Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2001, 21:31
RoosVisee
RoosVisee is offline
ik ga misschien in eindhoven studeren, maar nou wil ik natuurlijk wel weten of je daar goed uit kunt gaan!

kan iemand mij wat vertellen over het nachtleven van eindhoven??????

Roos
Advertentie
Oud 26-04-2001, 23:07
Bu$ta Burn
Bu$ta Burn is offline
goeie vraag, ik ga er volgend jaar ook heen .. wil ik ook wel eens weten ja !
Oud 27-04-2001, 07:41
Horse_Girl
Horse_Girl is offline
Eindhoven Rulez!!
In eindhoven kan je goed uitgaan, maar ook in de omgeving. Als je hier bent moet je zeker eens naar Double Deuce in valkenswaard gaan!!!!
Oud 27-04-2001, 11:10
loise
loise is offline
hee,ik woon in eindhoven maareh het is niet zo veel soeps hoor hier...de eerste maand nog wel maar daarna ook niet meer ofzo..
ik vind het in de effenaar altijd wel kicke maar ja daar moet je wel echt van houden (ongeveer het zelfde als de 031 in tilburg)...en voor de rest nou ja je gaat gewoon naar het stratum en daar heb je dus van die cafetjes waar je kan dansen en shit...maar ja echt heel interessant is het niet...ik vind het alleen tof als je met een groep vrienden gaat maar ja dan is het over al wel leuk...
Oud 27-04-2001, 11:42
The Offender
The Offender is offline
Citaat:
Horse_Girl schreef:
Eindhoven Rulez!!
In eindhoven kan je goed uitgaan, maar ook in de omgeving. Als je hier bent moet je zeker eens naar Double Deuce in valkenswaard gaan!!!!
Double deuce is echt een drugstent met allemaal van die kamp-sjaken (woonwagen-mensen dus..) daar moet je niet heengaan want er hangt een grote kutsfeer, of je moet daarvan houden. (ik niet echt)

eindhoven is wel ok.. en dan vooral de Blue Parrot.

[Dit bericht is aangepast door The Offender (27-04-2001).]
Oud 27-04-2001, 12:49
stylo girl
stylo girl is offline
Ik weet niet echt wat van het uitgaan daar, maar ik weet wel dat je daar vet wrede kledingzaken hebt(echt heel cool) maar dat was niet je vraag, ik kan je dus verder niet helpen, maar volgens mij kan je in zo'n grote stad als eindhoven wel uitgaan!!!
Oud 27-04-2001, 17:53
*Blondje*
*Blondje* is offline
Eindhoven is wel kikke maar dan moet je wel naar leuke dingen gaan zoals de schoen of blue parrot of naar de time out in gemert ook vet!!!
Oud 27-04-2001, 20:23
RoosVisee
RoosVisee is offline
Bedankt!

gelukkig heb ik nog even tijd om te kiezen waar ik heen ga...
Alleen heel erg balen dat de studie die mij wel wat lijkt alleen in Eindhoven en Enschede is...
Oud 27-04-2001, 20:25
ThomasG
ThomasG is offline
Citaat:
RoosVisee schreef:
ik ga misschien in eindhoven studeren, maar nou wil ik natuurlijk wel weten of je daar goed uit kunt gaan!

Roos
Waarom ga je in godsnaam naar zo'n vieze, ouwe pauperuniversiteit. !!U Twente rules!!

Oud 28-04-2001, 15:24
RoosVisee
RoosVisee is offline
Citaat:
ThomasG schreef:
Waarom ga je in godsnaam naar zo'n vieze, ouwe pauperuniversiteit. !!U Twente rules!!

okee, overtuig me maar!
Oud 28-04-2001, 20:16
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
RoosVisee schreef:
Bedankt!

gelukkig heb ik nog even tijd om te kiezen waar ik heen ga...
Alleen heel erg balen dat de studie die mij wel wat lijkt alleen in Eindhoven en Enschede is...
Welke studie wil je gaan doen?
Oud 29-04-2001, 16:03
RoosVisee
RoosVisee is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:
Welke studie wil je gaan doen?
Biomedische technologie

Oud 01-05-2001, 16:40
WU-rulezzz
WU-rulezzz is offline
Citaat:
The Offender schreef:
Double deuce is echt een drugstent met allemaal van die kamp-sjaken (woonwagen-mensen dus..) daar moet je niet heengaan want er hangt een grote kutsfeer, of je moet daarvan houden. (ik niet echt)

iedereen trapt in de Parrot zijn glas kapot op de vloer en daardoor heb ik nu een mooi litteken op mij hand
Oud 05-05-2001, 20:07
windsurfgirl
windsurfgirl is offline
eindhovuh rulezzzzzzzzzzz
dan moet je wel naar de blue parrot gaan of zoiets dergelijks maar ga niey naar de double deuce dan kan je nog beter een avond voor de tv gaan zitten met een zak pillen
Oud 05-05-2001, 20:08
windsurfgirl
windsurfgirl is offline
Citaat:
windsurfgirl schreef:
eindhovuh rulezzzzzzzzzzz
dan moet je wel naar de blue parrot gaan of zoiets dergelijks maar ga niey naar de double deuce dan kan je nog beter een avond voor de tv gaan zitten met een zak pillen
en natuurlijk de dikke vette party's in het beursgebouw maar die zijn er te weinig
Oud 05-05-2001, 20:10
phatrhyme2001
phatrhyme2001 is offline
eindhoven rulez....de schoen en de stunt...zijn wel ok.....bleu parrot komen alleen maar van die gasten die een keer uitmogen van de ouders
Oud 10-05-2001, 14:35
Woodstock
Woodstock is offline
haha, Blue Parrot kom je nieteens in op een doorsnee avond, nee jongens, het Eindhovens uitgaans-heiligdom heet CAFÉ ALTSTADT!!!!
en als je daar geen lol hebt is het in de Santé ook wel leuk, en als je eens een Ultieme Ballentent van binnen wil zien moet je naar de Royce Club gaan. maar om uit te gaan is EHV dus wel cool!
Oud 10-05-2001, 19:45
windsurfgirl
windsurfgirl is offline
Citaat:
Woodstock schreef:
haha, Blue Parrot kom je nieteens in op een doorsnee avond, nee jongens, het Eindhovens uitgaans-heiligdom heet CAFÉ ALTSTADT!!!!
en als je daar geen lol hebt is het in de Santé ook wel leuk, en als je eens een Ultieme Ballentent van binnen wil zien moet je naar de Royce Club gaan. maar om uit te gaan is EHV dus wel cool!
royce is best lachuh als je er veel vriendden hebt zoals ik

Oud 11-05-2001, 13:38
Woodstock
Woodstock is offline
tuurlijk, dan wel, maar dat geldt voor alle kroegs
ik ben gewoon nie zo gek op die muziek en die sfeer daar... geef mij maar dat warhoofdige Altstadtgedoe
Oud 13-05-2001, 17:42
FuhgAwz
FuhgAwz is offline
Citaat:
The Offender schreef:

valt nou ook wel weer mee...de garage is wel ok

Oud 14-05-2001, 18:58
sweety!!!
sweety!!! is offline
Citaat:
RoosVisee schreef:

Roos
nou eindhoven is echt cool!!!...dar kan je best goed stappen en kleren kopen is ook echt goed hier....kus

Oud 15-05-2001, 20:54
TygerStyle2001
TygerStyle2001 is offline
eindhoven sucks, het is gewoon een uit de hand gelopen dorp en ik kan het weten want ik woon dr!!!
Stratum is ook geen ene fuck meer aan , de enigste leuke uitgaansplek die nog een beetje in de buurt van ehv ligt is de time-out maar dat wordt ook steeds saaier..
Of je moet naar rosmalen daar gaan bij de Goldfinger dat is nog wel koel
Oud 19-05-2001, 19:10
J
J is offline
Citaat:
The Offender schreef:

hahahaaaaaa en jij wilt zeggen dat de blue parrot niet zo is?
Oud 19-05-2001, 19:12
J
J is offline
hahahahaaaaaaaa stelletje mongolen hier
Je kunt wel zien dat jullie nog niet echt in andere steden uitgeweest zijn want daarbij is Eindhoven dus geen knaak waard..... De enigste trots van Eindhoven is Marco V

Regels voor berichten