Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
iets wat niet doorschijnt als t nat wordt (meestal wit) en niet iets nieuws.
>> oude zwarte broek & gekleurd truitje b.v. owja ook geen nieuwe schoenen. hier staat nog wat meer in: http://forum.scholieren.com/Forum36/HTML/001177.html [Dit bericht is aangepast door $omeone (12-07-2001).] |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Slechte muziek, kleine kindjes en.. schuim.
Ik erger me gewoon als er van die jongetjes en meisjes rondlopen die elkaar in het schuim gaan duwen, op elkaar gooien en de hele tijd heen en weer rennen... 'DJ' Danny mogen ze ook wel eens vervangen trouwens. Op een gegeven moment ging ook een andere gast draaien, toen had ik het gevoel dat ik in de skihut was ipv het trance-/clubgedeelte. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
neem aan datje ook jong bent gewees" ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ok ok ok ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar zoals anderen al eerder zeiden, bij een flinke schuimparty zit het overal. En waarom naar een schuimparty als je niet in het schuim gaat???? En ik doe zeker niet mijn goeie kleren aan(ik ben trouwens wel een jongen) naar een schuim/popcorn/whateverparty aan, das gewoon zonde.
|
Schuimpartijen zijn echt wreed!!!
Ik was laatst op een FoamParty in Spain/ Calella en stond tot aan me nek in het schuim....alles was schuimerig.. De kleren die ik aan had zijn verneukt.. Dus doe ouwe kleren aan of een bikini ofzo.. dat deden ook veel mensen bij ons... Have fun...
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Met kleren aan douchen so much sushi | 175 | 16-07-2007 16:59 | |
Drugs & Alcohol |
Gare-foto topic Deel III Verwijderd | 497 | 19-01-2005 13:26 | |
De Kantine |
Wat was je laatste leugen? Verwijderd | 168 | 22-07-2004 12:34 | |
Lifestyle |
Fototopic AUGUSTUS Pan Am | 491 | 14-08-2003 22:13 | |