Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2001, 23:51
a_mystery_4U
a_mystery_4U is offline
nog noit geprobeerd ..is het wat? en de eerste keer dat je dat doet..? of moet je er aan wennen?
Oud 24-05-2001, 04:04
ikheetsanne
ikheetsanne is offline
juh moet er aan wennuh, de eerste keer dat ik blowde, merkte ik er niks van, daarna werd ut kewl
juh moet er dus wel aan wennuh en ut schelet oowk of juh in ut dagelijkse leven rookt. ik dus niet en dan als je jointjuh draait met zware sjag, is voor mij ut effect erg heftig doordat ik oowk beetjuh licht wordt in muh hoofd van die sjag, omdat ik dat dus niet gewend ben...

Oud 24-05-2001, 17:37
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
De eerste paar x vond ik het echt niks ,maar gisteravond toen ik met mijn vriendin haar vriend en m'n vriend uit gegaan was ,heb ik er een gekocht en die was zwaar goed ,heb nog nooit zo'n lachkick gehad!!
Oud 24-05-2001, 17:50
The Offender
The Offender is offline
Citaat:
Blue Eyes schreef:
De eerste paar x vond ik het echt niks ,maar gisteravond toen ik met mijn vriendin haar vriend en m'n vriend uit gegaan was ,heb ik er een gekocht en die was zwaar goed ,heb nog nooit zo'n lachkick gehad!!

Alleen doe het niet te vaak anders wordt het saai.
Oud 24-05-2001, 18:23
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
Citaat:
The Offender schreef:

Alleen doe het niet te vaak anders wordt het saai.
Oke ik zal luisteren naar je tip

Oud 24-05-2001, 20:12
Verwijderd
Wiet snaken sucks, rook gewoon hasj, en dan puur vanuit een waterpijp. Veel lekkerder en je krijgt niet al die tabaksrook binnen.
Oud 24-05-2001, 21:10
Aniken
Aniken is offline
ik was eigenlijk gestopt met blowen.. maar ik geloof dat k gisteren per ongeluk weer begonnen ben
soms wiet, soms hasj, heb inderdaad liever hasj maarjahh meestal hebben we eigenlijk wiet dus ja
is ook wel owhk hoor.. wel ff wennen.. tiz weer nz wat anders dan gewoon roken..
Oud 25-05-2001, 22:07
OO-PIN
OO-PIN is offline
Citaat:
nare man schreef:
Wiet snaken sucks, rook gewoon hasj, en dan puur vanuit een waterpijp. Veel lekkerder en je krijgt niet al die tabaksrook binnen.

uh, ik vind de smaak van hash zo verschrikkelijk vuil. veel liever tabak. ik neem wel altijd de lichtste, anders wordt het te zwaar voor mijn keel. Maar een pure waterpijp is idd ook wel zeer cool, alleen ik voel niet altijd iets, maar als ik genoeg heb, voel ik wel aardig wat. maar ik heb dan nog steeds liever wiet dan hash, gewoon omwille van de smaak, feitelijk
Oud 26-05-2001, 17:08
DaTommy
DaTommy is offline
Ik houd altijd wel van een lekkere cocktail, das zekers het lekkerst. Vorige week voor 't eerst space-cake gegeten, da pakt na 1 uur ook heeel goed aan. Maar niet te adviseren voor mensen die niet ervaren zijn met blowen.

Regels voor berichten