![]() |
|
![]() |
muhahaha, had ik het net nog over met een vriendin
![]() het lijkt me echt he-le-maal geweldig( al dacht ze dat mijn vriendje het minder leuk zou vinden ![]() maar vooral om te voelen hoe het nu gaat als een piemol in erectie komt, zeg maar. eerst zo`n slappe piemol die dan langzaam stijf wordt ![]() ![]() tjah... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik denk dat ik t eerste uut mee ging spelen, net een klein kind, ding op en neer schudden als ie nog slap is enz. dan ga ik na een tijdje als de lol over is, kijken welke plekjes gevoelig zijn, dan ga ik naar buiten tegen een boom plassen en daarna met een meisje neuken en me laten pijpen kijken hoe t allemaal aanvoelt, en als de dag nog niet voorbij is, dan ga ik er nog meer mee spelen ik denk dat ik dan wel super melige dag zal hebben
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm.. Ik zou als eerste heeel veel water drinken om dat vervolgens tegen een boom te losen, dat lijkt me wel geinig
![]() En tja, als mijn vriend dan voor een dagje een vagina had, zou ik natuuuurlijk sex met hem hebben.. Ben erg benieuwd hoe dat voelt ![]() En tja.. verder misschien een beetje met mezelf spelen ofzo... Oh ja, en als iemand me dan wilde pijpen, graag! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Heel erg schrikken
en in paniek raken... Misschien naar de dokter om uit te zoeken hoe dat opeens kan.. Lijkt me niet dat je dan aan sex denkt gelijk.. of weet je van te voren dat het maar 1 dag duurt...? wierd.. ![]() SounD...is heel blij dat dit niet kan.....
|
sorry of topic:
iedere vrouw hier zegt "oh dan ga ik veel neuken enzo" maar zo gemakkelijk ligt dat niet als man. je kunt niet zomaar naar iemand toe lopen en zeggen "hey neuken". als een meisje aan eimand vraagt van "hey neuken" zullen er 9 van de 10 mannen het doen. ontopic: ik zou ook veel in de spiegel kijken ik vind een vagina fascinerend. en dan de rest wat ik al had gezegd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Een jongen met een vagina?
![]() Nee ik zou geen jongen willen zijn met een vagina. Als ik nou mocht kiezen dat ik geheel meisje werd, dan werd het wat anders hé. Maar dan nog zie ik het niet zo zitten om met een jongen te neuken, nou ach, voor mij hoeft dat ook niet, een "meisje zijn voor 1 dag". Zou mezelf geen raad weten. ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
ontopic: Uhm... ik denk dat ik mij rap zou gaan schamen over het gebrek aan een voorgevel en de "overtollige" haargroei... ![]()
Laatst gewijzigd op 17-01-2003 om 20:33. |
![]() |
||
Citaat:
(niet dat paardrijden niet leuk is, maar waarom zou je?)
||
Citaat:
||
Citaat:
enne ocer dat alles weten van een vrouw: ik heb ooit eens een boek gezien met de titel "alles wat wat een man van een vrouw moet weten" het was een heel dik boek met een hele hoop pagina's. ze waren alleen allemaal leeg ![]() en no ff on topic ik zou idd veel met me zelf spelen. Ik denk niet dat ik sex met een jongen zou willen. sterker nog ik moet er nie taan denken.... dan maar een dildo ofzo... |
![]() |
||
Citaat:
Als jij je de hele dag gaat zitten aftrekken lukt het je misschoen om 8 keer klaar te komen (als je al veel mazzel hebt). Ik betwijfel het of je dan 's avonds nog klaar zou kunnen komen. Denk eerder dat je dan de uitputting nabij bent. Om nog maar niet te spreken over hoe gevoelig (lees: pijnlijk) je nieuw vergaarde penis wordt als ie zo 'misbruikt' wordt...
|
Als ik voor een dag een penis zou hebben zou ik m helemaal gaan onderzoeken en natuurlijk ook proberen hoe het nou voelt voor een jongen. En alles wat ik geleerd heb natuurlijk goed onthouden om dan later weer toe te passen...
(eigenlijk best stom om overna te denken)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Discussies over de man, penislengtes, bla, bla, bla Verwijderd | 3 | 30-11-2013 22:45 | |
Seksualiteit |
Welke speeltjes liggen er bij jou in het nachtkastje? Verwijderd | 112 | 27-06-2006 13:03 | |
Seksualiteit |
Pijn tijdens de sex 00Mistery00 | 22 | 12-04-2005 19:57 | |
Lichaam & Gezondheid |
maak ik me weer te veel zorgen? [ zwanger] devilcat | 54 | 15-04-2004 09:46 | |
Seksualiteit |
De eerste keer...hoe?! Nunzio | 62 | 24-05-2003 17:27 |