiO is offline
Ik was net uitgeweest in 'The Bob', Nordwijk.....Echt een trieste tent daarzo. Je had 2 soorten mensen daar: Patsertjes die zichzelf MR. Pimp voelden, en bitches die dachten dat ze omdat ze er een beetje uitzagen meteen een godin of zoiets waren. Vraag ik aan zo'n wijf: Waar is hier het toilet? Ik kom hier voor het eerst. Zegt haar arrogante kutvriendinnetje meteen: "Je hoeft haar niet te versieren ze heeft al iemand". En die dwazen die denken dwars door je heen te kunnen lopen wil je dus echt het liefst hard neerklappen als ze raar kijken als je niet opzij gaat of omvalt. Soms haat ik uitgaan!
Oud 25-03-2001, 03:07
Wasp
Wasp is offline
Dit is het begin van het einde van de mensheid..
Oud 25-03-2001, 08:30
Optima
Optima is offline
Citaat:
Waarom kom je tijdens het uitgaan alleen debielen tegen?
Hieruit concluderende dat jij OOK uitgaat......het antwoord...
Oud 25-03-2001, 08:56
HADES
HADES is offline
Citaat:
Optima schreef:

Wat maakt iemand een debiel he
Oud 25-03-2001, 11:23
Secreet
Secreet is offline
2 soorten mensen, en jij was er ook? Niet zo hard oordelen dus...
Oud 25-03-2001, 11:32
Snufje
Snufje is offline
The Afterparty?
Oud 25-03-2001, 17:36
Psychoholic
Psychoholic is offline
Moet je andere soort mensen opzoeken.
Hint: Probeer is een alternetief tentje.
Oud 25-03-2001, 18:11
Verwijderd
Ja, sommige tenten trekken gewoon een verkeerd publiek aan. Bij ons is dat ook heel erg. Een discotheek die eerst gewoon hardstikke gezellig was word nu voor het grootste gedeelte overspoeld door 13-jarige kleutertjes. Dan voel je je als 19-jarige ineens heel oud...

En van die gasten die niet aan de kant gaan, goed, stumpers hou je altijd. Soms loop je gewoon per ongeluk tegen iemand op. Ik zeg altijd sorry maar sommige mensen schijnen nog nooit van goeie manieren te hebben gehoord...daar kan ik echt kwaad om worden.
Oud 25-03-2001, 20:39
WMAS
WMAS is offline
Citaat:
ApRiLLiO schreef:
Ik was net uitgeweest in 'The Bob', Nordwijk.....Echt een trieste tent daarzo. Je had 2 soorten mensen daar: Patsertjes die zichzelf MR. Pimp voelden, en bitches die dachten dat ze omdat ze er een beetje uitzagen meteen een godin of zoiets waren. Vraag ik aan zo'n wijf: Waar is hier het toilet? Ik kom hier voor het eerst. Zegt haar arrogante kutvriendinnetje meteen: "Je hoeft haar niet te versieren ze heeft al iemand". En die dwazen die denken dwars door je heen te kunnen lopen wil je dus echt het liefst hard neerklappen als ze raar kijken als je niet opzij gaat of omvalt. Soms haat ik uitgaan!

Je moet ook niet naar De Bob gaan. Genoeg leuke tenten in Noordwijk, bijvoorbeeld het Zeepaardje
Oud 25-03-2001, 21:22
Arnhem Forever
Arnhem Forever is offline
Citaat:
ApRiLLiO schreef:

lol hehehe
Oud 25-03-2001, 21:32
ApRiLLiO
ApRiLLiO is offline
Citaat:
Optima schreef:

Hieruit concluderende dat jij OF nooit uitgaat OF jezelf ook ff meebeledigt, welke van de twee is het? Nee ik bedoel denk ik meer dat door alle debielen de leuke mensen niet meer opvallen.

Oud 25-03-2001, 21:33
ApRiLLiO
ApRiLLiO is offline
Citaat:
Wasp schreef:
Dit is het begin van het einde van de mensheid..

Als ik zo'n cristen-freak zou zijn zou ik toch echt gaan geloven dat de poorten van de hel zich in Noordwijk bevinden.........
Oud 25-03-2001, 21:34
ApRiLLiO
ApRiLLiO is offline
Citaat:
Secreet schreef:
2 soorten mensen, en jij was er ook? Niet zo hard oordelen dus...
Jaja, dat had ik al gehoord. Ik ben ook niet aardig

Oud 25-03-2001, 21:35
ApRiLLiO
ApRiLLiO is offline
Citaat:
Snufje schreef:
The Afterparty?
Ja sorry, ik vergeet steeds dat er een afterparty-forum is

Oud 25-03-2001, 21:36
ApRiLLiO
ApRiLLiO is offline
Citaat:
Psychoholic schreef:
Moet je andere soort mensen opzoeken.
Hint: Probeer is een alternetief tentje.
Hmmmm daar hoor ik vaak nogal slechte verhalen over. Ik denk niet dat ik vrienden mee kan krijgen naar zoiets. En in je eentje gaan is zo triest, dat doe ik echt niet. Maar thnxzz voor de tip

Oud 25-03-2001, 21:42
ApRiLLiO
ApRiLLiO is offline
Citaat:
nare man schreef:

En van die gasten die niet aan de kant gaan, goed, stumpers hou je altijd. Soms loop je gewoon per ongeluk tegen iemand op. Ik zeg altijd sorry maar sommige mensen schijnen nog nooit van goeie manieren te hebben gehoord...daar kan ik echt kwaad om worden.

Het was niet zozeer dat ik boos was dat zij niet voor mij opzij gingen. Meer dat ze verwachtten dat ik voor hun opzij ging als ze maar goed doorliepen. Echt, een paar gasten daar hadden niet veel verder moeten gaan. En zoiezo, de grimmige sfeer in die tent trekt me niet zo. Ik ga daar niet meer heen. Greetzzz, AnGeL
Oud 25-03-2001, 21:46
ApRiLLiO
ApRiLLiO is offline
Citaat:
WMAS schreef:
Je moet ook niet naar De Bob gaan. Genoeg leuke tenten in Noordwijk, bijvoorbeeld het Zeepaardje
Hmmm ben ik nooit geweest. Maar zoiezo het publiek op straat was ook een giller. Sukkels die als gekken liepen te schreeuwen, dronkelappen en agressieve mannetjes. Volgende keer weer naar Rotterdam dat is relaxter.
Oud 27-03-2001, 11:20
~veritas~
~veritas~ is offline
Maar je was wel weer lam gegaan?

zo ja, klaag dan niet zo, je weet nu dat je er nooit meer heen gaat, Ja toch?
Oud 27-03-2001, 13:40
Spacey
Spacey is offline
wat een zeikerd ben je zeg. Misschien moet je maar niet meer uitgaan ofzo, of onder je bed gaan zitten. en daar niet meer wegkomen. dat kom je AL DIE DEBIELE MENSEN ook niet meer tegen. als je zoveel afkeer van bepaalde groepen hebt dat ben je toch echt fout bezig.

Je weet iig niet hoe je uit moet gaan (en waar)
Oud 27-03-2001, 15:15
SaĐiSTJuH
SaĐiSTJuH is offline
er was van de week op de chat van scholieren iemand met het zelfde verhaal was jij dat of niet

Groetjes §.

Regels voor berichten