Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2001, 10:57
Prins
Prins is offline
Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen, dus alsnog een report van Qontact.

Mijn avond begon met een flink drinkgelag bij een vriendin van mij. De Wodka-redbull en breezers vloeiden rijkelijk, en na ik weet niet hoeveel van deze zoete troep begonnen we aan de fietsreis van 10 min.
Eenmaal aangekomen, om een uur of 23.30,stond er een flinke rij, maar waren na een kwartiertje binnen.
Het was nog behoorlijk rustig in de hal, en zijn maar snel naar de gratis (!?!) garderobe gelopen. Nergens hoefde je te wachten, en de garderobe op de eerste etage zat bijna in de lounge, wat ook wel relekst was.

En toen moest het maar gebeuren, we gingen de hal in. Absoluut geen hard geluid, het was rustig, je had (te) veel ruimte om te dansen. Seb Fontaine stond te draaien, flink progressive, met eigenlijk te weinig mensen.
Wij gebruikten zijn laatste half uurtje om de bar te keuren. Toen kwam Marco V, en zijn toen meteen maar gaan dansen, en bleven dansen. Groot compliment aan meneer Verkuijlen, die daar als een vrolijke smurf op het podium stond (hij komt nauwelijks boven de draaitafels uit). Ik vond zijn set erg goed, het volume ging een flink stuk harder. Goede beat, een aantal bekende platen (Futureshock, Recovered, Indicator, Like this like that), ik vond alleen dat hij de platen steeds een minuutje te lang liet lopen.
Na anderhalf uur kwam hij dan, Judge Jules. De zaal was bomvol, en ik zat op het balkon. Judge Jules legde zijn eerste plaat erop en een meisje vroeg mij met grote verbazing “Wie IS dit?” want echt uit alle hoeken en gaten stroomde iedereen naar die dansvloer toe.
En dat The Judge Won’t Budge hebben we geweten. De HMH liet zijn ware aard kennen en het volume ging omhoog, heel erg omhoog. Mijn hartslag steeg naar de 170 slagen die mijn middenrif te verwerken kregen, en Jules wond 6500 man om zijn vingers. Hij voerde 1 grote show op en speelde met zijn publiek, en verder een aantal platen uit eigen werk (Higate vooral). Twee uur lang maakte deze jongen uit Londen ons helemaal gek en na afloop kreeg hij een staande ovatie.
De Aplplha Twins (wie????) draaiden kut, en er zaten fouten in. Daar betaal ik geen 81 gulden voor, een tweeling die geen beats gelijk kan leggen., en Tiesto draaide niet bijzonder, en zijn halverwege zijn set naar huis gegaan.
Jean hebben we gelaten voor wat hij was, hoewel hij erg goed bezig was zei men later nog.

Het feest was erg goed. De HMH is een grote aanwinst (het geluid kan idd erg hard, en met zo’n volume is de kwaliteit zowel voor als achter van hetzelfde hoge niveau). De temperatuur was goed, en alle randverschijnselen (wc, garderobe, bar, eten) die een feest pas echt tot een goed feest maakt. Het enige minpunt was dat er geen banken waren, dat heb ik echt gemist.

Volgende Qontact op 31 december, en ik ben van de partij!Ti
"
Oud 04-05-2001, 13:58
GinnyPig
GinnyPig is offline
Marco V en Judge Jules staan bijna altijd wel garant voor een perfecte avond

En die Alpha Twins? Nog nooit van gehoord... Ik zal ze zelf wel zien op Qlimax (2 juni, HMH). Kan ik mooi ff meteen de HMH zelf van dichtbij bekijken

Volgende 31 december? Hmmz.. das wel 2 dagen na Innercity he! En das toch wel een evenement dat je moet meemaken..

Maar.. zullen zien he

*telt ondertussen af tot 5 mei*
Oud 09-05-2001, 09:07
Prins
Prins is offline
Ik denk (weet bijna zeker) dat ik op 2 juni maar naar Qlimax moet gaan.
Tijdens Qontact waren ze dat al flink aan het promoten (vond ik een klein beetje overdreven). Er komen heel wat leuke namen en de HMH is mij erg goed bevallen, en dit zijn meer dan genoeg redenen denk ik zo...
Oud 10-05-2001, 14:26
GinnyPig
GinnyPig is offline
Misschien zie je mij nog rondhuppelen

Regels voor berichten