Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() DJ Rush is idd ook meesterlijk...do you like motherfucking bass in your motherfucking face? Verder nog: DJ Onefinger Ben Sims Marco Carola Patrick Lindsey Voor wie trouwens zin heeft om een paar uurtjes te downloaden: check deze sets. DJ Rush - Live at Palazzo 13-01-2001 Sven Väth, Monika Kruse & DJ Rush live op Fuse (verschillende datums) DJ Rush vanuit de Cocoon Club Of de Essential Mixes van Dave Clarke, Mauro Picotto en Billy Nasty...ook goeie techno en hardtrance |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zie een Judge Jules waarvan men in het algemeen zegt dat hij de laatste 2 jaar de hardhouse-kant is opgegaan. Download bijv. eens zijn behoorlijk recente set van Qontact en je zult begrijpen waarom deze man een speciaal plekje in mijn muziek-hart heeft. Verder DJ Rush is DE techno man (zie mijn sig die ik nu al een paar maanden voer). In Nederland is hij nog zwaar onderschat en zoals ik eerder zei was hij de 1 van de weinige missers in de line-up van Shockers. Maar ja, hij wordt EINDELIJK een keer voor Awekenings geboekt, hopen dat de rest volgt. Geeft u mij maar dj's die als het publiek het wil, hun een allesverbrijzelende basslijn voorschotelen. Tom Harding bewijst dat op mijn maandelijkse vrijdagavond en UDC met hun line-ups voor Impulz, 4Elements en Dance Vlley. dus, conclusie: tekNO: Rush, Marco Bailey, Jeff Mills, Dave Randall, Laidback Luke, Billy Nasty, Sven Väth, Carl Cox. HarDHouSe: Tom Harding, Lab4, Acid Junkies, Lisa Lashes, JP, Umek, Jack de Marseille... heerlijk RAMMEN
|
![]() |
|
![]() |
alleen techno. en geen simpele trance of hardhouse > is veel te makkelijk.
Namen? carl cox, luke slater, kevin saunderson,gaetano parisio,stacey pullen,jeff mills,billy nasty,derrick may,sven vath,laurent garnier, dave clark, DJ Rush enz. fuck trance , fuck hardhouse!!
||
Citaat:
konflict |
|
|