Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ja ik slik ik begon met speed daarna werd het al snel xtc
het is een zwaar relaxt gevoel heel veel vrienden van mij deden dat en hun vonden het allemaal een zwaaar relaxt gevoel dus ik deed het ook niet om er bij te horen maar om te weten hoe dat was nou ik vond het dus een vet dus ik slikte iedere week weer en als ik me k*t voelde slikte ik en dan was het weer helemaal over. maar ik heb het in die tijd te veel gedaan(vorig jaar dus) en daar heb ik nu last van m'n kaak flipt overdag best vaak enz enz. be nu in mindere mate aan het slikken en dat gaat beste goed maar op een dag wil ik het helemaal niey doen want die dingen freten heel je hersens op |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens...ik heb zelf nooit geslikt, zal het ook nooit doen. Ik vind het op zich vrij kansloos staan. Alsof ik de avond niet doorkom zonder pillen (en ja, ik ben op genoeg feesten geweest om dat met recht te kunnen zeggen). Blowen deed ik vroeger wel eens maar de laatste tijd niet meer. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
oja nare man jij vind jezelf en je studenten zooi wel heel geweldig he? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik,
ervaringen waren stuk voor stuk geweldig. Doe het niet vaak, tussen mysteryland en de keer daarvoor zat zelfs 3.5 maand maar ik blijf het zo speciaal en fijn vinden. Als ik slik slik ik meestal wel relatief veel, het gaat me echt om dat totale gevoel van geluk. Als ik energie wil drink ik wel 10 koppen koffie. Nare man, waarom hou je je niet eens buiten de pillen topics? Is maar een vraagje. je hebt er blijbaar niks te zoeken namelijk.
||
![]() |
Citaat:
je kan dus je pillen testen en er is een groooooot verschil tussen smartpillen en "echte" ghighi en smartpillen kunnen ook slecht zijn alleen daar is nog niet zoveel over bekend. xxxxxxx en ik vind ECHT dat mensen die het niet doen NIET moeten antwoorden op dit soort topics!!!!! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Daarom zou ik hetzelf ook nooit doen, lui uit mijn klas slikken smartpillen en die bevatten alleen heel veel caffeine, dat lijkt me een stuk gezonder! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
ik blow wel eens... en ik slik ook wel eens...
is gewoon zo vet.. niet te beschrijven.. hoe ik eraan kwam... gewoon via via... wel personen waarvan ik wist da ik goed spul had... en stoppen.. dat komt later.. nu geniet ik van t leve...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ..daarom begin ik dus nooit aan coke.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hoho, volgens mij is xtc 1 van de meest geestelijk verslavende shit die er is. Ik weet niet of je het wel eens hebt gebruikt. maar neem van mij aan dat je echt na het gebruiken een heeele tijd nergens anders meer aan kan denken. Omdat het zo tof was wil je echt weer gebruiken. Ik ben ook erg blij dat ik niet echt in de positie verkeer dat ik elke week op een vernatwoorde manier kan slikken. Dus zonder dat je naaste omgeving het merkt (met uitzondering van de mensen waarmee je het doet)en zonder dat je de dag erna belangrijke dingen moet doen
||
![]() |
Citaat:
![]() misschien ben ik wel een uitzondering... |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
verslaving betekent dat je er geestelijk/lichamelijk afhankelijk ervan bent; dat je niet meer zonder kunt. dat kan ook al (geestelijk dan alleen) wanneer je pas een paar x geslikt hebt |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nou ja, omdat het over het algemeen negatief is, dat er een aantal mensen wel met drugs om kunnen gaan heeft ni,ks te maken met het grootste deel van de gebruikers die er problemen van ondervinden. Drugs is slecht!! Maar ik hou van slechte dingen en maak er op die manier iets goeds van. En geloof me, dat kan niet iedereen.
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Antidepressiva en andere psychische medicatie #3 coopergirl | 500 | 28-07-2007 06:52 | |
Psychologie |
Depressieve moeder? raarheid | 6 | 11-04-2004 13:31 |