Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2001, 18:13
party
party is offline
Wie gaat er weleens naar de Ponderosa in Hoornaar? Het is daar erg gezellig kijk maar op: www.the-ponderosa.nl
En de Kelder???? Ook erg gezellig!!!
Advertentie
Oud 11-07-2001, 19:34
*Kloontje*
*Kloontje* is offline
in hoornaar is dat he? ik ben er wel eens geweest!
Oud 13-07-2001, 18:45
FlatEric
FlatEric is offline
Ponderosa is wel gezellie...maar de Kelder rules!!! kom er vrij vaak...jij ook dan?
Oud 14-07-2001, 09:46
party
party is offline
Ja het is in Hoornaar. Ik ben een paar keer in de Kelder geweest, maar ik ga binnenkort weer. Wanner weet ik nog niet. Misschien wel met Milk Inc. Was de vorige keer er ook. Jammer dat het optreden niet lang duurt, maat wel tof
Oud 14-07-2001, 10:50
FlatEric
FlatEric is offline
ja die optredens van o.a. milk inc zijn altijd wel leuk ja...alleen is het dan eigenlijk wel iets te druk....zo druk dat je nog amper kan lopen...met carnaval is het denk ik het gezelligst!
Oud 15-07-2001, 10:03
party
party is offline
Met carnaval ben ik niet geweest. Ik wilde wel.
Bij Milk Inc was het toen echt druk. Ik zat toen voor de dj. Op dat balkje waar je je glazen neer kan zetten. Daar had ik perfect uitzicht.
Ben je ook weleens in Koos geweest? In Boven Hardinxveld. Hij is nu wel dicht. Dat was ook errug gezellig, maar jammer dat het altijd vechten was.
Oud 15-07-2001, 10:35
FlatEric
FlatEric is offline
nee nog nooit geweest...eigenlijk ook nooit van gehoord....wel in de Soos, maar das weer in Almkerk.....kom trouwens ook vrij vaak in Privelige (of gewoon Prif) is ook wel gezellig...of andere cafe'tjes in gorinchem zijn ook wel lachuh
Oud 20-07-2001, 18:52
party
party is offline
In Priv ben ik nog nooit geweest. Verder in de kroegjes van Gorkum ben ik wel geweest. Is wel gezellig ja.
In de Soos in Almkerk ben ik ook nog niet geweest.
Koos heet eigenlijk De Drie Snoeken, maar de eigenaar heet Koos daarom. In de omtrek bij mij errug beroemd en berucht.
Ik ga morgen de Ponda weer een keer onveilig maken. Wel eel boeren daar, maar ja die kun je dan ook weer veel wijs maken. Wat ik leuk vind is dat er vaak party's zijn. Flugelparty,afterski-party, beach-party.... Errug gezellig.
Advertentie

Regels voor berichten