Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ut is nie saai!
![]() Er zijn altjid wel optredens van bekende nederlanders te zien en je kan altijd wel handtekeningen scoren (is altijd leuk toch) Er is een rollercoaster Je kan altijd bungee jumpen Radio 538 is er + TMF Je kan er previews van films zien geloof ik En verder staan er allemaal stands van tijdschriften ala fancy, yes, break out en hitkrant... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Saai dus ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik ben er vorig jaar geweest. Het is opzich bestwel leuk om daar een keer rond te kijken, zelfs als je geen TMF/538-BrEeZaH-slet bent.
![]() De films die ze er vertonen draaien ze helemaal. Alleen het geluid was zo belabberd slecht en er was geen ondertiteling...dan is een film echt niet te volgen. Zo'n fanatieke volleyballer heeft ons nog met veel moeite overgehaald om mee te doen aan een beach-toernooitje, wat achteraf bestwel leuk was. ![]() Ik hoorde dat de landmacht dit jaar ontbrak, wat opzich wel jammer is. Het was bijvoorbeeld wel leuk om de wapens uit Counterstrike (spelletje) eens in het echt vast te houden. Ik heb bij het Veronica podium nog een een tasje met een t-shirt, aansteker en een pen uit de lucht gevangen (ik was lekker groter dan de kindertjes om mij heen). ![]() Je kunt er dus best een leuk dagje van maken, als je maar met de juiste mensen gaat. P.S. ze verkopen er ook bier! |
![]() |
|
![]() |
nou 5 jaar terug was ik er, toen betaalde je de prijs in guldens dat ie nu in euro's kost. Een en al reclame, waardeloze commerciele optredens. Landmacht staat er ieder jaar met een hal vol rotzooi.
En bier zal wel duur zijn.
||
![]() |
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Megafestatie 2004 levi's | 37 | 24-05-2004 22:29 | |