Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2001, 21:28
Da Girl
Da Girl is offline
slikken jullie wel eens een pilletje ofzo, of alleen joints, of helemaal nix wanneer jullie uitgaan?

En hoe was je eerste ervaring met drugs, en hoe kwam je eraan!!!

Advertentie
Oud 20-06-2001, 21:36
FDL
FDL is offline
Jah, ik slik alleen joints
Oud 20-06-2001, 22:02
Doetinchem
Doetinchem is offline
Citaat:
Da Girl schreef:
slikken jullie wel eens een pilletje ofzo, of alleen joints, of helemaal nix wanneer jullie uitgaan?

En hoe was je eerste ervaring met drugs, en hoe kwam je eraan!!!

nee, helemaal nix.
heb er gelukkig geen ervaring mee, en dat hou ik ook zo.
Oud 21-06-2001, 09:09
windsurfgirl
windsurfgirl is offline
ja ik slik ik begon met speed daarna werd het al snel xtc
het is een zwaar relaxt gevoel
heel veel vrienden van mij deden dat en hun vonden het allemaal een zwaaar relaxt gevoel dus ik deed het ook niet om er bij te horen maar om te weten hoe dat was
nou ik vond het dus een vet dus ik slikte iedere week weer
en als ik me k*t voelde slikte ik en dan was het weer helemaal over.
maar ik heb het in die tijd te veel gedaan(vorig jaar dus)
en daar heb ik nu last van m'n kaak flipt overdag best vaak enz enz.
be nu in mindere mate aan het slikken en dat gaat beste goed maar op een dag wil ik het helemaal niey doen want die dingen freten heel je hersens op
Oud 21-06-2001, 12:07
Verwijderd
Citaat:
windsurfgirl schreef:
heel veel vrienden van mij deden dat en hun vonden het allemaal een zwaaar relaxt gevoel dus ik deed het ook niet om er bij te horen maar om te weten hoe dat was
be nu in mindere mate aan het slikken en dat gaat beste goed maar op een dag wil ik het helemaal niey doen want die dingen freten heel je hersens op
Okee... Dank je voor je voorlichting, nu weet iedereen dus meteen hoe het níet moet!

Overigens...ik heb zelf nooit geslikt, zal het ook nooit doen. Ik vind het op zich vrij kansloos staan. Alsof ik de avond niet doorkom zonder pillen (en ja, ik ben op genoeg feesten geweest om dat met recht te kunnen zeggen). Blowen deed ik vroeger wel eens maar de laatste tijd niet meer.
Oud 21-06-2001, 13:49
windsurfgirl
windsurfgirl is offline
Citaat:
nare man schreef:
Okee... Dank je voor je voorlichting, nu weet iedereen dus meteen hoe het níet moet!

Overigens...ik heb zelf nooit geslikt, zal het ook nooit doen. Ik vind het op zich vrij kansloos staan. Alsof ik de avond niet doorkom zonder pillen (en ja, ik ben op genoeg feesten geweest om dat met recht te kunnen zeggen). Blowen deed ik vroeger wel eens maar de laatste tijd niet meer.
ze vroegen toch om je ervaring nou dan zet ik die er neer en dan is het nog niey goed.

oja nare man jij vind jezelf en je studenten zooi wel heel geweldig he?
Oud 21-06-2001, 16:00
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Neej. ik SLIK alleen jointjes

En 1 xtje paddo's, maar dat was niet bij het uitgaan
Oud 21-06-2001, 17:33
mario
mario is offline
no pilletjes for me
Oud 21-06-2001, 18:12
Akrobatiks
Akrobatiks is offline
ik blow heel veel, iedere dag zeker wel 1 tot 2 gram, en op grote feesten wil ik nog wel eens de neiging krijgen tot een pil ,maar dat blijft dan meestal bij 1 pilletje
Oud 21-06-2001, 20:52
Da Girl
Da Girl is offline
Citaat:
FDL schreef:
Jah, ik slik alleen joints
haha, grapjas
Oud 21-06-2001, 20:53
Da Girl
Da Girl is offline
Citaat:
windsurfgirl schreef:
Ben je er verslaafd aan???
Oud 21-06-2001, 22:29
Verwijderd
Citaat:
windsurfgirl schreef:
ze vroegen toch om je ervaring nou dan zet ik die er neer en dan is het nog niey goed.
Hoezo is het niet goed? Ik vind het juist goed dát je dat erop zet! Dan leest iedereen hoe het dus níet moet, dat is toch mooi, of niet dan? Ik snap je probleem niet! Ik steek je ook helemaal niet de gek aan, als je dat soms denkt, hoor...

Citaat:
jij vind jezelf en je studenten zooi wel heel geweldig he?
Inderdaad, er is niks mooier dan student zijn, maar ik snap niet wat voor nut het heeft om daar hier over te beginnen?
Oud 22-06-2001, 17:17
*Nancyboy*
*Nancyboy* is offline
zoveel
Oud 22-06-2001, 19:49
LittleLucille
LittleLucille is offline
heb al eens een paddo gehad maar doe ik nooit meer.
aaaaaaaaaaaaaaaaa
Oud 22-06-2001, 20:57
Da Girl
Da Girl is offline
Citaat:
nare man schreef:
Inderdaad, er is niks mooier dan student zijn, maar ik snap niet wat voor nut het heeft om daar hier over te beginnen?

Je moet gewoon je bek houden nare man, ik vroeg inderdaad wat hun ervaringen ermee waren!! En trouwens, het is helemaal niet hoe het niet moet! Je zegt in feite gewoon dat ze dom is ofzo! Dat is helemaal niet zo! En als je zo goed weet hoe het niet moet, kan je ook wel ff zeggen hoe het wel moet. Zo'n slimme student als jij zou dit toch kunnen beantwoorden...
Oud 22-06-2001, 21:35
Verwijderd
neuh...
Oud 22-06-2001, 21:50
windsurfgirl
windsurfgirl is offline
Citaat:
Da Girl schreef:
Je moet gewoon je bek houden nare man, ik vroeg inderdaad wat hun ervaringen ermee waren!! En trouwens, het is helemaal niet hoe het niet moet! Je zegt in feite gewoon dat ze dom is ofzo! Dat is helemaal niet zo! En als je zo goed weet hoe het niet moet, kan je ook wel ff zeggen hoe het wel moet. Zo'n slimme student als jij zou dit toch kunnen beantwoorden...
thnx
Oud 23-06-2001, 15:45
Da Girl
Da Girl is offline
Citaat:
windsurfgirl schreef:
thnx
asjeblieft hoor!!!

enne, ik geloof dat Nare Man ff uitgeluld is!

Oud 23-06-2001, 19:06
windsurfgirl
windsurfgirl is offline
Citaat:
Da Girl schreef:
asjeblieft hoor!!!

enne, ik geloof dat Nare Man ff uitgeluld is!
I hope so
Oud 24-06-2001, 00:00
*Darcy*
*Darcy* is offline

no pillies vor mie!!!
Oud 25-06-2001, 00:29
ReiN
ReiN is offline
Ik,
ervaringen waren stuk voor stuk geweldig.
Doe het niet vaak, tussen mysteryland en de keer daarvoor zat zelfs 3.5 maand maar ik blijf het zo speciaal en fijn vinden.
Als ik slik slik ik meestal wel relatief veel, het gaat me echt om dat totale gevoel van geluk. Als ik energie wil drink ik wel 10 koppen koffie.
Nare man, waarom hou je je niet eens buiten de pillen topics? Is maar een vraagje. je hebt er blijbaar niks te zoeken namelijk.
Oud 25-06-2001, 16:04
Li
Li is offline
nee nog nooit, vrienden van mij doen het weleens en die vinden het helemaal top, maar ik ben er zelf eigenlijk een beetje bang voor ofzo, kwee niet, durf het niet echt, ben bang voor onwijs heftige werking ofzo.
Oud 25-06-2001, 17:07
quiwzy
quiwzy is offline
Neuh, dat doe ik niet

Ik blijf er ook wel vanaf!

Je weet nooit wat erin zit!

Dan kun je beter smartpillen bikken
Oud 25-06-2001, 19:25
Tha miss Cazzz
Tha miss Cazzz is offline
Citaat:
quiwzy schreef:
Neuh, dat doe ik niet

Ik blijf er ook wel vanaf!

Je weet nooit wat erin zit!

Dan kun je beter smartpillen bikken

je kan dus je pillen testen en er is een groooooot verschil tussen smartpillen en "echte" ghighi

en smartpillen kunnen ook slecht zijn
alleen daar is nog niet zoveel over bekend.

xxxxxxx

en ik vind ECHT dat mensen die het niet doen NIET moeten antwoorden op dit soort topics!!!!!
Oud 25-06-2001, 20:11
pinhead
pinhead is offline
2x geslikt nu....2x was het een mooie ervaring ik vind het eigelijk veel leuker dan alcohol
Advertentie
Oud 25-06-2001, 20:52
quiwzy
quiwzy is offline
Citaat:
Tha miss Cazzz schreef:

je kan dus je pillen testen en er is een groooooot verschil tussen smartpillen en "echte" ghighi

xxxxxxx

en ik vind ECHT dat mensen die het niet doen NIET moeten antwoorden op dit soort topics!!!!!
Ik zeg dit omdat een vriendin van mij hierdoor helemaal is gaan trippen en dat wil ik niet nog keer meemaken!

Daarom zou ik hetzelf ook nooit doen, lui uit mijn klas slikken smartpillen en die bevatten alleen heel veel caffeine, dat lijkt me een stuk gezonder!

Oud 25-06-2001, 21:39
Da Girl
Da Girl is offline
Citaat:
Li schreef:
nee nog nooit, vrienden van mij doen het weleens en die vinden het helemaal top, maar ik ben er zelf eigenlijk een beetje bang voor ofzo, kwee niet, durf het niet echt, ben bang voor onwijs heftige werking ofzo.
Precies, straks heb je een slechte trip. Ik zou het wel durven als er iemand bij is die verder clean is. Die je kan helpen als er iets gebeurd! Als ik er dan goed op reageer, dan kan ik het wel vaker doen, misschien niet. Maar het blijft gevaarlijk spul!
Oud 25-06-2001, 21:40
Da Girl
Da Girl is offline
Citaat:
Tha miss Cazzz schreef:

xxxxxxx

Mee oneens, ik wil ook graag weten als mensen een bepaalde reden hebben, om het niet te doen (behalve als je jezelf nare man noemt)

Oud 26-06-2001, 11:00
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
uhmm ikkuh blow alleen en nie meer sow veel...
Kwas van plan herbals te gaan slikken maar kga ut nie meer doen...kd8 oowk bij blowen dat ik ut een keertje zouw doen en nooit weer...maar das oowk nie bij 1 keertje gebleven
Oud 26-06-2001, 21:53
M@TRIX
M@TRIX is offline
ik blow wel eens... en ik slik ook wel eens...
is gewoon zo vet..
niet te beschrijven..

hoe ik eraan kwam... gewoon via via... wel personen waarvan ik wist da ik goed spul had...
en stoppen.. dat komt later.. nu geniet ik van t leve...
Oud 27-06-2001, 17:16
MaRaNzaNo
MaRaNzaNo is offline
Ik slik altijd voordat ik opstap ga de kut van mijn vriendin
Oud 27-06-2001, 18:43
windsurfgirl
windsurfgirl is offline
Citaat:
Da Girl schreef:
Precies, straks heb je een slechte trip. Ik zou het wel durven als er iemand bij is die verder clean is. Die je kan helpen als er iets gebeurd! Als ik er dan goed op reageer, dan kan ik het wel vaker doen, misschien niet. Maar het blijft gevaarlijk spul!
zullen we het een keer samen doen als je zo graag wilt maar ik zou er nooit aan beginnen je bent er zo aan verslaafd.

Oud 27-06-2001, 18:59
kootjezzz
kootjezzz is offline
Neuj nog nooit pillen geslikt en zelfs nog nooit een joint gerookt. (wil ik nog wel eens proberen)
Oud 27-06-2001, 23:20
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
windsurfgirl schreef:
zullen we het een keer samen doen als je zo graag wilt maar ik zou er nooit aan beginnen je bent er zo aan verslaafd.

verslaafd aan pillen??? hoe doe je dat dan? volgens mij kun je er niet echt lichamelijk of geestelijk afhankelijk van raken....alleen kan het zo uitpakken dat je feesten zónder pillen niet meer leuk vind

..daarom begin ik dus nooit aan coke..
Oud 28-06-2001, 00:34
ReiN
ReiN is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:

en stoppen.. dat komt later.. nu geniet ik van t leve...
Oud 28-06-2001, 00:37
ReiN
ReiN is offline
Citaat:
pinhead schreef:
[B] verslaafd aan pillen??? hoe doe je dat dan? volgens mij kun je er niet echt lichamelijk of geestelijk afhankelijk van raken....alleen kan het zo uitpakken dat je feesten zónder pillen niet meer leuk vind

B]
]
Hoho, volgens mij is xtc 1 van de meest geestelijk verslavende shit die er is. Ik weet niet of je het wel eens hebt gebruikt. maar neem van mij aan dat je echt na het gebruiken een heeele tijd nergens anders meer aan kan denken. Omdat het zo tof was wil je echt weer gebruiken. Ik ben ook erg blij dat ik niet echt in de positie verkeer dat ik elke week op een vernatwoorde manier kan slikken. Dus zonder dat je naaste omgeving het merkt (met uitzondering van de mensen waarmee je het doet)en zonder dat je de dag erna belangrijke dingen moet doen

Oud 28-06-2001, 09:49
windsurfgirl
windsurfgirl is offline
ik wil niey vervelend zijn hoor maar je kan er dus echt wel
verslaafd aan raken.
Oud 28-06-2001, 16:21
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
Hoho, volgens mij is xtc 1 van de meest geestelijk verslavende shit die er is. Ik weet niet of je het wel eens hebt gebruikt. maar neem van mij aan dat je echt na het gebruiken een heeele tijd nergens anders meer aan kan denken. Omdat het zo tof was wil je echt weer gebruiken. Ik ben ook erg blij dat ik niet echt in de positie verkeer dat ik elke week op een vernatwoorde manier kan slikken. Dus zonder dat je naaste omgeving het merkt (met uitzondering van de mensen waarmee je het doet)en zonder dat je de dag erna belangrijke dingen moet doen
2x gebruikt... ik dacht er wel de volgende (paar) dagen de heeele tijd eraan....maar ik had niet de behoefte om nou weer meteen een pil naar binnen te werken , terwijl ik die 2x juist wel een hele coole ervaring vond

misschien ben ik wel een uitzondering...
Oud 30-06-2001, 13:13
Spacey
Spacey is offline
Citaat:
pinhead schreef:
verslaafd aan pillen??? hoe doe je dat dan? volgens mij kun je er niet echt lichamelijk of geestelijk afhankelijk van raken....alleen kan het zo uitpakken dat je feesten zónder pillen niet meer leuk vind

..daarom begin ik dus nooit aan coke..
xtc en coke zijn allebei errug verslavend.
Oud 30-06-2001, 18:53
windsurfgirl
windsurfgirl is offline
Citaat:
pinhead schreef:
[b] 2x gebruikt... ik dacht er wel de volgende (paar) dagen de heeele tijd eraan....maar ik had niet de behoefte om nou weer meteen een pil naar binnen te werken , terwijl ik die 2x juist wel een hele coole ervaring vond

ik wil niey vervelend zijn maar na 2 pillen ben je nog niey verslaafd
Oud 01-07-2001, 02:49
ReiN
ReiN is offline
Citaat:
pinhead schreef:
[b] 2x gebruikt... ik dacht er wel de volgende (paar) dagen de heeele tijd eraan....maar ik had niet de behoefte om nou weer meteen een pil naar binnen te werken , terwijl ik die 2x juist wel een hele coole ervaring vond

Ik had eveneens geluklkig nog mijn gezond verstand en dacht er dus niet over om meteen weer te gaan slikken, maar toch fantaseer je over hoe gaaf het de volgende keer weer wordt.

Oud 01-07-2001, 09:34
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
windsurfgirl schreef:
ik wil niey vervelend zijn maar na 2 pillen ben je nog niey verslaafd
uuh......er is geen 'minimum' aantal pillen wat je eerst genomen moet hebben voordat je verslaafd bent

verslaving betekent dat je er geestelijk/lichamelijk afhankelijk ervan bent; dat je niet meer zonder kunt. dat kan ook al (geestelijk dan alleen) wanneer je pas een paar x geslikt hebt
Oud 01-07-2001, 09:35
pinhead
pinhead is offline
Citaat:
ReiN schreef:
Ik had eveneens geluklkig nog mijn gezond verstand en dacht er dus niet over om meteen weer te gaan slikken, maar toch fantaseer je over hoe gaaf het de volgende keer weer wordt.

yep

Oud 01-07-2001, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Da Girl schreef:
omg.. wat zijn jullie do-hom
Oud 01-07-2001, 17:18
Da Girl
Da Girl is offline
Citaat:
Dobermann schreef:
omg.. wat zijn jullie do-hom

En waarom dan wel, als je commentaar hebt, mag je ook wel ff zeggen waarop!
Oud 01-07-2001, 19:32
beuk
beuk is offline
nooit geslikt en dat wil ik zo houden..
blowen vindt ik vrij onschuldig maar dat doe ik ook zelden
Oud 02-07-2001, 22:49
drijtapster
drijtapster is offline
zeker weten. waarom denken mensen altijd zo negetief over drugs?
Oud 02-07-2001, 23:49
ReiN
ReiN is offline
Citaat:
drijtapster schreef:
zeker weten. waarom denken mensen altijd zo negetief over drugs?

Nou ja, omdat het over het algemeen negatief is,
dat er een aantal mensen wel met drugs om kunnen gaan heeft ni,ks te maken met het grootste deel van de gebruikers die er problemen van ondervinden.

Drugs is slecht!!
Maar ik hou van slechte dingen en maak er op die manier iets goeds van.
En geloof me, dat kan niet iedereen.
Oud 03-07-2001, 16:04
femme
femme is offline
asperientjes en paracetamolletjes.. meer nie
Oud 04-07-2001, 21:24
eminemgirlxxxx
eminemgirlxxxx is offline
Ehhmm, ja, en dat vind me vriend wel leuk, !!!!!

Regels voor berichten