Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2001, 17:39
E-MAN
Wie draait er zelf ook en kent nog goeie dance/trance e.d. platen (zo recent mogelijk en niet te commercieel!!)?
Advertentie
Oud 17-03-2001, 17:41
E-MAN
Forumbeheerder kan je deze ff naar genre muziek plaatsen? Al vast bedankt!
Oud 17-03-2001, 19:41
tommy_nl
tommy_nl is offline
Citaat:
E-MAN schreef:
Forumbeheerder kan je deze ff naar genre muziek plaatsen? Al vast bedankt!
wat voor set heb je?

Oud 18-03-2001, 18:08
E-MAN
Ikzelf draai niet, maar mijn broer draait en heeft deze set: Soundlab draaitafels (DLP32), JBSYSTEMS (pro series). DinAudio speakers (40), NAD stereo integrated Amplifier 312.

Heb je nog leuke suggesties voor platen??
Oud 18-03-2001, 18:21
E-MAN
Misschien ken je hem wel Jeff Stein draait voornamelijk de wat hardere stijlen..
Oud 18-03-2001, 19:43
ThomasG
ThomasG is offline
laidback luke
Oud 19-03-2001, 16:09
Six4Eight
Six4Eight is offline
Ik draai zelf en produce ook platen, heb nu nét een demo bij een platenmaatschappij gebracht afgelopen week.

Set up is Numark DM2002X, Numark CDN-22 Dual CD Player, Stanton STR8-60.

Verder nog voor producties AMD Athlon 750, 128meg intern, met als software / hardware Propellerhead Reason, Cubase VST, Native Instruments Reaktor, Roland MC 505 en XP 30.

[Dit bericht is aangepast door Six4Eight (19-03-2001).]
Oud 19-03-2001, 17:47
E-MAN
Gaaf man!! Dan klinkt echt vet alleen jammer dat je niet op vinyl draait (of wel), want dat vind ik echt veel vetter. Maar what the f#ck! Klinkt goed vooral dat numark en veel succes met je demo, ik hoop voor je dat het allemaal een beetje wil lukken. Dan horen wij nog wel eens wat meer van je!!
Oud 19-03-2001, 21:54
Six4Eight
Six4Eight is offline
Citaat:
E-MAN schreef:
Gaaf man!! Dan klinkt echt vet alleen jammer dat je niet op vinyl draait (of wel), want dat vind ik echt veel vetter. Maar what the f#ck! Klinkt goed vooral dat numark en veel succes met je demo, ik hoop voor je dat het allemaal een beetje wil lukken. Dan horen wij nog wel eens wat meer van je!!
Hey, Stanton STR8-60 is de nieuwste draaitafel van Stanton.

Ik draai met vinyl en platen hoor
Oud 22-03-2001, 19:19
E-MAN
Gaaf!!! En je laat het wel horen hoe het afloopt met je tape. Lijkt me cool ben ik wel benieuwd naar.

mzzl E-man
Oud 26-03-2001, 20:00
Jeff Stein
Jeff Stein is offline
Even over het deejaywereldje. Het valt me op dat de mensen die absoluut niets voorstellen doen alsof ze goed zijn. Daar baal ik van, ik heb gewoon zoiezo de schurft aan arrogante mensen, maar al helemaal in dat wereldje is het erg. Er menen zelfs mensen dat je hogerop komt door zo arrogant mogelijk te zijn. Well...fuck you! Wat daarentegen wel gaaf is, is dat de echte goede en bekende deejay meestal vet relaxete lui zijn. Mark van Dale daar gelaten. Dat wilde ik ff kwijt. Gaarne reacties...
Oud 30-03-2001, 12:38
Six4Eight
Six4Eight is offline
Citaat:
Jeff Stein schreef:
Even over het deejaywereldje. Het valt me op dat de mensen die absoluut niets voorstellen doen alsof ze goed zijn. Daar baal ik van, ik heb gewoon zoiezo de schurft aan arrogante mensen, maar al helemaal in dat wereldje is het erg. Er menen zelfs mensen dat je hogerop komt door zo arrogant mogelijk te zijn. Well...fuck you! Wat daarentegen wel gaaf is, is dat de echte goede en bekende deejay meestal vet relaxete lui zijn. Mark van Dale daar gelaten. Dat wilde ik ff kwijt. Gaarne reacties...
Moet ik dit opvatten als een persoonlijke aanval of uit jij gewoon je agressie jegens 'dat wereldje'?

Oud 30-03-2001, 22:29
Armin
Armin is offline
Citaat:
Six4Eight schreef:
Citaat:
Jeff Stein schreef:
Moet ik dit opvatten als een persoonlijke aanval of uit jij gewoon je agressie jegens 'dat wereldje'?

ik vat deze aanval ook niet echt, en met arrogantie ben ik er echt niet gekomen, maar waarom is hij nu arrogant dan? omdat ie gewoon verteld over zijn demo enzo? is toch hardstikke gaaf juist je moet ergens beginnen om erin te rollen, en dit is de beste manier

Advertentie

Regels voor berichten